trond333 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei. Jeg lurer på to sanger. begge går på tv3. den ene er en slags rolig easy listening style, de synger "1 2 3 4, tell me that you love me more" det er liksom promotion reklame for programmer som går på tv3. den andre sangen er en trance sang der de faktisk ik synger noe som helst... det er også en promotion viedeo for programmer på tv3, bare at det er kun for mandags-kvelden... pls hjelp:) Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei. Jeg lurer på to sanger. begge går på tv3. den ene er en slags rolig easy listening style, de synger "1 2 3 4, tell me that you love me more" det er liksom promotion reklame for programmer som går på tv3. den andre sangen er en trance sang der de faktisk ik synger noe som helst... det er også en promotion viedeo for programmer på tv3, bare at det er kun for mandags-kvelden... pls hjelp:) Hint: søk på - "tell me that you love me more" lyrics - på google du. Hvor vanskelig kan det være å faktisk forsøke selv? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Er ingen av dem. Er den helt nye reklamen, for neste episode.Er det den reklamen der de spiller en sang så vidt i bakgrunnen? I så fall er det The Bravery - An Honest Mistake. Edit: Så nettopp på TV3, og i reklamen for kveldens episode brukes samme sang som alltid. Endret 22. november 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
random85 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) *slettet* Endret 12. mai 2010 av Huletrollet Lenke til kommentar
jH- Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hva heter denne låten? Hørtes ut som Tom Jones elns. Hva sangen heter derimot... Edit; <- Fail. Endret 22. november 2007 av jH- Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva heter denne låten? Too bad - baba nation Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 noen som har sett washera på tv2, spør ikke om deres meninger om programmet! Men noen som vet hva sangene som blir spilt helt i starten heter? Er ikke noe tekst, er bare fet lyd, vet den egentlig er kjent ;p Lenke til kommentar
random85 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) *slettet* Endret 12. mai 2010 av Huletrollet Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Husker ikke hvilken band som spiller med de er norske.. går slikt tror jeg "Vi er gutta som har..." Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Spør en gang til jeg. Jeg TROR at sangen heter Jimmy, men jeg er ikke helt sikker. Det er en mix med en gammel sang inni, eller noe sånt (de sa det på radioen men jeg hørte ikke helt). Så tror jeg også at artisten er Nie/Nia eller noe sånt, men det er bare etter hva jeg oppfattet, aner ikke om det staves sånn. Som nevnt tidligere en den litt sånn indisk-aktig.. wft bacon: Jokke & Valentinerne: "Gutta" ? Er det ikke det den heter da.. Går mye på radioen for tiden. Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vi er gutta som har opplevd alt, jokke og valentinerne- Gutta Lenke til kommentar
greiven Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva heter den sangen av QOTSA som går sånn "Funk up the life, funk up the music, ....., funk up the creations, funk up this days, make a statement and ......" Står at det er "Make it With Chu" men det er det ikke. BTW, går rolig i starten, så kommer refrenget og utover er det stort sett litt mere "trøkk". Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) noen som vet hva sangen heter id ette klippet? Se filmen hos Youtube Takker så meget Endret 22. november 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 heter denne sangen på denne filmen da? åssen setter man inn youtube filmer inn i posten? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 noen som vet hva sangen heter id ette klippet?Rogue Wave - Eyes. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) noen som vet hva sangen heter id ette klippet? <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=RPUM96urnXg"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=RPUM96urnXg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Se filmen hos Youtube Takker så meget Rogue Wave - Eyes heter denne sangen på denne filmen da? </a> åssen setter man inn youtube filmer inn i posten? Breaking Benjamin - Blow me away Endret 22. november 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Leter etter en hip hop sang som har the godfather theme som beat, hvis dere skjønner. Gikk på nrs på p3 for noen uker siden ? Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 noen som vet hva sangen heter id ette klippet? <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=RPUM96urnXg"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=RPUM96urnXg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Se filmen hos Youtube Takker så meget Rogue Wave - Eyes heter denne sangen på denne filmen da? </a> åssen setter man inn youtube filmer inn i posten? Breaking Benjamin - Blow me away takk men fant det ut selv:P søkte på Only The Strongest Will Survive og vips etter et par linker så var det Blow Me Away Bra sang må jeg si, likte den enormt Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som kan hjelpe meg med å finn en sang? Husker den veldig godt xD Men husker ikke hva den heter eller hvem som har lagd den. beskrivelse: Sangen starter med sånn Fiolin riff, som gjentar seg hele sangen. Og musikk videon er sånn hvordan menneske har utvikla seg. Litt sånn Chemical brother's musikk. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Spør en gang til jeg. Jeg TROR at sangen heter Jimmy, men jeg er ikke helt sikker. Det er en mix med en gammel sang inni, eller noe sånt (de sa det på radioen men jeg hørte ikke helt). Så tror jeg også at artisten er Nie/Nia eller noe sånt, men det er bare etter hva jeg oppfattet, aner ikke om det staves sånn. Som nevnt tidligere en den litt sånn indisk-aktig.. wft bacon: Jokke & Valentinerne: "Gutta" ? Er det ikke det den heter da.. Går mye på radioen for tiden. M.I.A med Jimmy En sang jeg lurer på hva heter var på lydverket i går når de metal folkene var ved de 3 sverdene i Norge, kanskje ikke så godt beskrevet men jeg håper noen vet hva jeg sikfter til og har noen anbefalinger om noen andre like band Endret 22. november 2007 av Odd-Frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå