MrL Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vil gjerne vite hva disse sangene heter Kan den første være Ciara - Make it Last? Er nok ikke den nei Dette er mer en trance lignende sang Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hørte en sang i helga, som jeg lurer fælt på hva heter. Det var en blanding av rock/trance tror jeg. Og det var en dame som sang. i alle fall referenget. Hun gjentar stadig "GONNA ROCK" eller "WANNA ROCK". og det er en ganske tøff takt i musikken. og jeg tror ikke det var så mye mer de sang i sangen. men jeg husker ikke. Tror sangen heter "rock" bare. men klarer ikke finne ut hvem som har den. hjelp ? håper på raskt svar !! jeg holder på å bli gal her.. ;P Supernatural - Rock U, kanskje? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
reitan90 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hørte en sang i helga, som jeg lurer fælt på hva heter. Det var en blanding av rock/trance tror jeg. Og det var en dame som sang. i alle fall referenget. Hun gjentar stadig "GONNA ROCK" eller "WANNA ROCK". og det er en ganske tøff takt i musikken. og jeg tror ikke det var så mye mer de sang i sangen. men jeg husker ikke. Tror sangen heter "rock" bare. men klarer ikke finne ut hvem som har den. hjelp ? håper på raskt svar !! jeg holder på å bli gal her.. ;P Supernatural - Rock U, kanskje? Nei, er ikke den :/ andre forslag ?? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hørte en sang i helga, som jeg lurer fælt på hva heter. Det var en blanding av rock/trance tror jeg. Og det var en dame som sang. i alle fall referenget. Hun gjentar stadig "GONNA ROCK" eller "WANNA ROCK"eller "come on rock", er ganske usikker. og det er en ganske tøff takt i musikken. og jeg tror ikke det var så mye mer de sang i sangen. men jeg husker ikke. Tror sangen heter "rock" bare. men klarer ikke finne ut hvem som har den. hjelp ? håper på raskt svar !! jeg holder på å bli gal her.. ;P Fant den ) Twisted Sister - I wanna rock ? edit: så ikke at du hadde funnet ut Hvilken var det? Endret 17. desember 2007 av raid2 Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva heter sangen / melodien i bakgrunnen på denne filmen ? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva heter sangen / melodien i bakgrunnen på denne filmen ? Tror det er Craig Armstrong - World Trade Center Piano Theme Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva heter sangen / melodien i bakgrunnen på denne filmen ? Tror det er Craig Armstrong - World Trade Center Piano Theme Stemmer bra, tusen takk : ) Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som vet hva sangen heter i promoen/reklamen for grey's anatomy som går på tv2 nå? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Husker ikke så mye av sangen men det er noe med "Spinning around" og er en techno/trance sang. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kan det være Kylie Minogue - Spinning Around? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er ikke den, den ligner litt men ikke så irriterende. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Er det mann eller dame stemme da? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det husker jeg ikke Trur det er kvinne som synger men er ikke sikker. Lenke til kommentar
linndy Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 noen som vet hva denne sangen heter?? han synger "hold me, hold me forever hold me its not wonever" oxo synger han norsk etter det..... vet noen?? Lenke til kommentar
reitan90 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hørte en sang i helga, som jeg lurer fælt på hva heter. Det var en blanding av rock/trance tror jeg. Og det var en dame som sang. i alle fall referenget. Hun gjentar stadig "GONNA ROCK" eller "WANNA ROCK"eller "come on rock", er ganske usikker. og det er en ganske tøff takt i musikken. og jeg tror ikke det var så mye mer de sang i sangen. men jeg husker ikke. Tror sangen heter "rock" bare. men klarer ikke finne ut hvem som har den. hjelp ? håper på raskt svar !! jeg holder på å bli gal her.. ;P Fant den ) Twisted Sister - I wanna rock ? edit: så ikke at du hadde funnet ut Hvilken var det? nadiya - rock Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hørte en sang i helga, som jeg lurer fælt på hva heter. Det var en blanding av rock/trance tror jeg. Og det var en dame som sang. i alle fall referenget. Hun gjentar stadig "GONNA ROCK" eller "WANNA ROCK". og det er en ganske tøff takt i musikken. og jeg tror ikke det var så mye mer de sang i sangen. men jeg husker ikke. Tror sangen heter "rock" bare. men klarer ikke finne ut hvem som har den. hjelp ? håper på raskt svar !! jeg holder på å bli gal her.. ;P Supernatural - Rock U, kanskje? Edit: Gadd ikke å lese alle innleggene, men denne var vist funnet ut. Nei, er ikke den :/ andre forslag ?? I wanna rock? link Ganske sær start. EDIT: Gadd ikke å lese alle innleggene, men denne var vist funnet ut. Endret 17. desember 2007 av Darkbuster Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Trenger hjelp med å finne navnet på låta i opptaket! Er med bare et kort gitarriff. Hørte den i viva la bam sesong 4 episode 1, 4min. og 7sek. ut i episoden. Tror det kan være noe av Children of Bodom eller noe i den stilen, men er ikke sikker. Kan noen hjelpe meg!? Ingen som har peiling på denne da? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har du ikke en link til videoen eller noe så kan jeg få sjekka? (woho! post nr. 1000!) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vil gjerne vite hva disse sangene heter Bumper meg selv, håper noen finner disse snart! *Jeg slår nok deg kenny-, innlegg nr 2000!! * Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Har du ikke en link til videoen eller noe så kan jeg få sjekka? (woho! post nr. 1000!) Gratulerer Her er episoden, sangen kommer altså på 04:07 da eiffeltårnet blir grønt. Se filmen hos Youtube Edit : Plagdes med youtube bb-koden Endret 17. desember 2007 av Haddock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå