øyst1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Sangen heter "take me out" og plata heter "Franz Ferdinand" Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Høvelig ny musikk ting jeg har hørt noen ganger, klarer aldri å huske hva den heter. Går sånn i refrenget "Twist it, bend it, turn it, screw it" og masse mere med en litt teit robot stemme... Den er litt morsom så jeg vil ha den identifisert. Tror den heter noe med disco Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg lurer på sanger fra to forskjellige reklamer: - Clausthaler - Sony DVD Handycam Klarer noen disse blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Noen som vet hva sangen på den nye Sony reklamen heter? Han fyren som driver og filmer på gata og går inn vinduet på et hus og putter inn dvden fra videokameraet for å se på den. Noen? Ingen? Noen vet vel? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg lurer på hva den sangen i den simpsons episoden når homer røyker marihuana den som spilles når han går ut av bilen og inn i huset med den posen i hånda Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hva heter sangen som blir brukt i KID-reklamene? Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei. Jeg lurer på hva den sangen i den lottoreklamen der hvor han taxisjåføren har langt, lyst hår. Hva heter artisten og låta? Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Hei. Jeg lurer på hva den sangen i den lottoreklamen der hvor han taxisjåføren har langt, lyst hår. Hva heter artisten og låta? EDIT: Æsj! Sorry dobbelpost!! Det klikka med IE se... sorry Endret 3. juni 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Rocky Horror Picture Show - Ballrom Blitz det er orginalen (selv om man ikke hører forskjell) Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Vet ikke om dere kan svare pa dette. Har sett en Reebok reklame her borte (USA) hvor de har en football-spiller og om jeg ikke husker feil har de ogsa en basketball-spiller som tester sko for de. De horer en fest i et annet rom. Der sitter det noen andre og tester Reebok Freestyle sko. Husker "It must be the shoes" fra sangen, men det er det. Har funnet The Game - Put You on the Game, men det hores ikke ut som riktig sang. Det er den eneste sangen jeg har funnet med "It must be the shoes" i teksten, og skal ikke si at det ikke er den, men jeg vet ikke sikkert. Noen som vet? PM me plz... Endret 4. juni 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
W Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Noen som vet hva den prodigy sangen de spiller på megazone heter? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Noen som vet hva den prodigy sangen de spiller på megazone heter? Hva er megazone? Sikkert "Breathe". Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Megazone er vel laserspillet i Oslo. Antar at det sikkert er Spitfire eller Firestarter som spilles. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hva heter sangen de bruker i KID reklamen? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg lurer på hva den sangen i den simpsons episoden når homer røyker marihuana den som spilles når han går ut av bilen og inn i huset med den posen i hånda Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg lurer på hva den sangen i den simpsons episoden når homer røyker marihuana den som spilles når han går ut av bilen og inn i huset med den posen i hånda Har du noe episodetall eller navn? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg lurer på hva den sangen i den simpsons episoden når homer røyker marihuana den som spilles når han går ut av bilen og inn i huset med den posen i hånda Har du noe episodetall eller navn? episoden heter medicial marihuana mer vet jeg ikke Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Noen som vet hvilken låt som spilles i True Crime 2 videon? Er visst E3 traileren. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg lurer på hva den sangen i den simpsons episoden når homer røyker marihuana den som spilles når han går ut av bilen og inn i huset med den posen i hånda Har du noe episodetall eller navn? episoden heter medicial marihuana mer vet jeg ikke http://forums.about.com/ab-simpsons/messag...gnF=y&msg=317.1 Noen av disse? strawberry alarm clock - incense and peppermints AND Donovan - Wear your love like heaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå