Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
leter etter en sang som går slik: ive been drinking my whine and i feel so fine.

noen som vet?

Kanskje UB40 - Red Red Wine

"Red red wine you make me feel so fine"

Den er egentlig skrevet av Neil Diamond men jeg kjenner i hvert fall UB40 sin versjon best. Ellers så har Bob Marley og sikkert mange flere covret den.

Lenke til kommentar
leter etter en sang som går slik: ive been drinking my whine and i feel so fine.

noen som vet?

Kanskje UB40 - Red Red Wine

"Red red wine you make me feel so fine"

Den er egentlig skrevet av Neil Diamond men jeg kjenner i hvert fall UB40 sin versjon best. Ellers så har Bob Marley og sikkert mange flere covret den.

nope. det er ikke den. :hmm:

Lenke til kommentar
Noen som veit hva den trance sangen som har "the italian man who went to malta" i seg?

(link: http://www.youtube.com/watch?v=m1TnzCiUSI0)

Har prøvd å google den men finner ingen ting. Håper det er noen som kan hjelpe :)

Her kan dere høre litt av det, men det er veeeldig dårlig kvalitet så dere må sku litt opp på lyden.Sample.wav

Pizza Man - I Don't Need This

Heter den hos meg i hvert fall. ^^

Lenke til kommentar
Var nede på hifiklubben å hørte på fine høyttalere å en fin sang jeg ikke huska å spørre om hva hett.. Det var en Akustisk/vokal sang, å alt jeg husker fra det han sang var ''Tobacco company'' Sa det endel ganger. Halvveis mørk stemme på fyren..

Håper noen kan hjelpe :)

*bump*

Lenke til kommentar
Lurer på en sang fra 90-tallet hvor de synger om masse syke folk som bor rett ved han. Heter noe sånn som "In my neighborhood" eller noe liknende men jeg vet ikke artisten. Noen som vet hvilken sang og artist jeg tenker på?

Space - Neighbourhood

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...