Ekko Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg lurer på en sang, den gikk på scrubs i dag helt på starten det eneste jeg fikk med meg var "....... down in Africa" eller noe i den durenNoen som vet? Takker Så ikke begynnelsen. Første jeg tenkte på var Toto-Africa, men vet ikke helt om det er en "Scurbs-type sang" Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) EDIT: Takk Endret 5. desember 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) det er nok Toto.. jeg kommer ikke på noe annet det kan være, men forstår hva du mener med "Scrubs-type sang" http://www.youtube.com/watch?v=-HKYgJpgD1w Edit: too late fant det ut. For de som lurte heter sangen "Rains Down In Africa" Edit 2: Den heter vel bare "Africa" Endret 5. desember 2007 av Footy Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jupp, da var den min tur til å spørre: Fransk techoaktig sang, sunget med damestemme. Siden jeg ikke kan fransk har jeg ikke greid å plukke opp noen ord, men hjelper kanskje med litt plystring fransk.wav Kate Ryan -Desenchantee Takk til johnj for raskt svar Endret 5. desember 2007 av Ekko Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jupp, da var den min tur til å spørre: Fransk techoaktig sang, sunget med damestemme. Siden jeg ikke kan fransk har jeg ikke greid å plukke opp noen ord, men hjelper kanskje med litt plystring fransk.wav Kate Ryan - "Desenchantee". Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Noen som har peiling på hva musikken som spilles i starten av dette klippet her er: Link Endret 7. desember 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det høres i hvertfall ut som en kjent sang. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det høres i hvertfall ut som en kjent sang. Mer info hadde vært fint om noen andre skulle vite noe mer ikke nøl med å si det. Lenke til kommentar
shotmessis Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noen som har sett reklamen om tv2 kommende program Norges Talenter!? smile.gif Det blir spilt en sang eller en fanè under hele reklamen! noen som vet va den heter? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 En sang som ofte spilles på P4: Mannlig artist, innimellom synger han: "and I sing, UÆÆÆÆÆÆ" og nevner blandt annet 70' tallet. Dårlig forklart da Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Dama lurer visst også på en sang, P4 det også, idag. Ei dame som synger; "and in to my toes and up to my nose" YeahYeahYeah..... Endret 7. desember 2007 av iggipop Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, noen som vet hva sangen i begynnelsen av Stoploss traileren? Er en metal sang av noe slag. De synger "Lett the bodies hit the floor" før musikken starter. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, noen som vet hva sangen i begynnelsen av Stoploss traileren? Er en metal sang av noe slag.De synger "Lett the bodies hit the floor" før musikken starter. Det er nok Drowning Pool - Bodies. Det hadde du klart å finne sjøl, om du hadde søkt på google Lenke til kommentar
joons91 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 noen som vet hva denne kylling sangen etter 3 min og 22 sek heter http://youtube.com/watch?v=Sh5kowTixuE? hadde blitt veldig glad viss noen visste d. takk Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, noen som vet hva sangen i begynnelsen av Stoploss traileren? Er en metal sang av noe slag.De synger "Lett the bodies hit the floor" før musikken starter. Det er nok Drowning Pool - Bodies. Det hadde du klart å finne sjøl, om du hadde søkt på google joa... du har rett.. Tusen takk ihvertfall Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) En sang som ofte spilles på P4: Mannlig artist, innimellom synger han: "and I sing, UÆÆÆÆÆÆ" og nevner blandt annet 70' tallet. Dårlig forklart da Satser på James Blunt, dog litt usikker på sangen. "1973" er en mulighet, ellers så kan du sjekke ut de andre sangene på det nye albumet hans på f.eks. Amazon.com Endret 6. desember 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Noen som vet hva sangen som spilles på "0:04.52" heter ?? http://www.warcraftmovies.com/download.php...67&mirror=2 Hadde blitt overlykkelig hvis jeg hadde fått kloa i den sangen!!!!!!!!! Endret 6. desember 2007 av Xarus Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som vet hva sangen som spilles på "0:04.52" heter ?? http://www.warcraftmovies.com/download.php...67&mirror=2 Hadde blitt overlykkelig hvis jeg hadde fått kloa i den sangen!!!!!!!!! Enter Shikari 'Sorry Youre Not A Winner' Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) http://youtube.com/watch?v=7JP85vWD_lI Hvilken sang ? Hører at den er cover av Canon av Pachelbel, men det hjelper ikke stort. Endret 7. desember 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som vet hva denne sangen heter "Here i come, boom baby bye, bye" Det er en metal sang. Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå