raid2 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Noen som vet hva sangen på 01:03 i denne videoen heter? Takker Lett: Manu Chao - Me Gustas Tu Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er det noen som vet hva den sangen som brukes i bakgrunnen til den nye Canal+ Eller Canal Digital reklamen? Høres ut som en gammel sang, mer vet jeg ikke:P Lenke til kommentar
makkafakka Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 HEY Hva heter sangen i filmen ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er det noen som vet hva den sangen som brukes i bakgrunnen til den nye Canal+ Eller Canal Digital reklamen? Høres ut som en gammel sang, mer vet jeg ikke:P Men denne er seff best http://youtube.com/watch?v=JxDKe-QI460 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har hørt følgende sang ofte på kanal24, tror det er en ny forholdsvis ny sang? Mannlig stemme i sangen. "And I know I'm real .. say that you .. i got a devil in my soul .. because im real, say that .. got a devil on my shoulder Noen som kjenner igjen sangen? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har hørt følgende sang ofte på kanal24, tror det er en ny forholdsvis ny sang? Mannlig stemme i sangen. "And I know I'm real .. say that you .. i got a devil in my soul .. because im real, say that .. got a devil on my shoulder Noen som kjenner igjen sangen? Chris Lee - "Weak"? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva heter sangen i denne reklamen?Japp-reklame! "Carneval", utgitt i 1996. Trompettemaet er samplet fra "Karneval i Oslo", komponert av Geir Bøhren og Bent Åserud og opprinnelig utgitt på Norske Gram i 1985. Rasta James - "Carneval" (Geir Bøhren + Bent Åserud + Mikkel S.E. + Hallgeir Rustan) Fra album: Carneval CDS Platenummer: IN.DISC INDI-S1 Takk, men etter litt søk på youtube og limewire, så finner jeg ikke navnet på sangen. Any help? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 HEY Hva heter sangen i filmen ? Passive Aggressive av Placebo. Lenke til kommentar
makkafakka Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 HEY Hva heter sangen i filmen ? Passive Aggressive av Placebo. Takker ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har hørt følgende sang ofte på kanal24, tror det er en ny forholdsvis ny sang? Mannlig stemme i sangen. "And I know I'm real .. say that you .. i got a devil in my soul .. because im real, say that .. got a devil on my shoulder Noen som kjenner igjen sangen? Chris Lee - "Weak"? Yes, den var det. Takk Lenke til kommentar
Moff Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Noen som vet hva sangen som en med heliumstemme synger. hørte den på nrk i går i en reklame for gode minner i jula gjennom tidene.. Tror det er noe disney greier. Kan kanskje være Woody Wood. heliumstemmen synger hvertfall slik : DA-daba-daba,daba-daba,daba-daDA ( rett ette her er det en mørk tone og en lys tone etter hverandre 3 ganger på rad med dobbel lys på slutten xD noen som har peiling ? Jeg tenkte på hamsterdance, uten at jeg helt ser at det kan være den http://www.youtube.com/watch?v=76HcLEunsws ja det kan minne veldig men den jeg tenker på er mer disney og gammeldags og ikke no techno lissom Lenke til kommentar
nettii Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hei noken som veit kva sangen som går på tv2 reklama til grey`s anatomy reklama nå fortida heiter? det er ei dame som synge takker Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hei noken som veit kva sangen som går på tv2 reklama til grey`s anatomy reklama nå fortida heiter? det er ei dame som synge takker Brandi Carlile - The Story. Utrolig fin låt. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hei noken som veit kva sangen som går på tv2 reklama til grey`s anatomy reklama nå fortida heiter? det er ei dame som synge takker Brandi Carlile - The Story. Utrolig fin låt. ja det er en fin låt tusen hjerteli Lenke til kommentar
ven Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Hva artist spilles i TV2's egenreklame "filmer i desember"? (sendte mail til tv2 som videresendte den til "rette vedkommende", siden da har jeg ikke hørt noe mer fra dem) Endret 23. desember 2007 av ven Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Når gitar fyren kommer opp på scenen så spiller han en liten solo. det er en kjent sang, hvilken ? http://youtube.com/watch?v=QzzhM5e5bU8 Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kom over et tøft heavy metal riff i episode av Freaks and Geeks. Noen som har navnet? Little_things_riff.mp3 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Når gitar fyren kommer opp på scenen så spiller han en liten solo. det er en kjent sang, hvilken ? http://youtube.com/watch?v=QzzhM5e5bU8 Tenkte først på Trans Siberian Orchestra eller noe sånt, før jeg kom på hvor feil det var Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 I disse dager går det et slikt "innslag" på NRK hvor "gamle minner" blir vist på skjermen mellom programmene. I slutten av dette innslaget kommer det en slags pianospilt melodi. Vet noen hva denne heter? Jeg føler den kommer i samme sjanger som "Severin Suveren-sangen". Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Svensk søppeldance som, i likhet med mange sanger den siste tiden, handler om en person - denne gang ved navn Pelle. Opptak følger: svenskhvilken.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå