Maniche Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 åja, så ikke den jeg, sorry Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) noen som veit hva sangen i prison-break reklamen til tv3, heter? søstra mi lurer:pHvis du hadde gidda å søke i tråden, hadde du funnet ut at dette er svart på før. Quoter meg selv: Det er flere forskjellige reklamer, men hvis det er den jeg tror det er, så heter sangen You've Got The Love, av The Source ft. Candi Staton. Og hvorvidt det er du eller søstra di som lurer er vel urelevant. Edit: Hvis det er den andre reklamen, der de spiller en sang i bakgrunnen, så er det The Bravery - An Honest Mistake. det er tross alt 873 sider i tråden, men greit, trudde man kunne komme hit for hjelp så takk det var den åsså vettu Man trenger ikke gå igjennom alle sidene i tråden, som dagr0z sier så går det an å søke i tråden. Rett under siste innlegg i tråden, på venstre siden så finner man en rute hvor man kan skrive inn det man søker etter. Står noe sånt som "Enter keywoed" og en knapp som heter "Search forum" Dette står forøvrig beskrevet i første posten også. Dette er ikke ment som kritikk, men til hjelp. Edit: dagr0z var kjappere Endret 20. november 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen som vet hvilken remix av Rob Zombie sin "Reload" som blir brukt i DMC4 trailerene? Jeg har orginalen, men den er ikke lik... =/ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vet noen hva låta i vedlegget heter? Det kjapp og teknisk metal. fet_metal_lat.mp3 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Trenger hjelp med en sang her, som jeg hørte på Ministry of Sound sin radio. Vet ikke om jeg er dårlig å leite, men fant ikke noe spillelister osv. Legger ved snuttet som vedlegg: untitled.mp3 Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei! Jeg lurer på en sang til et gym-prosjekt. Vi har brukt den en del i gymmen, men når jeg nynner den til læreren ser hun bare helt dum ut. Teksten går noe som "Pump it in pump it out" minner litt om tecno? Typisk aerobic/trene låt. Genial tråd btw. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei! Jeg lurer på en sang til et gym-prosjekt. Vi har brukt den en del i gymmen, men når jeg nynner den til læreren ser hun bare helt dum ut. Teksten går noe som "Pump it in pump it out" minner litt om tecno? Typisk aerobic/trene låt. Genial tråd btw. Hm, litt usikker, men prøver på . Godt mulig det er feil, altså. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 noen som vet hvor jeg kan laste ned "sørsia gerilja - ludder" ? finner den ikke på myspace siden deres, ei heller på urort.no :S send meg PM den som vet please Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hjertelig takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hva heter sangen som spilles av i disse filmklippene? http://www.kjetilogkjartan.no/ Trykk på "all right, kjartan", deretter trykker du på en av klippene som kommer frem med tekst. Det eneste som blir sunget av tekst er I'm hot Lenke til kommentar
greiven Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hva heter den sangen av QOTSA som går sånn "Funk up the life, funk up the music, ....., funk up the creations, funk up this days, make a statement and ......" Står at det er "Make it With Chu" men det er det ikke. BTW, går rolig i starten, så kommer refrenget og utover er det stort sett litt mere "trøkk". Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Lurer på hva sanger på denne siden heter: URL fjernet... ADVARSEL: Det er en litt fæl side som er vanskelig å krysse ut, så du må bruke CTRL+ALT+DELETE og lukke oppgave for å avslutte siden. Funker fint å krysse ut hvis du har en web-browser som bruker faner. Endret 21. november 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Nei, vet du hva. :!: Jeg slettet linken, og legger heller ved et lydklipp... plystringfagerhaug.mp3 Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 em... jeg ble akuratt linka til en side på msn med den sangen... det vakke den basshuntermøkk siden vel? Lenke til kommentar
chazi Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hva heter den sangen som går gjennon prison break reklamen?tror d r en dame som synger;)noen som veit? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hva heter den sangen som går gjennon prison break reklamen?tror d r en dame som synger;)noen som veit? Det står øverst i denne tråden. Det er You've Got The Love av The Source ft. Candy Staton. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Spør en gang til jeg, for sikkerhets skyld! Er det fremdeles ingen som veit hva sangene i Tatt av Kvinnen heter, eller hvordan jeg kan finne ut av det selv? (Imbb fungerer ikke) Takktakk! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Nyeste reklamen for Las Vegas og Prison Break har plaget meg i det siste, husker ikke hva låtene heter, men ve jeg har hørt dem, tips takk. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Prison Break sangen(e) står lenger bak i tråden her Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Er ingen av dem. Er den helt nye reklamen, for neste episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå