square Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hallo, lurer på hva en sang heter Det er en dame som synger den og albumet heter Collie er ikke helt sikker men det er nytt og det er reklame for den nå. tror sangen heter buddy eller bubby... Men får ikke opp noe når jeg søker så deter antagelig vis ikke en av dem Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 På TTR World Tour som går på nrk2 as we speak, så spiller de en sang mens de sender slow motion av hopperne. Noen som vet hvilken sang det er? vanskelig å høre teksten pgs kommentatorene, men det jeg tror jeg kjenner igjen er " and somehow i must...." og "that everything is meant to be" Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hallo, lurer på hva en sang heter Det er en dame som synger den og albumet heter Collie er ikke helt sikker men det er nytt og det er reklame for den nå. tror sangen heter buddy eller bubby... Men får ikke opp noe når jeg søker så deter antagelig vis ikke en av dem Colbie Caillat - Bubbly. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 refrenget går noe slikt : heeeeeey baby, med en litt hes stemme (tror jeg?) Fryktelig lite å gå på, men Tom Petty and the Heartbreakers "I won`t back down" har et refreng som begynner slik. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Leter etter en instumental metal-låt med et sample av en mann som snakker om vampyrer. Høres ut som Megadeth eller noe sånt. Anyone? Føler at jeg har svart på dette før..Er det Godsmack - Vampires ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Leter etter en instumental metal-låt med et sample av en mann som snakker om vampyrer. Høres ut som Megadeth eller noe sånt. Anyone? Føler at jeg har svart på dette før..Er det Godsmack - Vampires ? Det var det! Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som vet hva den låta på den nye Volkswagen reklamen heter? "Look for the changes in the land". Der den bilen bare kjører også tilpasser terrenget seg etter bilen eller noe lignende. Har prøvd og google det, men no result whatsoever.. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Er det den fra Canal Digital-reklamen? Hm, er ikke helt sikker. Sjekket ett klipp på youtube men det var bare ikke den riktige sangen. Endret 5. januar 2008 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 refrenget går noe slikt : heeeeeey baby, med en litt hes stemme (tror jeg?) Fryktelig lite å gå på, men Tom Petty and the Heartbreakers "I won`t back down" har et refreng som begynner slik. Det kan også være Johhny Cash' versjon, var den jeg umiddelbart tenkte på da jeg så Tmz' innlegg. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er det den fra Canal Digital-reklamen? Hm, er ikke helt sikker. Er ganske sikker på at det er Canal Digital reklamen, såvidt jeg husker så er det ikke noen andre reklamer på Tv2 som har de ordene i teksten. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Canal Digital sangen er spesielt laget for den reklamen så vidt jeg vet. Du kan laste den ned på nettsidene til Canal Digital. Lenke til kommentar
whreet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 pliiz hjelp meg, blir gal av å lete!! www.warthefilm.com, vent til loadingen er ferdig og hør på den sangen som spilles av, det er ikke den samme som er på Sountracks nederst til høyre, jeg har prøvd på imdb.com,osv. + google, finner ikke en dritt. noen av dere som vet hva sangen heter? Takk på forhånd Whreet Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 En venninne lurer på en reklamesang hvor teksten er noe àla "Hoping life would be like on tv", tv2 tror vi. Er bare en remake av Comfortinh sounds med Mew. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 refrenget går noe slikt : heeeeeey baby, med en litt hes stemme (tror jeg?) Fryktelig lite å gå på, men Tom Petty and the Heartbreakers "I won`t back down" har et refreng som begynner slik. Det kan jo alltids være Dj Ötzi - Hey baby! (Ho ha) eller noe. Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har et par stykker her: Første sangen her, høres ut som Mystikal - Danger på spansk/fransk ellerno men finner ikke ut av det http://youtube.com/watch?v=pD08mI2AdxA Sangen som begynner her når sida har loadet ferdig http://yakaleotampa.com/Main.htm Endret 6. januar 2008 av gasolina Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) refrenget går noe slikt : heeeeeey baby, med en litt hes stemme (tror jeg?) Fryktelig lite å gå på, men Tom Petty and the Heartbreakers "I won`t back down" har et refreng som begynner slik. Var ikke den, litt dårlig forklart av meg, men takker anyway refrenget går noe slikt : heeeeeey baby, med en litt hes stemme (tror jeg?) Fryktelig lite å gå på, men Tom Petty and the Heartbreakers "I won`t back down" har et refreng som begynner slik. Det kan jo alltids være Dj Ötzi - Hey baby! (Ho ha) eller noe. Den var det vettu^^ Takker Endret 6. januar 2008 av Tmz Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Telenor har kommet med en ny reklamesangen minner meg litt om Hans Zimmer - True Romance? Noen som har sett reklamen og skjønner hva jeg mener? er videoen Bump Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) En venninne lurer på en reklamesang hvor teksten er noe àla "Hoping life would be like on tv", tv2 tror vi. 1. Søk på google etter "canal digital vår verden"2. Klikk på det første treffet som er ei dama som prater. 3. Klikk på iPod-en som står på bordet hennes -.- 4. Last den ned Direkte Link Til Sangen: http://kampanje.klapp.no/canaldigital/sang...gitalmusikk.mp3 Freebird!.. Endret 6. januar 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Yay, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Lurer på hva sangen i dette klippet heter, den som starter etter intervjuet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå