jummers Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hvem er det som har originalen til gigi d'agostino I'll fly with you? prøver å google men finner kun versjonen til gigi d'agostino... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Wikipedia nevner Gigi D'Agostino som composer av låten, så det er godt mulig at det er han selv som står for originalen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg vil også gjerne vite hva denne versjonen heter, dette er tydligvis ikke den orginale.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Finnest det bare ikke en versjon av den? Endret 24. desember 2007 av Raknes Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Noen som vet hva sangen som en med heliumstemme synger. hørte den på nrk i går i en reklame for gode minner i jula gjennom tidene.. Tror det er noe disney greier. Kan kanskje være Woody Wood. heliumstemmen synger hvertfall slik : DA-daba-daba,daba-daba,daba-daDA ( rett ette her er det en mørk tone og en lys tone etter hverandre 3 ganger på rad med dobbel lys på slutten xD noen som har peiling ? Jeg tenkte på hamsterdance, uten at jeg helt ser at det kan være den http://www.youtube.com/watch?v=76HcLEunsws ja det kan minne veldig men den jeg tenker på er mer disney og gammeldags og ikke no techno lissom Rimelig sikker paa at det er Hakke Hakkespett sin speeda version av en eller annen søramerikansk folkevise uten at jeg kan si mer enn at jeg saa en spesial som forklarte hvordan den kom til verden en eller annen gang for lenge siden... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) hvem er det som har originalen til gigi d'agostino I'll fly with you? prøver å google men finner kun versjonen til gigi d'agostino... Eneste jeg kan finne er Encore/Pär Stenhammar - L'amour toujours (i'll fly with you). Men usikker på om det er han/de som har lagd den. edit: youtube Finnes også en kar som heter Sagi Rei som har gjort coverversjoner.. Endret 24. desember 2007 av raid2 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 I disse dager går det et slikt "innslag" på NRK hvor "gamle minner" blir vist på skjermen mellom programmene. I slutten av dette innslaget kommer det en slags pianospilt melodi. Vet noen hva denne heter? Jeg føler den kommer i samme sjanger som "Severin Suveren-sangen". Du tenker nok på temamusikken fra NRK-dokumentarserien "Livet er Svalbard". God jul! Livet_er_Svalbard.mp3 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Noen som vet hva sangen på reklamen for Greys Anathomy heter? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Noen som vet hva sangen på reklamen for Greys Anathomy heter? hei noken som veit kva sangen som går på tv2 reklama til grey`s anatomy reklama nå fortida heiter? det er ei dame som synge takker Brandi Carlile - The Story. Utrolig fin låt. Lenke til kommentar
simmy Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 noen som vet hvilken musiker dette er? http://img515.imageshack.us/my.php?image=23desemberjo8.gif Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Finnest det bare ikke en versjon av den? Sangene jeg har funnet har ikke den trance versjonen, men den har teksten. Men jeg savner den trance melodien, hvis du skjønner.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 I disse dager går det et slikt "innslag" på NRK hvor "gamle minner" blir vist på skjermen mellom programmene. I slutten av dette innslaget kommer det en slags pianospilt melodi. Vet noen hva denne heter? Jeg føler den kommer i samme sjanger som "Severin Suveren-sangen". Du tenker nok på temamusikken fra NRK-dokumentarserien "Livet er Svalbard". God jul! Livet_er_Svalbard.mp3 JA! Tusen takk! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Svensk søppeldance som, i likhet med mange sanger den siste tiden, handler om en person - denne gang ved navn Pelle. Opptak følger: Hentz - Propellerpelle Lenke til kommentar
jummers Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 hvem er det som har originalen til gigi d'agostino I'll fly with you? prøver å google men finner kun versjonen til gigi d'agostino... Eneste jeg kan finne er Encore/Pär Stenhammar - L'amour toujours (i'll fly with you). Men usikker på om det er han/de som har lagd den. edit: youtube Finnes også en kar som heter Sagi Rei som har gjort coverversjoner.. takker så mye for hjelp:) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Har sett folk har spurt om lignende før, men er ikke den sangen jeg leter etter. MEner denne sangen bare er radioreklame for Canal+. Er "Rule Britannia"-sangen. Begynner med ei jenter som synger, så tar "fans" over. Tydelig at det har med fotball å gjøre. Finnes sikkert på en samleplate. Noen som vet hva den heter? Det heter visst Rule Britannia. Fant den ikke på samleplate... Endret 24. desember 2007 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 hvem er det som har originalen til gigi d'agostino I'll fly with you? prøver å google men finner kun versjonen til gigi d'agostino... Eneste jeg kan finne er Encore/Pär Stenhammar - L'amour toujours (i'll fly with you). Men usikker på om det er han/de som har lagd den. edit: youtube Finnes også en kar som heter Sagi Rei som har gjort coverversjoner.. takker så mye for hjelp:) Den der er bare ny utgave av Gigi's sin låt, det står jo på låtbeskrivelsen. Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Noen som vet hva sangen som spilles av i reklamen på tv2 for Greys anatomy heter? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Står i tråden, ca 9 innlegg over ditt Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hva heter sangen? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Dame som synger til en Grey's Anatomy reklame på TV2. Tror jammen meg reklamen varte hele sangen ut også. Laaaang reklame altså. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå