oluf91 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) har 2 sanger fra noen videosnutter. vet ingenting om sangene, borsett fra de er på svensk sang 1 sang 2 Endret 29. desember 2007 av oluf91 Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 har 2 sanger fra noen videosnutter. vet ingenting om sangene, borsett fra de er på svensk sang 1 sang 2 Sang 2 er Caramell - Om du var min Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som vet hva den sangen som spilles først i denne videoen heter og hvem som sang denne versjonen (Virker som det er flere). Takker på forhånd. Linky linky Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som vet hva den sangen som spilles først i denne videoen heter og hvem som sang denne versjonen (Virker som det er flere). Takker på forhånd. Linky linky Sangen heter Push It To The Limit, og så vidt jeg vet er det Paul Engemann som har denne versjonen. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Nevermind, fant den selv Endret 30. desember 2007 av ZiroN Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 heisann mener å ha hørt denne introen i en annen låt. piano delen tenker jeg på i begynnelsen. har hørt en låt for lenge lenge sia som hadde samme begynnelse. eller så var den kanskje litt annerledes husker ikke dessverre. noen som vet hvilken låt den andre er? Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 heisann mener å ha hørt denne introen i en annen låt. piano delen tenker jeg på i begynnelsen. har hørt en låt for lenge lenge sia som hadde samme begynnelse. eller så var den kanskje litt annerledes husker ikke dessverre. noen som vet hvilken låt den andre er? Flipsyde - Happy Birthday Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hva heter sangen? http://www.nfl.com/videos?videoId=09000d5d8058eb4b Endret 30. desember 2007 av MartinF Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 heisann mener å ha hørt denne introen i en annen låt. piano delen tenker jeg på i begynnelsen. har hørt en låt for lenge lenge sia som hadde samme begynnelse. eller så var den kanskje litt annerledes husker ikke dessverre. noen som vet hvilken låt den andre er? Flipsyde - Happy Birthday ahh tusen takk. du reddet dagen min. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva heter sangen?http://www.nfl.com/videos?videoId=09000d5d8058eb4b The Hives - Tick Tick Boom Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tusen takk, raid2! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som vet hva sangen på denne youtube-filmen heter? http://youtube.com/watch?v=CSRmbyHwyKk Glasang! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Noen som vet hva sangen på denne youtube-filmen heter? http://youtube.com/watch?v=CSRmbyHwyKk Glasang! Den heter "To Nem Ai" edit: hah! Endret 31. desember 2007 av raid2 Lenke til kommentar
sol20 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Dette har iritert meg ganske lenge nå, uten og finne rette sangen! hørte sangen i februar i år, på p4 (tror jeg!) om natta, der musikk går i ett uten at noen sier hva sangen heter. Husker svært lite av selve sangen, men i refrenget gikk det sånn: "strange kinda" ett eller annet også kommer det rett etterpå noe med"revelation", det er en mannlig sanger, pop sjanger. Høres litt ut som det norske bandet Zuma, men har ikke funnet noe av de, har ikke undersøkt alle sangene deres, men er det noen som vet hvem dette kan være? Endret 31. desember 2007 av sol20 Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som vet hva sangen på denne youtube-filmen heter? Den kameramannen fortjener en oscar Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Luka - To Nem Ai Noen som vet hva sangen på denne youtube-filmen heter? http://youtube.com/watch?v=CSRmbyHwyKk Glasang! Den heter "To Nem Ai" edit: hah! Takk skal dere ha! Endret 31. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Først, henter opp igjen et tidligere spørsmål jeg hadde. Sangen her: Så, til dere som har Queens of the Stone Age DvDen "Over the Years and Through the Woods". Musikken som går i menyen, er den en sang eller bare noe laget spesielt for DvDen? Kunne sittet og hørt på den ganske så lenge, bare litt kjipt når den starter om igjen hele tiden (Tar den opp og laster den opp hit senere) <{POST_SNAPBACK}> Hm, vedleggstrøbbel. Lenge siden du spurte, men hvis du enda lurer heter den "Spiders & Vinegaroons" og er å finne på Kyuss/QOTSA split EP'n. Lenke til kommentar
iLLegal-_^TaXi Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei, Lurer litt på en sang her, har et kjempe dårlig opptak men håper noen her klarer å bruke det til noe. A29_12_07_13.mp3 Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Er en reklame for noen serier på en av kanalaene på tv. i denne reklamen reklamerer de for BLA the riches, og andre. høres litt ut som en moby sang.. noen som vet hvilken sang som spilles til reklamen.. husker ikke akkurat hva han synger men han sier noen ord.. tror det er cmon eller noe slikt.. ikke sikker. noen som kan hjelpe meg litt her? han sier "oohh baby, ohh baby let us tell apart" eller noe sånt.. ikke cmon sangen het visst extreme ways med moby! fdany n selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 1. januar 2008 av santacruze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå