Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Keltern, er det south park du mener?

South Park: Guitar Queero-o?

 

Haha! Ja, det er South Park jeg mener! :!:

 

Skulle til å lage ny tråd om det faktisk, med south park i tittelen, men siden det ble post her i stedet ble det hele glemt! :p

 

Og episoden heter "Guitar Queero-o" ja.. :)

Endret av Keltern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lurer på en sang. så reklamen i ste.. eller hørte den i bakrunden :p ikke peiling på hva som var på reklamen..

men hørte en kul sang i den.. gikk noe slikt: you can't touch the sunrise eller noe i den duren.. finner ingenting på google ved det søket. så er sikkert ikke 100% sikkert at det er det de synger.

 

noen som har peiling? :p

Lenke til kommentar
lurer på en sang. så reklamen i ste.. eller hørte den i bakrunden :p ikke peiling på hva som var på reklamen..

men hørte en kul sang i den.. gikk noe slikt: you can't touch the sunrise eller noe i den duren.. finner ingenting på google ved det søket. så er sikkert ikke 100% sikkert at det er det de synger.

 

noen som har peiling? :p

 

Hadde hjulpet 9000 ganger mer hvis du vet hvilken reklame det er :p

Eneste jeg finner ved å søke er:

Duran Duran - Sunrise

og

Hobbit - The Way We Are

Lenke til kommentar
Hva ble spilt ganske nyaktig 06.29 denne morgenen (23nov) på P3?

Skal sjekke det på mandag når jeg er tilbake på jobb, om det er tidsnok. Spillelistene til Grisetidlig ligger av en eller annen grunn ikke på nett sammen med de øvrige, men jeg kan kikke i de interne loggene over helga. :)

Som lovet, så gjort.

 

06.25: Bertine Zetlitz - Girl Like You

06.29: Minor Majority - Somebody Else's Baby

06.32: The Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)

 

Du søker nok helst Minor Majority, tenker jeg. Låten finnes på samleskiva "Candy Store".

Endret av johnj
Lenke til kommentar

Har ikke store forventninger for svar på dette spørsmålet, men:

For dere bergensere som har vært innom Håkki - hvilke artister pleier de å spille der? Det er elektronika-lignende musikk som er ganske behagelig å høre på. For dere som ikke har vært innom - hvilke elektronika-låter/artister vil dere anbefale meg å sjekke ut for en som hovedsaklig liker rock? :-)

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Noen som vet hvilken sang de spiller på den nye Canal Plus reklamen?

Det er den reklamen hvor de presenterer de nye seriene, fillmene og sportskanalene.

Og hvor de tilslutt sier:"Canal pluss, 10 år med underholdning!"

 

Det er en herlig melodiøs gitarspill i bakgrunnen som jeg synes er nydelig.

 

 

-J

Lenke til kommentar
lurer på en sang. så reklamen i ste.. eller hørte den i bakrunden :p ikke peiling på hva som var på reklamen..

men hørte en kul sang i den.. gikk noe slikt: you can't touch the sunrise eller noe i den duren.. finner ingenting på google ved det søket. så er sikkert ikke 100% sikkert at det er det de synger.

 

noen som har peiling? :p

 

Hadde hjulpet 9000 ganger mer hvis du vet hvilken reklame det er :p

Eneste jeg finner ved å søke er:

Duran Duran - Sunrise

og

Hobbit - The Way We Are

 

Dæven. der var den vett.

 

Duran Duran - Sunrise

 

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Noen som vet hvilken sang de spiller på den nye Canal Plus reklamen?

Det er den reklamen hvor de presenterer de nye seriene, fillmene og sportskanalene.

Og hvor de tilslutt sier:"Canal pluss, 10 år med underholdning!"

 

Det er en herlig melodiøs gitarspill i bakgrunnen som jeg synes er nydelig.

 

 

-J

 

 

Hvis den reklamen jeg har sett så er det "Rolling Stones" med "You can´t always get what you want"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Hva ble spilt ganske nyaktig 06.29 denne morgenen (23nov) på P3?

Skal sjekke det på mandag når jeg er tilbake på jobb, om det er tidsnok. Spillelistene til Grisetidlig ligger av en eller annen grunn ikke på nett sammen med de øvrige, men jeg kan kikke i de interne loggene over helga. :)

Som lovet, så gjort.

 

06.25: Bertine Zetlitz - Girl Like You

06.29: Minor Majority - Somebody Else's Baby

06.32: The Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)

 

Du søker nok helst Minor Majority, tenker jeg. Låten finnes på samleskiva "Candy Store".

Jo, det var ganske riktig Minor Majority. Sendte en mail til Ronny og fikk svar på Lørdag. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...