raid2 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva heter sangen i videon til bardu il? En film bestående av bilder fra den alltid like lekne Bardu-fotballen. Bildene er hovedsakelig hentet fra sesongene 2006 og 2007, dog med noen unntak.Musikk: Andrea Bocelli - Un Nuovo Giorno. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har du sett, dumme meg trykka ikke på linken. Sånn går det når man sitter i halvsøvne, hvorfor er jeg enda våken? *gjesp* Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som veit hva den trance sangen som har "the italian man who went to malta" i seg? (link: http://www.youtube.com/watch?v=m1TnzCiUSI0) Har prøvd å google den men finner ingen ting. Håper det er noen som kan hjelpe Her kan dere høre litt av det, men det er veeeldig dårlig kvalitet så dere må sku litt opp på lyden.Sample.wav Pizza Man - I Don't Need This Heter den hos meg i hvert fall. ^^ Tusen Takk!! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Leter etter en låt som gikk jevnlig på Svisj for noen år siden. Rimelig sikker på at det er en norsk artist, for tittelen på sangen er "Ville Hester". Så vidt jeg kan huske, er det ikke noe vokal i låten og trompeter spiller en stor rolle i låten/videoen. Endring: Fant det ut selv med litt enkel googling. "Palace of Pleasure - Ville hester"! Endret 2. desember 2007 av shadowlands Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva heter denne sangen. Går slik: Jeg kan noe som ikke du kan jeg, jeg kan danse can can. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva heter denne sangen. Går slik: Jeg kan noe som ikke du kan jeg, jeg kan danse can can. Many composers have written music for the cancan. The most famous music is French composer Jacques Offenbach's galop infernal in Orpheus in the Underworld (1858). Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva heter sangen som spilles i Bergans-reklamen som går på tv for tiden, den med damen som hopper av et helikopter og står på ski nedover et fjell? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvis du søker etter "Bergans" i denne tråden finner du det raskt ut! Lenke til kommentar
Fredricko Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei. Var på fest igår også spilte de en partysang - typisk syre låt. Men den eneste teksten var ".... kyss meg i rævva.." noen som vet hva den heter? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvis du søker etter "Bergans" i denne tråden finner du det raskt ut! Takker Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 80 talls ballade der en mann syngerr: Everytime you need me i`ll be here, everytime you need me i`ll be there...i`m so in love with you noen som vet hva den heter? hvem som har den? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) 80 talls ballade der en mann syngerr: Everytime you need me i`ll be here, everytime you need me i`ll be there...i`m so in love with you noen som vet hva den heter? hvem som har den? Hehe, den er det lenge siden jeg har hørt Endret 2. desember 2007 av Footy Lenke til kommentar
DArkez Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Okey, leti etter sangen over 1 år nå, ikke peiling på hva den heter eller noe. Den gikk på powerhitradio, sommer 06 tror jeg, og kan minne om en ' afrika sang' ? :s Har litt trommer og såne beats. Lenke til kommentar
DArkez Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Afrika sangen, Sommer06, så var det en sang på powerhitradio, som be spilt en del, kunne minne om en slags 'afrika sang' med slike beats. hjeeeeeelp :o vet det er lite å gå på .... Lenke til kommentar
jlek Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 The Killers - Read My Mind. Ellevte linje; skal det være "I got a little fight" eller "I got a little frigthened"? Det eneste som virker logisk for meg er alternativ to, men så å si alle (les:alle) lyricssider jeg har vært innom har skrevet 'fight'. Dog har jeg lenge hatt en mistanke om at de kopierer fra hverandre.. Ps: Dette virket som det mest riktige stedet å spørre om dette på, så om det er veldig feil beklager jeg. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? Link Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? Link Kan du skrive ned noe av teksten? Var vanskelig å høre.. Lenke til kommentar
sexten Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 80 talls ballade der en mann syngerr: Everytime you need me i`ll be here, everytime you need me i`ll be there...i`m so in love with you noen som vet hva den heter? hvem som har den? Freiheit - Everytime Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? Link DJ Dean - Protect Your Ears Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hei Jeg trenger navnet på en remix av Dj Tiesto - Forever Today som jeg har hørt. En piano versjon... Den finnes i denne filmen som jeg fikk av en venn: Den starter på 0:41 Jeg vil ikke ha noe som helst diskusjon om WoW her... Iogmed at jeg ikke bryr meg noe som helst om spillet... vil bare prøve å finne navnet på musikken... Om noen kanskje også vet hva musikken på slutten heter, som starter rundt 09:13 så hadde det vært kjempe ------------------------------------------------------ Fant sangen... Dj Cube - Forever today (original mix) er en del remixer av mixen til cube som da heter akkurat det samme... Original kan lastes ned <<HER>> Endret 3. desember 2007 av thomba14 Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva heter den Cheese Doodles sangen som er på tv for tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå