Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte en sang i helga, som jeg lurer fælt på hva heter.

Det var en blanding av rock/trance tror jeg. Og det var en dame som sang. i alle fall referenget. Hun gjentar stadig "GONNA ROCK" eller "WANNA ROCK". og det er en ganske tøff takt i musikken. og jeg tror ikke det var så mye mer de sang i sangen. men jeg husker ikke. Tror sangen heter "rock" bare. men klarer ikke finne ut hvem som har den.

hjelp ? håper på raskt svar !! :) jeg holder på å bli gal her.. ;P

 

Supernatural - Rock U, kanskje?

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Hørte en sang i helga, som jeg lurer fælt på hva heter.

Det var en blanding av rock/trance tror jeg. Og det var en dame som sang. i alle fall referenget. Hun gjentar stadig "GONNA ROCK" eller "WANNA ROCK". og det er en ganske tøff takt i musikken. og jeg tror ikke det var så mye mer de sang i sangen. men jeg husker ikke. Tror sangen heter "rock" bare. men klarer ikke finne ut hvem som har den.

hjelp ? håper på raskt svar !! :) jeg holder på å bli gal her.. ;P

 

Supernatural - Rock U, kanskje?

 

 

 

Nei, er ikke den :/

andre forslag ??

Lenke til kommentar
Hørte en sang i helga, som jeg lurer fælt på hva heter.

Det var en blanding av rock/trance tror jeg. Og det var en dame som sang. i alle fall referenget. Hun gjentar stadig "GONNA ROCK" eller "WANNA ROCK"eller "come on rock", er ganske usikker. og det er en ganske tøff takt i musikken. og jeg tror ikke det var så mye mer de sang i sangen. men jeg husker ikke. Tror sangen heter "rock" bare. men klarer ikke finne ut hvem som har den.

hjelp ? håper på raskt svar !! :) jeg holder på å bli gal her.. ;P

 

Fant den ;))

 

Twisted Sister - I wanna rock ?

 

edit: så ikke at du hadde funnet ut :p Hvilken var det?

Endret av raid2
Lenke til kommentar
Hørte en sang i helga, som jeg lurer fælt på hva heter.

Det var en blanding av rock/trance tror jeg. Og det var en dame som sang. i alle fall referenget. Hun gjentar stadig "GONNA ROCK" eller "WANNA ROCK"eller "come on rock", er ganske usikker. og det er en ganske tøff takt i musikken. og jeg tror ikke det var så mye mer de sang i sangen. men jeg husker ikke. Tror sangen heter "rock" bare. men klarer ikke finne ut hvem som har den.

hjelp ? håper på raskt svar !! :) jeg holder på å bli gal her.. ;P

 

Fant den ;))

 

Twisted Sister - I wanna rock ?

 

edit: så ikke at du hadde funnet ut :p Hvilken var det?

 

 

nadiya - rock ;)

Lenke til kommentar
Hørte en sang i helga, som jeg lurer fælt på hva heter.

Det var en blanding av rock/trance tror jeg. Og det var en dame som sang. i alle fall referenget. Hun gjentar stadig "GONNA ROCK" eller "WANNA ROCK". og det er en ganske tøff takt i musikken. og jeg tror ikke det var så mye mer de sang i sangen. men jeg husker ikke. Tror sangen heter "rock" bare. men klarer ikke finne ut hvem som har den.

hjelp ? håper på raskt svar !! :) jeg holder på å bli gal her.. ;P

 

Supernatural - Rock U, kanskje?

 

 

Edit: Gadd ikke å lese alle innleggene, men denne var vist funnet ut. :)

Nei, er ikke den :/

andre forslag ??

 

I wanna rock?

 

link Ganske sær start.

 

EDIT: Gadd ikke å lese alle innleggene, men denne var vist funnet ut. :)

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar
Trenger hjelp med å finne navnet på låta i opptaket! Er med bare et kort gitarriff. Hørte den i viva la bam sesong 4 episode 1, 4min. og 7sek. ut i episoden.

 

Tror det kan være noe av Children of Bodom eller noe i den stilen, men er ikke sikker. Kan noen hjelpe meg!?

 

Ingen som har peiling på denne da? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...