Ekko Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei! hvem artist, spesielt sangen, er det som spilles i lacoste reklamen? (der han ene duden hopper fra stein til stein osv vett)..... link? Feist: Mushaboom http://youtube.com/watch?v=fr7zVwX4fsU Og siden jeg var så snill å finne sangen for deg ønsker jeg at du neste gang spør "hvilken artist" og ikke "hvem artist". Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nokon som veit namnet på han som hadde gjesteopptreden hos Idol på fredag? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nokon som veit namnet på han som hadde gjesteopptreden hos Idol på fredag? Josh Groban Lenke til kommentar
Evju Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 jeg så en dødskul musikkvideo her om dagen, stikkord: Kafeteria, politifolk som kliner, gamlinger som rocker++ Er en utrolig kul musikkvideo der altså alt foregår i en kafeteria. Noen som vet sangen? Lenke til kommentar
shotmessis Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen som vet hva denne sangen heter? Vil veldig gjerne ha svar ukjent_sang.wav Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen som vet hva denne sangen heter? Vil veldig gjerne ha svar synes det høres ut som vangelis -conquest of paradise (1492) http://www.youtube.com/watch?v=VJdsCm2PV80 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 På en av de foregående sidene hadde jeg et spørsmål som angikk en kort trompetsolo. Se nedenfor for spørsmålet mitt. Mens håndballen går i bakgrunnen her, hører jeg noen ganger når et lag scorer en melodiøs trompetsolo. Den repeteres to ganger og kan virke latino/western inspirert ut. Vet noen hvor den er hentet fra? Denne har terget meg den siste uka og i dag fikk jeg muligheten til å laste opp et lydklipp hvor jeg "elegant" nynner klippet. Nyt min luksuriøse stemme og gi lyd fra dere. handballm_llyd.wav Håper på svar! Kan det være White Stripes - 7 Nation Army? Jeg hørte i hvert fall den ble spilt da jeg så på håndball en dag. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) På en av de foregående sidene hadde jeg et spørsmål som angikk en kort trompetsolo. Se nedenfor for spørsmålet mitt. Mens håndballen går i bakgrunnen her, hører jeg noen ganger når et lag scorer en melodiøs trompetsolo. Den repeteres to ganger og kan virke latino/western inspirert ut. Vet noen hvor den er hentet fra? Denne har terget meg den siste uka og i dag fikk jeg muligheten til å laste opp et lydklipp hvor jeg "elegant" nynner klippet. Nyt min luksuriøse stemme og gi lyd fra dere. handballm_llyd.wav Håper på svar! Kan det være White Stripes - 7 Nation Army? Jeg hørte i hvert fall den ble spilt da jeg så på håndball en dag. Jeg tror jeg vet hvilken han mener, men greier ikke å kjenne den igjen fra noe bestemt sted. Det er et riff som spilles 1 gang, publikum roper "OLÈ", moduleres opp et hakk og publikum roper "OLÈ" en gang til. Regner med det er den. Dessuten synes jeg det er litt artig at franskmennene bruker white stripes sin sang i VM. Det var dette som var supportersangen til Italia i forrige fotballVM da de slo frankrike i finalen (da zidanne lekte geit). Hadde trodd den melodien var et ømt punkt i fransk historie) Endret 11. desember 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som kan si meg hva slags funky hardcore fra Nederland dette er? http://www.youtube.com/watch?v=ntF-9w3ciT0 Artist og tittel hadde vært flott, sangen er merkelig fengende. Lenke til kommentar
sexten Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som vet hva denne sangen heter? Vil veldig gjerne ha svar Høres ut som noe fra Gladiator-soundtracket. Lenke til kommentar
shotmessis Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som vet hva denne sangen heter? Vil veldig gjerne ha svar Høres ut som noe fra Gladiator-soundtracket. hmm, jeg tror ikke det er Gladiator soundtracket.. men det kan være vangelis - conquest of paradise, den ligner litt, men det er nåkk ikke samme versjon Noen som vet av den rette versjonen? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Noen som kan si meg hva slags funky hardcore fra Nederland dette er? http://www.youtube.com/watch?v=ntF-9w3ciT0 Artist og tittel hadde vært flott, sangen er merkelig fengende. Base Alert - Zoo Noen som vet hva denne sangen heter? Vil veldig gjerne ha svar Track ID sa: Hans Zimmer & Lisa Gerrard - The Battle Endret 12. desember 2007 av raid2 Lenke til kommentar
shotmessis Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som kan si meg hva slags funky hardcore fra Nederland dette er? http://www.youtube.com/watch?v=ntF-9w3ciT0 Artist og tittel hadde vært flott, sangen er merkelig fengende. Base Alert - Zoo Noen som vet hva denne sangen heter? Vil veldig gjerne ha svar Track ID sa: Hans Zimmer & Lisa Gerrard - The Battle Jess!! Hva er egentlig Track ID? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) *Snip* handballm_llyd.wav Håper på svar! Kan det være White Stripes - 7 Nation Army? Jeg hørte i hvert fall den ble spilt da jeg så på håndball en dag. Jeg tror jeg vet hvilken han mener, men greier ikke å kjenne den igjen fra noe bestemt sted. Det er et riff som spilles 1 gang, publikum roper "OLÈ", moduleres opp et hakk og publikum roper "OLÈ" en gang til. Regner med det er den. Dessuten synes jeg det er litt artig at franskmennene bruker white stripes sin sang i VM. Det var dette som var supportersangen til Italia i forrige fotballVM da de slo frankrike i finalen (da zidanne lekte geit). Hadde trodd den melodien var et ømt punkt i fransk historie) 1. quote Er nok ikke White Stripes sin sang, men takk for tilbakemeldingen. 2. quote Stemmer nok det. I de første kampene ble ikke soloen gjentatt i en høyere modul som den blir gjort nå. Soloen ble så sent som i går brukt på kampen mellom Russland og Norge. Edit: Leifs Takk for all hjelp. Endret 12. desember 2007 av Teds Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jess!! Hva er egentlig Track ID? Sånn sak til mobilen som tar opp lyd og sjekker i en database med flere tusen sanger. Sonyericsson.no Burde nesten lagt ut link og instrukser til det programmet i førsteposten for det er ganske genialt Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Lurer på et navn, fikk høre en sang og så sa en jeg var med hva artisen het, og han sa Lenner Coen. Men vet ikke hvordan det skrives, noen som vet? Endret 12. desember 2007 av MrUrge Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Lurer på et navn, fikk høre en sang og så sa en jeg var med hva artisen het, og han sa Lenner Coen. Men vet ikke hvordan det skrives, noen som vet? Jeg begynner tydeligvis å bli gammel, for dette trodde jeg virkelig var allmennkunnskap. http://en.wikipedia.org/wiki/Leonard_Cohen Lenke til kommentar
Ache Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei, eg lure på om noken veit ka sang som er med i Kong Vinter 4, ein film som følte med friflyt... Trur det er sang nummer 3 eller 4, noken som eventuelt har soundtrack liste? Alt jeg fikk med meg var at det var noke med "This is your own song" Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei, eg lure på om noken veit ka sang som er med i Kong Vinter 4, ein film som følte med friflyt... Trur det er sang nummer 3 eller 4, noken som eventuelt har soundtrack liste? Alt jeg fikk med meg var at det var noke med "This is your own song" Her er i alle fall alle artistene som er med, med MySpace-linker. Så får du se om du finner sangen der http://bigtrix.blogg.no/1194965441_kong_vi..._iv_and_hi.html Lenke til kommentar
nettii Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hei. eg lure på kva sangen heite som va på reklama til halo 3 på tvnorge?? det va en mann som sang,å sangen va litt "triste" trur det bere va piano til,veldi rolig song! huska ikkje ei einaste stofe please hjelp meg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå