dagr0z Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvilken sang er det "Jenteinvasjon! Vår nasjon... " =pDet må jo være Christine (norges første kvinnelige rapper, yay) med Jenteinvasjon ? Lenke til kommentar
Demander Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hei! Hørte en remix av eurythmics sin sweet dreams. Prøvde så å finne den på nettet mandags morning. Men det viste seg å ikkje bli så lenge. Fant både remixer av benny benassi , dj mystic , striptease , woodale , Anne lennox. Men var ingen som hadde den eg var ute etter. Den er litt techno/trance basert, og mange vill vell sei at det er ein skikelig "syre sang". Om det hjelper noke. Kan også virke som det er ein remix av fleire sanga? For sweet dreams går ikkje igjen gjennom heile sangen, er stykkvis. Håper på tilbakemelding. Lenke til kommentar
Demander Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 For dåkke som har sett filmen "Linas kveldsbok",minner mykje om bare bea som blei vist på kinoer for noken år tilbake. Det eg irriterer meg over er ein sang eg ikkje finner som var med i filmen. Under "Danne" sin bursdagsfest blir den spilt ein sang som er prega av litt r&b/rap. den går noke slikt som dette, forbehold om mykje skrivefeil: "And let me tell you what your girl said she wants a piece of my thumb ................................... and go straight to the bar ................................... so why do you need a piece of usher when you say you keep on ready and then go steady sikkert masse skrivefeil. Men er noke i den duren:P anyone? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som vet hva sangen i den nye Cheese doodles reklamen heter? (hvor han løper gjennom hele byen for å redde en som faller på gulvet) Reklamen heter "Telepati", men finner ikke navnet på sangen noen steder. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Var nede på hifiklubben å hørte på fine høyttalere å en fin sang jeg ikke huska å spørre om hva hett.. Det var en Akustisk/vokal sang, å alt jeg husker fra det han sang var ''Tobacco company'' Sa det endel ganger. Halvveis mørk stemme på fyren.. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
pompews Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Det er en sang ... Gode minner ... Slik går refrenget som jeg husker: "Im not CRAZY im just alittle un yer unknown right you dont care, just fool and now just you GIVE a see, how i used to be" *gitarriff* Haha, litt feile tekster men det er slik jeg husker den ^^ **EDIT** Fant det ut... Matchbox 20 - Unwell Endret 1. desember 2007 av pompews Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Matchbox 20 - Unwell elsker den sangen Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg kommer ikke på navnet på de som laget sangen da, eller hva bandet heter. Men jeg husker at det var en bjørn som var i musikk videoen også var musikk filmen animert. Noe om "poor nemo lalalala etc etc" Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Sangen i reklamen til NFS Prostreet heter? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 noen som vet hva http://firstname.lastname.youaremighty.com"]denne sangen heter? har hørt den ett annet sted og,men husker ikke hvor (så vist noen har noen annelse hvor,bare gimeg beskjed..`) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg kommer ikke på navnet på de som laget sangen da, eller hva bandet heter. Men jeg husker at det var en bjørn som var i musikk videoen også var musikk filmen animert. Noe om "poor nemo lalalala etc etc" Röyksopp "Poor Leno"? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg kommer ikke på navnet på de som laget sangen da, eller hva bandet heter. Men jeg husker at det var en bjørn som var i musikk videoen også var musikk filmen animert. Noe om "poor nemo lalalala etc etc" Röyksopp "Poor Leno"? Yes, konge! Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som veit hva den trance sangen som har "the italian man who went to malta" i seg? (link: http://www.youtube.com/watch?v=m1TnzCiUSI0) Har prøvd å google den men finner ingen ting. Håper det er noen som kan hjelpe Her kan dere høre litt av det, men det er veeeldig dårlig kvalitet så dere må sku litt opp på lyden.Sample.wav Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg trenger å finne en svensk visesang. Dette er hva jeg vet: Mannlig vokalist Synger på svensk Eldre sang Teksten går ca noe som dette: Om du var vinden, skulle jeg hatt vinger Om du var havet, skulle jeg vært ...... osv, osv.. Prøver å hjelpe et familiemedlem så dette var den infoen jeg fikk. Noen det går opp et lys for om hvem dette kan være?? Takk Lenke til kommentar
veitch Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Høyrte ein tranc/danc sang på trenings sentere her om dagen.. Den går i denna duren: if you one ride, you get to my bitch. I said richt, bitch!.. så e det sån "dure" lyd. m m mm m m mm m mn m m... Veit er litt mongo forklart men er det noko son har høyrt ein sang som likna?? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som vet hva sangen i den nye Cheese doodles reklamen heter? (hvor han løper gjennom hele byen for å redde en som faller på gulvet) Reklamen heter "Telepati", men finner ikke navnet på sangen noen steder. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg trenger å finne en svensk visesang. Dette er hva jeg vet: Mannlig vokalist Synger på svensk Eldre sang Teksten går ca noe som dette: Om du var vinden, skulle jeg hatt vinger Om du var havet, skulle jeg vært ...... osv, osv.. Prøver å hjelpe et familiemedlem så dette var den infoen jeg fikk. Noen det går opp et lys for om hvem dette kan være?? Takk Niklas Strömstedt - Om. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Niklas Strömstedt - Om. Tusen takk Lenke til kommentar
anura Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hai!! Kan noen væra så greie å fortella meg ka sangen i den nye bergns-reklamen på tvnorge heite?? Den er jo sååå fiiiiin! Lenke til kommentar
anura Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Haai!! Kan noen væra så graie å fortella meg ka sangen i den nye bergans-reklamen på tvnorge heiter? Den er jo sååå fiiiin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå