Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva sangen som en med heliumstemme synger. hørte den på nrk i går i en reklame for gode minner i jula gjennom tidene..

Tror det er noe disney greier. Kan kanskje være Woody Wood. heliumstemmen synger hvertfall slik : DA-daba-daba,daba-daba,daba-daDA ( rett ette her er det en mørk tone og en lys tone etter hverandre 3 ganger på rad med dobbel lys på slutten xD

noen som har peiling ? :D

Alvin and the Chipmunks - "The Chipmunk Christmas song" ?

Nope :ph34r: Det er bare en stemme og ikke noe musikk også er det kun den jAbb-daba-daba,daba-daba,daba-daDA Det siste kan minne om hikking i sangen . Den går ganske ofte i jula hører jeg nå uten at den har så mye med jula å gjøre xD Ingen som vet ? :p

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen som en med heliumstemme synger. hørte den på nrk i går i en reklame for gode minner i jula gjennom tidene..

Tror det er noe disney greier. Kan kanskje være Woody Wood. heliumstemmen synger hvertfall slik : DA-daba-daba,daba-daba,daba-daDA ( rett ette her er det en mørk tone og en lys tone etter hverandre 3 ganger på rad med dobbel lys på slutten xD

noen som har peiling ? :D

Jeg tenkte på hamsterdance, uten at jeg helt ser at det kan være den

http://www.youtube.com/watch?v=76HcLEunsws

Lenke til kommentar

Noen som ser på tv serien Dexter her? Jeg lurer på hva sangen som spilles i den baren han går inn i i episode "the dark defender" (nr 5 sesong 2). Den har en spesiell klang, kunne vært noe som Creedence clearwater revival, men det er det ikke (ganske sikker). Takker for svar :)

Edit: Det var da The rolling Stones med Gimme Shelter. Fantastisk :)

Endret av ekl1tz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...