Misshaped Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvilken gruppe er det, som synger på denne Ginger Snaps musikkvideoen, og hva heter sangen? Last ned og se/hør!!!!!! Høyre klikk og velg last ned (13MB, ca 8min med film) Bra film er det !!! Dette er Iced Earth med sangen A Question Of Heaven. Den finnes på The Dark Saga-albumet deres som forøvrig omhandler tegneserien Spawn, har jeg hvertfall blitt fortalt. Hørte med en gang hvilken gruppe det var, men så var det det å komme på hvilken sang det var Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvem spiller på DNB-Nord reklamen? (Der hvor han ene rapper ei dame meg seg inn på rommet. "på tide med ny leilighet?")- Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 55:40 ute i Funky Monks DVD-platen til RHCP så 'klimpres' det litt på piano. Noe som høres ut som et stykke klassisk musikk, men jeg innbiller meg jeg hørt det som en del av noe mer rocka? Rocka, eller klassisk, noen som vet hvilket stykke det er? Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hei, jeg lurer bare litt på hva Big Brother Norge sangen heter. da mener jeg den sangen som spilles når big brother norge starter. noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) www.pwned.nl - hvilken sang er det han spiller når han teamkiller? Endret 10. november 2004 av Laman Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 I starten av trailern(?) for "Ekstrem oppussing" på TV3, spilles det en slags apreggio på piano. Noen som vet hva den heter? Mener denne finnes i bla. trance-versjon. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) www.pwned.nl - hvilken sang er det han spiller når han teamkiller? Navnet står jo på slutten av filmen! hei, jeg lurer bare litt på hva Big Brother Norge sangen heter.Øh, den siste sesongen da eller? Tenker du på Anne Lingan - Kicking You Out? Endret 10. november 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 joda det var Anne_Lingan-Kicking_you_out ja. fant det ut selv. Lenke til kommentar
simeik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg lurer på hvor jeg kan laste ned "Æ veit da faen æ" sangen fra team antonsen? Jeg tror bandet heter "wannskrækk" Har prøvd på kazaa, men der finner jeg den ikke! Noen forslag? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg lurer på hvor jeg kan laste ned "Æ veit da faen æ" sangen fra team antonsen? Jeg tror bandet heter "wannskrækk" Har prøvd på kazaa, men der finner jeg den ikke! Noen forslag? Gruppa heter Wannskrækk, ja. De skiftet navn til DumDum Boys i 85' Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 er det her jeg kan spørre om noen kjenner musikken vi spør om? ihvertfall, er det noen som vet hva den sangen som de spiller i WRC 4-spillet reklamen heter? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Den kims chips reklamen som gikk for noen år siden med en sang med refrenget "fire in the sky, fire in the sky" osv. Hva er navnet på artisten? Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Sangtittel Poison, jenteband, men hvem? Ganske funky... *Tror den er ganske ny Endret 14. november 2004 av Bunny Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hva heter morten abel sangen fra den egil filmen..? Lenke til kommentar
moray Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Den kims chips reklamen som gikk for noen år siden med en sang med refrenget "fire in the sky, fire in the sky" osv. Hva er navnet på artisten? Thunderlords, tror jeg. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hva heter morten abel sangen fra den egil filmen..? Gå inn på 'musikk' på den sida her. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 En gammel norsk folkesang. Det er en dame som synger noe sånn som dette: "Lidlega le lidlego', kom så ska du få drekka av min sko, lidlega le lidlego'" Noen som vet hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 I starten av trailern(?) for "Ekstrem oppussing" på TV3, spilles det en slags apreggio på piano. Noen som vet hva den heter?Mener denne finnes i bla. trance-versjon. Det er fra begynnelsen på Coldplay - Clocks hvis jeg ikke tar veldig feil. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ok..Hørte en sang i går på fest, husker bare refrenget: Woooaaah cadilac Yeeeeeaaah cadilac Hørtes ut som en gammel sang, rock. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Siden en veldig ivrig brukermoderator så seg nødt til stenge min forrige post legger jeg ut svaret på spørsmålet mitt her: Sangen fra Nokia 3220 reklamen kan lastes ned herfra. Har ikke spurt Nokia om tillatelse men håper de ser på det som ekstra reklame og at de ikke saksøker meg for en halv million Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå