mads182 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Twisted Nerve av Bernard Herrmann Kent - Dom Andra Dette er ikke den "plystresangen" jeg er ute etter. Den var på Fotballåret 2007 i går. Det er en plystring på starten av låta, så er det en mann som synger i refrenget. Låta er ganske kjent, tror jeg.. Høres ut som det er en eldre mann som synger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei, leter etter sangen som var på Goofy & Max her nå, "artisten" het Power-ett-eller-annet og sangen var meget fengende :) Noen som vet om sangen finnes, slik at jeg kan laste den ned? Er det sangen Eye 2 Eye/I2I eller Stand Out du er ute etter? Artisten i filmen het Power-line, men tror du har mer flaks om du søker etter Tevin Campbell. Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lurer på navnet på ein rap sang. Begynner med "push it to the limit" han gjentar den nokre gonger. med skrikende stemme. Håper nokon veit kva det er. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei, leter etter sangen som var på Goofy & Max her nå, "artisten" het Power-ett-eller-annet og sangen var meget fengende :) Noen som vet om sangen finnes, slik at jeg kan laste den ned? Er det sangen Eye 2 Eye/I2I eller Stand Out du er ute etter? Artisten i filmen het Power-line, men tror du har mer flaks om du søker etter Tevin Campbell. Heeeerlig Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er ikke Rick Ross - Push it du tenker på? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei var ikkje den. Begynner brått med at ein mann som skriker "push it to the limit" Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Når vi snakker om Langbein her.. Jeg er ute etter en sang, det er ikke Stand Out, selv om den er svært fengende. Han synger hvertfall "if we listen to eachother" på refrenget" Fant den.. Endret 2. januar 2008 av mads182 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Nei var ikkje den. Begynner brått med at ein mann som skriker "push it to the limit" Salt n Pepa - Push It ? edit: tror ikke det er den, er det ? edit2: wiki Endret 2. januar 2008 av raid2 Lenke til kommentar
Morten892 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Lurer på hva denne melodien heter jeg: Reklame som går for Bohus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Twisted Nerve av Bernard HerrmannKent - Dom Andra Dette er ikke den "plystresangen" jeg er ute etter. Den var på Fotballåret 2007 i går. Det er en plystring på starten av låta, så er det en mann som synger i refrenget. Låta er ganske kjent, tror jeg.. Høres ut som det er en eldre mann som synger. Det er vel ikke Bob Sinclair - Love Generation? Freebird!.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lurer på navnet på ein rap sang. Begynner med "push it to the limit" han gjentar den nokre gonger. med skrikende stemme. Håper nokon veit kva det er. Corbin Bleu - Push It To The Limit ? Freebird!.. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Twisted Nerve av Bernard HerrmannKent - Dom Andra Dette er ikke den "plystresangen" jeg er ute etter. Den var på Fotballåret 2007 i går. Det er en plystring på starten av låta, så er det en mann som synger i refrenget. Låta er ganske kjent, tror jeg.. Høres ut som det er en eldre mann som synger. Det er vel ikke Bob Sinclair - Love Generation? Freebird!.. Eller kanskje Bob Sinclar - World Hold On? Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Auda. Powerline___Disney.mp3 Endret 5. februar 2008 av Joppa-ninijo Lenke til kommentar
granny Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Aner ikke, jeg følger ikke med på sport Var lov å håpe at det var en full sang... Ser det er en egen Vålerenga tråd her.. spør der da vel? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Lurer på hva denne melodien heter jeg: Reklame som går for Bohus Benny Hill theme er det vel. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei, leter etter sangen som var på Goofy & Max her nå, "artisten" het Power-ett-eller-annet og sangen var meget fengende :) Noen som vet om sangen finnes, slik at jeg kan laste den ned? Kan det være denne? Powerline___Disney.mp3 Mener det er Jacko som synger. Jo, fikk svaret noen poster over Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Bah! Har glemt navnet på en sang fra System of a Down.. A.I.E.I.O eller noe sånn het den.. Noe som ligna hvertfall = p. Noen som vet hva den heter? ^^ Edit: Fant det ut som vanlig med litt mer googling.... I-E-A-I-A-I-O het den hvis det var andre som lurte. Endret 2. januar 2008 av Tullut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 System Of A Down - [steal This Album! #08] I-E-A-I-A-I-O Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ingen som så på fotballåret 2007 i går og kan fortelle meg hva den plystresangen het asså? Stemmen kunne ligne litt på David Guetta, i en litt roligere verson. Endret 2. januar 2008 av mads182 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Lurer på hva denne melodien heter jeg: Reklame som går for Bohus Boots Randolph - Yakety Sax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå