gasolina Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som så NRK nyheter nettopp på TV, ca kl.21.18 som handlet om rånemusikk. Hva spiltes fra den Mercedesen i begynnelsen av innslaget? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg så det, men fikk ikke med meg sangen. Var for opptatt av å flire meg ihjel av det monsteranlegget på 2000W som spiller 185dB på 1/3 styrke :!: Endret 22. november 2007 av ManagHead Lenke til kommentar
jH- Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva heter den sangen av QOTSA som går sånn "Funk up the life, funk up the music, ....., funk up the creations, funk up this days, make a statement and ......" Står at det er "Make it With Chu" men det er det ikke. BTW, går rolig i starten, så kommer refrenget og utover er det stort sett litt mere "trøkk". Du har vel ikke et lydklipp av den da? Har hørt det meste av Qotsa, så kjenner den sikkert igjen i så fall. Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg så det, men fikk ikke med meg sangen. Var for opptatt av å flire meg ihjel av det monsteranlegget på 2000W som spiller 185dB på 1/3 styrke :!: Hehe, fikk med meg det. Latterlig bra! Det lukter verdensrekord av det der... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) heter denne sangen på denne filmen da? åssen setter man inn youtube filmer inn i posten? The song is: Blow me away by Breaking Benjamin Står i beskrivelsen av videoen... Noen som så NRK nyheter nettopp på TV, ca kl.21.18 som handlet om rånemusikk. Hva spiltes fra den Mercedesen i begynnelsen av innslaget? Starclub feat. Dr. Alban - Chiki Chiki Endret 22. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som kan hjelpe meg med å finn en sang? Husker den veldig godt xD Men husker ikke hva den heter eller hvem som har lagd den. beskrivelse: Sangen starter med sånn Fiolin riff, som gjentar seg hele sangen. Og musikk videon er sånn hvordan menneske har utvikla seg. Litt sånn Chemical brother's musikk. Fatboy Slim - Right Here, Right Now ? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hørte en fin og rolig sang nå akkurat. Det var en lys nydelig kvinnestemme som sang en langsom sang. Refrenget var noe med "Walking fields of (ettellerannet, "rome", "cold", eller "gold"). Vet noen hvilken sang jeg mener? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Trenger hjelp med en sang her, som jeg hørte på Ministry of Sound sin radio. Vet ikke om jeg er dårlig å leite, men fant ikke noe spillelister osv. Legger ved snuttet som vedlegg: Bump! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hørte en fin og rolig sang nå akkurat. Det var en lys nydelig kvinnestemme som sang en langsom sang. Refrenget var noe med "Walking fields of (ettellerannet, "rome", "cold", eller "gold"). Vet noen hvilken sang jeg mener? Kan høres ut som Eva Cassidys cover av "Fields of Gold". Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hørte en fin og rolig sang nå akkurat. Det var en lys nydelig kvinnestemme som sang en langsom sang. Refrenget var noe med "Walking fields of (ettellerannet, "rome", "cold", eller "gold"). Vet noen hvilken sang jeg mener? Kan høres ut som Eva Cassidys cover av "Fields of Gold". Ja det var den. Tuuuuusen takk! =) Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hørte en sang på P3 i går, jeg tror det var DJ friendly. Jeg tror sangen var av CocoRosie, har hørt den før på P3 men klarer ikke å finne den igjen. Noen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hva het artisten som syngte denne sangen "Vem vet, inte du. Vem vet, intejag" Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Gå på Google og søk. Det tok meg 3 sekunder. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hva het artisten som syngte denne sangen "Vem vet, inte du. Vem vet, intejag"Lisa Ekdahl. Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/310037 Hvilken sang er det som pøses ut i 186dB etter 18.30 i dette klippet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/310037Hvilken sang er det som pøses ut i 186dB etter 18.30 i dette klippet? Starclub feat. Dr. Alban - Chiki Chiki [3:43] Og det er så forbanna latterlig at de klarer å påstå at det anlegget spiller 184dB. Det har seg vel slik at 150dB er et veldig godt resultat, og når du da går opp til 160dB, og lyden høres dobbelt så høy ut, så går du til 170, og lyden høres dobbelt så høy ut som på 160, og videre opp til 180. Igjen, dobbelt så høyt, og så litt til Det er pisspreik fra ende til annen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Hva ble spilt ganske nyaktig 06.29 denne morgenen (23nov) på P3? Endret 23. november 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Takk fredrik, så ikke at du hadde svart første gang....sarry:) Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) På Discovery civilization går det en reklame for "America at war" der de spiller et rimelig tøft refreng. Er det noen som vet hva denne sangen heter, om det er en sang i det hele tatt. Endret 23. november 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 hva heter denne sangen??? ROLICAN ROLICAN OOOOO ROLICAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå