Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her kommer jeg med et oppdrag som jeg tror blir veldig vanskelig å utføre, da jeg husker svært lite om denne sangen.

 

Det er en power/speed metal-sang, og refrenget begynner med at vokalisten synger "Far away" eller "Fly away", og så et eller annet med horizon. Har prøvd å google, men så diffust som det jeg husker er, så var det ikke lett å finne. Det er en typisk Dragonforce/Stratovarius/Rhapsody-vokal.

 

Dragonforce med through the fire and the flames?(delen ca 1:20 ut i sangen passer meget godt med beskrivelsen din...)

 

Lenke til kommentar
Leter etter en sang, som har litt afrikanske(?) trommer i seg, er en trance sang, var rimelig populær før tror jeg. Noen som vet?

 

Må si jeg ikke har så mye peil på hvilken sjanger trance/dance er osv, men tenkte jeg kunne foreslå Safri Duo. De har vel kanskje ikke det jeg forbinder med afrikanske trommer, men kanskje litt mer søramerikansk rytme.

 

Samba adagio

http://www.youtube.com/watch?v=QADrAXVaqSA

 

Played alive (om du går til 1:06 kjenner du den garantert igjen hvis det er denne)

http://www.youtube.com/watch?v=q1dAmziKpXE

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Her kommer jeg med et oppdrag som jeg tror blir veldig vanskelig å utføre, da jeg husker svært lite om denne sangen.

 

Det er en power/speed metal-sang, og refrenget begynner med at vokalisten synger "Far away" eller "Fly away", og så et eller annet med horizon. Har prøvd å google, men så diffust som det jeg husker er, så var det ikke lett å finne. Det er en typisk Dragonforce/Stratovarius/Rhapsody-vokal.

 

Dragonforce med through the fire and the flames?(delen ca 1:20 ut i sangen passer meget godt med beskrivelsen din...)

Jeg vet det likner, men det er ikke den heller. Vokalen er litt mer mandig i den sangen jeg leter etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...