Hashtægg Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva heter den låten som blir spilt under innslaget av serien "damages" på tv 3?Liksom, "reklamen" til den. Minner om denne, må vite sangen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Leter etter en sang, som har litt afrikanske(?) trommer i seg, er en trance sang, var rimelig populær før tror jeg. Noen som vet? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Her kommer jeg med et oppdrag som jeg tror blir veldig vanskelig å utføre, da jeg husker svært lite om denne sangen. Det er en power/speed metal-sang, og refrenget begynner med at vokalisten synger "Far away" eller "Fly away", og så et eller annet med horizon. Har prøvd å google, men så diffust som det jeg husker er, så var det ikke lett å finne. Det er en typisk Dragonforce/Stratovarius/Rhapsody-vokal. Dragonforce med through the fire and the flames?(delen ca 1:20 ut i sangen passer meget godt med beskrivelsen din...) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Leter etter en sang, som har litt afrikanske(?) trommer i seg, er en trance sang, var rimelig populær før tror jeg. Noen som vet? Må si jeg ikke har så mye peil på hvilken sjanger trance/dance er osv, men tenkte jeg kunne foreslå Safri Duo. De har vel kanskje ikke det jeg forbinder med afrikanske trommer, men kanskje litt mer søramerikansk rytme. Samba adagio http://www.youtube.com/watch?v=QADrAXVaqSA Played alive (om du går til 1:06 kjenner du den garantert igjen hvis det er denne) http://www.youtube.com/watch?v=q1dAmziKpXE Endret 19. desember 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Noen som vet hvilken sang dette er? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Noen som vet hvilken sang dette er? Clint Mansell - Summer Overture (fra Requiem for a Dream-soundtracket), men den varianten som spilles der er vel den som ble spilt inn til LotR: Two Towers-traileren, og som gjerne kalles Requiem for a Tower. Endret 19. desember 2007 av Eldritch Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ok, takker får hjelpen. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Her kommer jeg med et oppdrag som jeg tror blir veldig vanskelig å utføre, da jeg husker svært lite om denne sangen. Det er en power/speed metal-sang, og refrenget begynner med at vokalisten synger "Far away" eller "Fly away", og så et eller annet med horizon. Har prøvd å google, men så diffust som det jeg husker er, så var det ikke lett å finne. Det er en typisk Dragonforce/Stratovarius/Rhapsody-vokal. Dragonforce med through the fire and the flames?(delen ca 1:20 ut i sangen passer meget godt med beskrivelsen din...) Jeg vet det likner, men det er ikke den heller. Vokalen er litt mer mandig i den sangen jeg leter etter. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva heter sangen som er i guitar hero 3 reklamen som går på bla MTV? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva heter sangen som er i guitar hero 3 reklamen som går på bla MTV? Hvordan er sangen? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva heter sangen som er i guitar hero 3 reklamen som går på bla MTV?Velvet Revolver - Slither. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det virkelig ingen som vet hvilke sanger dette er? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Supafly Inc. - "Moving Too Fast"? I så fall var det +"moving too fast" +sample +"another day in paradise" +lyrics i Google som gjorde susen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Supafly Inc. - "Moving Too Fast"? I så fall var det +"moving too fast" +sample +"another day in paradise" +lyrics i Google som gjorde susen. Tusen takk Da var det bare en igjen Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Hva heter sangen i denne traileren? Er det en miks av flere sanger i Harry Potter, eller finnes denne spesifike musikkfilen? EDIT: Fant det ut Endret 19. desember 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva heter melodien spilt i bakgrunnen her? forøvrig et veldig bra simpsons klipp. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Er det virkelig ingen som vet hvilke sanger dette er? Saint Etienne - He's On The Phone ? Endret 19. desember 2007 av raid2 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 hva heter sangen i canal digital reklamen på tvnorge ? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei Hva heter den egentlige sangen Øysten Bache og Rune Gokstad parodierer her: http://www.nrk.no/dynasx?p_lenke_id=150016...mp;mswmext=.asx Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Jeg lurer på om det er noen som vet navnet på noen av sangene i denne videoen? http://youtube.com/watch?v=fihFOZbwAmc og denne, Takk Endret 20. desember 2007 av medlem-130744 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå