stian123 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Heisann! Hørte en fin sang idag og lurte på om noen kunne hjelpe meg litt med å finne ut hvem det var. Det var en rolig sang, sunget av en mann med forholdsvis lys stemme (ikke noe smurfestemme, men en ikke noe direkte mørk) Refrenget var noe sånt: More than a bird More than a three More than ............ Noen som veit hvilken jeg snakker om? Tror den går en del på radioen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Heisann!Hørte en fin sang idag og lurte på om noen kunne hjelpe meg litt med å finne ut hvem det var. Det var en rolig sang, sunget av en mann med forholdsvis lys stemme (ikke noe smurfestemme, men en ikke noe direkte mørk) Refrenget var noe sånt: More than a bird More than a three More than ............ Noen som veit hvilken jeg snakker om? Tror den går en del på radioen Five for fighting - superman? Den har iallefall gått på smallville Endret 4. juni 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Heisann!Hørte en fin sang idag og lurte på om noen kunne hjelpe meg litt med å finne ut hvem det var. Det var en rolig sang, sunget av en mann med forholdsvis lys stemme (ikke noe smurfestemme, men en ikke noe direkte mørk) Refrenget var noe sånt: More than a bird More than a three More than ............ Noen som veit hvilken jeg snakker om? Tror den går en del på radioen Five for Fighting - Superman Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Det stemmer! Tusen takk! Endret 4. juni 2005 av stian123 Lenke til kommentar
W Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Megazone er vel laserspillet i Oslo. Antar at det sikkert er Spitfire eller Firestarter som spilles. ingen av dem Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Jeg lurer på hva den sangen i den simpsons episoden når homer røyker marihuana den som spilles når han går ut av bilen og inn i huset med den posen i hånda Har du noe episodetall eller navn? episoden heter medicial marihuana mer vet jeg ikke http://forums.about.com/ab-simpsons/messag...gnF=y&msg=317.1 Noen av disse? strawberry alarm clock - incense and peppermints AND Donovan - Wear your love like heaven Takk jeg lurte egentlig på begge to Thank you come again Endret 4. juni 2005 av Little slask Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Noen som vet hva den prodigy sangen de spiller på megazone heter? Smack My Bitch Up? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hva heter sangen i KID-reklamen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hva heter sangen i KID-reklamen Hvordan er den da? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Noen som vet hva sangen på den nye Sony reklamen heter? Han fyren som driver og filmer på gata og går inn vinduet på et hus og putter inn dvden fra videokameraet for å se på den. Noen? Ingen? Noen vet vel? Da prøver jeg for siste gang Ingen som vet? Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Høvelig ny musikk ting jeg har hørt noen ganger, klarer aldri å huske hva den heter. Går sånn i refrenget "Twist it, bend it, turn it, screw it" og masse mere med en litt teit robot stemme... Den er litt morsom så jeg vil ha den identifisert. Tror den heter noe med disco Fant ut hva det var fornoe, kom bare plutselig på det som lyn fra klar himmel "Daft Punk - Technologic" Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hva heter sangen i KID-reklamen Hvordan er den da? Husker ikke helt, men tenker bare: "Åh! Den sangen må jeg få tak i!" hver gang jeg ser reklamen. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hva heter sangen i KID-reklamen Hvordan er den da? Husker ikke helt, men tenker bare: "Åh! Den sangen må jeg få tak i!" hver gang jeg ser reklamen. Hvis ingen her vet; For andre henvendelser vennligst ta kontakt med oss på vårt hovedkontor: 32 26 49 00 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg lurer litt på melodien i fra en sang av Ash. Sangen heter Cantina Band, men jeg vet jeg har hørt melodien før. Noen som har hørt sangen, og vet hvilken melodi det er de har "stjelt" den fra? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Country-sangen i Team America - har den et navn? Lenke til kommentar
W Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Noen som vet hva den prodigy sangen de spiller på megazone heter? Smack My Bitch Up? Nei, trur ikke det Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 En av disse, kanskje? tempest "What Do I Have To Do?" by Stabbing Westward "Where This Love Goes" by Sherri Youngward "Everything" by Lifehouse (lyrics) "Save Me" by Remy Zero (lyrics) "Perfect Memory" by Remy Zero (lyrics) "Silent To The Dark" by Electric Soft Parade "Breathe" by Greenwheel "Let Go" by Gigolo Aunts "What We've Been Through" by Paul Trudeau Sakset og limt fra http://www.loony-archivist.com/svffr/facts/music.htm Jau! Jaggu var det: Lifehouse - Everything. Seriøst deillig sang. Varer i 6min, og reffe kommer ikke før drøye 4minutter! Anbefales! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvilket band har lagd "Who let the dog out"? Klarer ikke å huske... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvilket band har lagd "Who let the dog out"? Klarer ikke å huske... Baha Men AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå