Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som veit hva sangen i prison-break reklamen til tv3, heter? søstra mi lurer:p
Hvis du hadde gidda å søke i tråden, hadde du funnet ut at dette er svart på før. Quoter meg selv: Det er flere forskjellige reklamer, men hvis det er den jeg tror det er, så heter sangen You've Got The Love, av The Source ft. Candi Staton. Og hvorvidt det er du eller søstra di som lurer er vel urelevant. ;)

 

Edit: Hvis det er den andre reklamen, der de spiller en sang i bakgrunnen, så er det The Bravery - An Honest Mistake.

 

det er tross alt 873 sider i tråden, men greit, trudde man kunne komme hit for hjelp så takk :p

det var den åsså vettu :)

 

Man trenger ikke gå igjennom alle sidene i tråden, som dagr0z sier så går det an å søke i tråden.

Rett under siste innlegg i tråden, på venstre siden så finner man en rute hvor man kan skrive inn det man søker etter.

 

Står noe sånt som "Enter keywoed" og en knapp som heter "Search forum" Dette står forøvrig beskrevet i første posten også.

Dette er ikke ment som kritikk, men til hjelp.

 

 

Edit: dagr0z var kjappere

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg lurer på en sang til et gym-prosjekt. Vi har brukt den en del i gymmen, men når jeg nynner den til læreren ser hun bare helt dum ut. Teksten går noe som "Pump it in pump it out" minner litt om tecno? Typisk aerobic/trene låt.

 

Genial tråd btw. :)

Hm, litt usikker, men prøver på
. Godt mulig det er feil, altså. :)
Lenke til kommentar

Hva heter den sangen av QOTSA som går sånn "Funk up the life, funk up the music, ....., funk up the creations, funk up this days, make a statement and ......"

 

Står at det er "Make it With Chu" men det er det ikke. BTW, går rolig i starten, så kommer refrenget og utover er det stort sett litt mere "trøkk".

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Lurer på hva sanger på denne siden heter:

URL fjernet...

 

ADVARSEL: Det er en litt fæl side som er vanskelig å krysse ut, så du må bruke CTRL+ALT+DELETE og lukke oppgave for å avslutte siden.

 

Funker fint å krysse ut hvis du har en web-browser som bruker faner.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...