B4stian Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 På Led Zeppelin-reklamen på tv nå for "Mothership" spiller de noen sanger. Hva heter den første som spilles? Lenke til kommentar
anura Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 På Led Zeppelin-reklamen på tv nå for "Mothership" spiller de noen sanger. Hva heter den første som spilles? Good Times Bad Times meine eg den heite.... :S Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 leter etter en sang som går slik: ive been drinking my whine and i feel so fine. noen som vet? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som vet hva sangen i den nye Cheese doodles reklamen heter? (hvor han løper gjennom hele byen for å redde en som faller på gulvet) Reklamen heter "Telepati", men finner ikke navnet på sangen noen steder. Ingen som finner den? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 leter etter en sang som går slik: ive been drinking my whine and i feel so fine. noen som vet? Kanskje UB40 - Red Red Wine "Red red wine you make me feel so fine" Den er egentlig skrevet av Neil Diamond men jeg kjenner i hvert fall UB40 sin versjon best. Ellers så har Bob Marley og sikkert mange flere covret den. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 leter etter en sang som går slik: ive been drinking my whine and i feel so fine. noen som vet? Kanskje UB40 - Red Red Wine "Red red wine you make me feel so fine" Den er egentlig skrevet av Neil Diamond men jeg kjenner i hvert fall UB40 sin versjon best. Ellers så har Bob Marley og sikkert mange flere covret den. nope. det er ikke den. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 leter etter en sang som går slik: ive been drinking my whine and i feel so fine. noen som vet? Dorian - drinking my wine Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 noen som vet hva http://firstname.lastname.youaremighty.com"]denne sangen heter? har hørt den ett annet sted og,men husker ikke hvor (så vist noen har noen annelse hvor,bare gimeg beskjed..`) anyone? :-) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Sangen i reklamen til NFS Prostreet heter? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 leter etter en sang som går slik: ive been drinking my whine and i feel so fine. noen som vet? Dorian - drinking my wine takker Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som veit hva den trance sangen som har "the italian man who went to malta" i seg? (link: http://www.youtube.com/watch?v=m1TnzCiUSI0) Har prøvd å google den men finner ingen ting. Håper det er noen som kan hjelpe Her kan dere høre litt av det, men det er veeeldig dårlig kvalitet så dere må sku litt opp på lyden.Sample.wav Pizza Man - I Don't Need This Heter den hos meg i hvert fall. ^^ Lenke til kommentar
AKF Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg lurer på om "Skyfri Himmel" er spilt inn av andre artister? Gjorde et par søk uten treff. En finfin tekst som jeg synes passer bedre til andre stemmer enn Eidsvåg. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Var nede på hifiklubben å hørte på fine høyttalere å en fin sang jeg ikke huska å spørre om hva hett.. Det var en Akustisk/vokal sang, å alt jeg husker fra det han sang var ''Tobacco company'' Sa det endel ganger. Halvveis mørk stemme på fyren.. Håper noen kan hjelpe *bump* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Lurer på en sang fra 90-tallet hvor de synger om masse syke folk som bor rett ved han. Heter noe sånn som "In my neighborhood" eller noe liknende men jeg vet ikke artisten. Noen som vet hvilken sang og artist jeg tenker på? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Lurer på en sang fra 90-tallet hvor de synger om masse syke folk som bor rett ved han. Heter noe sånn som "In my neighborhood" eller noe liknende men jeg vet ikke artisten. Noen som vet hvilken sang og artist jeg tenker på? Jeg søkte etter "In my neighborhood lyrics" i google. Fant Craig Morgan - In My Neighborhood Kanskje det er den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Godt forsøk men det er ikke den. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Lurer på en sang fra 90-tallet hvor de synger om masse syke folk som bor rett ved han. Heter noe sånn som "In my neighborhood" eller noe liknende men jeg vet ikke artisten. Noen som vet hvilken sang og artist jeg tenker på? Kan det være Tom Waits - In the neighbourhood? http://youtube.com/watch?v=Tf17PlTsc_s Den er riktignok 10 år eldre. Lenke til kommentar
sexten Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Lurer på en sang fra 90-tallet hvor de synger om masse syke folk som bor rett ved han. Heter noe sånn som "In my neighborhood" eller noe liknende men jeg vet ikke artisten. Noen som vet hvilken sang og artist jeg tenker på? Space - Neighbourhood Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 JAAAAA! Tusen takk! Denne har jeg leita etter lenge. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva heter sangen i videon til bardu il? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå