Krankemot Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvem er det som har laget ny versjon av Supertramps "Breakfast in America" nå for ikke så lenge siden?" Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Wiki says: http://en.wikipedia.org/wiki/Breakfast_in_America_%28song%29 Kan det være gym class heroes sin du tenker på? Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvem er det som har laget ny versjon av Supertramps "Breakfast in America" nå for ikke så lenge siden?" Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold (Featuring Patrick Stump) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kan noen fortelle meg hvilken sang som spilles i denne videoen? Sangen vekkers så mange minner fra da jeg var mindre :o Det er darude med sandstorm! Edit: Fikk ikke til å legge ut musikkvideoen fra youtube her! her er linken ihvertfall: Darude! Takk så meget Sangen var så kul. Ellers har jeg lett i år og dag etter en slags technosang jeg likte rundt år 2000, men kommer ikke på navnet Husker bare at videoen inneholdt en stor menge rødt, biler og to menn og to damer, om jeg husker rett Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg leter etter en sang som ofte spilles på fotball/håndball/basket kamper. Begynner med at du synger sakte, na...ná-na-na-na-nananan-na-na, og så går det fortere og fortere. Vet at det finnes en trance/techno-versjon av sangen. På forhånd takk Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg leter etter en sang som ofte spilles på fotball/håndball/basket kamper. Begynner med at du synger sakte, na...ná-na-na-na-nananan-na-na, og så går det fortere og fortere. Vet at det finnes en trance/techno-versjon av sangen. På forhånd takk Denne? =) http://youtube.com/watch?v=IxGzX2Ec32s Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg leter etter en sang som ofte spilles på fotball/håndball/basket kamper. Begynner med at du synger sakte, na...ná-na-na-na-nananan-na-na, og så går det fortere og fortere. Vet at det finnes en trance/techno-versjon av sangen. På forhånd takk Denne? =) http://youtube.com/watch?v=IxGzX2Ec32s Nei, men ellers takk for forsøket. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Takk til ekko og mobifil. Det var det. Tror nok jeg likte orginalen bedre Lenke til kommentar
Footy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg leter etter en sang som ofte spilles på fotball/håndball/basket kamper. Begynner med at du synger sakte, na...ná-na-na-na-nananan-na-na, og så går det fortere og fortere. Vet at det finnes en trance/techno-versjon av sangen. På forhånd takk Denne? =) http://youtube.com/watch?v=IxGzX2Ec32s Nei, men ellers takk for forsøket. Vel orginalen heter "Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye".... Eneste versjonen jeg kan tenke på som du vil ha er http://youtube.com/watch?v=DoERSf-1svI ... Om du ikke tenker på den derre crazy frog versjonen http://youtube.com/watch?v=Pj_tFD_Y5Zk Eller denne: Edit: eller denne Endret 4. januar 2008 av Footy Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Prøvde og søke, men fant ikke det jeg lette etter. Prøvde også og synge/plystre inn sangen på tunatic Leter etter en sang fra Simpsons, sendt i dag og i går tror jeg. Lisa spiller på saksofon. Det er episoden når de forteller hvordan hun fikk saksofonen sin.. Sesong 9, episode 3. Bare Lisa som spiller saksofon. Endret 4. januar 2008 av Turboleif Lenke til kommentar
gomle69 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Kabelkanalen Showtime har under en reklamesnutt for sine Asian Rage-filmer brukt en veldig spesiel melodi. Er det noen her på forumet som vet hvilken komposisjon og/-eller artist det er som brukes? Jeg har prøvd å søke både her og ellers på nettet, men kommer ingen vei. Endret 5. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
sol20 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er en reklame for serien "dead like me", som begynner på tv2 zebra. Og der spiller de en bakrunnsmusikk, en kvinne synger et eller annet :"i don`t know what to do!" veldig rolig og fin sang. Er det noen som vet hvem det kan være? Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Er en sang på denne humor-sketsjen av Espen Eckbo. Lurer på hva den heter (kan hende at den ikke er så kjent, men uansett..) Hører den rundt 00.23 til 0.33 på dette klippet: Svar/tips mottas med takk! HAAAANYONE???? Endret 5. januar 2008 av Wollan Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Lurer på hva sangen i denne filmesnutten her heter?! Takker på forhånd :D Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 refrenget går noe slikt : heeeeeey baby, med en litt hes stemme (tror jeg?) Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Leter etter en instumental metal-låt med et sample av en mann som snakker om vampyrer. Høres ut som Megadeth eller noe sånt. Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva heter sangen og artisten hvor det blir sunget "jag trodde englana fans, bara, bare i himmelen" Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ole ivars - Jag trodde änglarna fanns Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 En venninne lurer på en reklamesang hvor teksten er noe àla "Hoping life would be like on tv", tv2 tror vi. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er det den fra Canal Digital-reklamen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå