Footy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 I reklamen som gikk for en stund siden, husker ikke hva det var for. Men det var ihvertfall tusenvis av sprettballer i mange mange forskjellige farger som spratt nedover veien. Hva heter sangen i den reklamen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva heter denne sangen av Beethoven eller noen? Lærte litt av den på gitar for en stund siden... Vil lære litt mer av den, men glemte hva den het... Her: hvaheter.mp3 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) I reklamen som gikk for en stund siden, husker ikke hva det var for. Men det var ihvertfall tusenvis av sprettballer i mange mange forskjellige farger som spratt nedover veien. Hva heter sangen i den reklamen? Heartbeats. Versjonen i reklamefilmen er ved José González, mens originalen er det The Knife, også de fra Sverige, som står for. Endret 19. november 2007 av johnj Lenke til kommentar
jH- Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 http://www.deanguitars.com/home.phppå denne siden under intervjuet med Dave Mustain så er det et drit bra riff på 00.30 Hvilken sang er dette fra? (om det ikke er riktig film som begynner å spille, scroll ned ca halve lista og velg dave mustaine) Megadeth - Washington Is Next http://www.youtube.com/watch?v=U44XJeqHpAM Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei! Nå tror sikker alle jeg tenker på Brian Ferry låta når jeg supørr hvilken låt det er i reklamen til Dressmann.Jeg vet det er en 90 Tallsrapp og den er på GTA San Andreas. De sier også First eller Prech sale ... Jeg må ha hjelp noen som kunne ta 10 min til dette? Takk N.W.A. med «Express Yourself». Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 noen som vet hva sangen som spilles helt i begynnelsen av denne south park episoden? sånn rett før selve episoden begynner?? http://www.southparkzone.com/episodes/1012...od-Go!.html Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 I reklamen som gikk for en stund siden, husker ikke hva det var for. Men det var ihvertfall tusenvis av sprettballer i mange mange forskjellige farger som spratt nedover veien. Hva heter sangen i den reklamen? Heartbeats. Versjonen i reklamefilmen er ved José González, mens originalen er det The Knife, også de fra Sverige, som står for. Tusen takk! Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hva heter denne sangen av Beethoven eller noen? Lærte litt av den på gitar for en stund siden... Vil lære litt mer av den, men glemte hva den het... Her: hvaheter.mp3 Minuet i G av Bach http://youtube.com/watch?v=2l6S8PJqrtY Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 noen som vet hva sangen som spilles helt i begynnelsen av denne south park episoden? sånn rett før selve episoden begynner?? http://www.southparkzone.com/episodes/1012...od-Go!.html Jeg synes det høres ut som iron maiden, men finner ikke noe tekst som stemmer. Synes det høres ut som de synger "into the future" eller noe slikt. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 noen som vet hva sangen som spilles helt i begynnelsen av denne south park episoden? sånn rett før selve episoden begynner?? http://www.southparkzone.com/episodes/1012...od-Go!.html Jeg synes det høres ut som iron maiden, men finner ikke noe tekst som stemmer. Synes det høres ut som de synger "into the future" eller noe slikt. finner ingen sanger av iron maiden med det navnet, men skal vere enig i deg der, att det høres ut som dem ja Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) ^ Mulig det er en sang fra ett av soloalbumene til Bruce Dickinson, da. Ikke at jeg kjente den igjen, men nå har jeg ikke hørt ALLE sangene hans heller. Edit: Det er Primal Fear - Into The Future. Endret 20. november 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 ^ Mulig det er en sang fra ett av soloalbumene til Bruce Dickinson, da. Ikke at jeg kjente den igjen, men nå har jeg ikke hørt ALLE sangene hans heller. Edit: Det er Primal Fear - Into The Future. takker så meget Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen som vet hvilken rappelåt disse linjene kommer fra!! "Samma for oss, tror du ikke vi driter i det" Noen i klassen synger på den hele tida!! Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Søkte litt på gamle Playstation filmer da jeg fant denne geniale filmen, men hva heter den ganiale sangen tru? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Søkte litt på gamle Playstation filmer da jeg fant denne geniale filmen, men hva heter den ganiale sangen tru? Beck - E-pro Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 noen som veit hva sangen i prison-break reklamen til tv3, heter? søstra mi lurer:p Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Søkte litt på gamle Playstation filmer da jeg fant denne geniale filmen, men hva heter den ganiale sangen tru? Beck - E-pro TAKK Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) noen som veit hva sangen i prison-break reklamen til tv3, heter? søstra mi lurer:pHvis du hadde gidda å søke i tråden, hadde du funnet ut at dette er svart på før. Quoter meg selv: Det er flere forskjellige reklamer, men hvis det er den jeg tror det er, så heter sangen You've Got The Love, av The Source ft. Candi Staton. Og hvorvidt det er du eller søstra di som lurer er vel urelevant. Edit: Hvis det er den andre reklamen, der de spiller en sang i bakgrunnen, så er det The Bravery - An Honest Mistake. Endret 20. november 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 noen som veit hva sangen i prison-break reklamen til tv3, heter? søstra mi lurer:pHvis du hadde gidda å søke i tråden, hadde du funnet ut at dette er svart på før. Quoter meg selv: Det er flere forskjellige reklamer, men hvis det er den jeg tror det er, så heter sangen You've Got The Love, av The Source ft. Candi Staton. Og hvorvidt det er du eller søstra di som lurer er vel urelevant. Edit: Hvis det er den andre reklamen, der de spiller en sang i bakgrunnen, så er det The Bravery - An Honest Mistake. det er tross alt 873 sider i tråden, men greit, trudde man kunne komme hit for hjelp så takk det var den åsså vettu Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 det er tross alt 873 sider i tråden, men greit, trudde man kunne komme hit for hjelp så takk det var den åsså vettu Derfor det er en fin søk i emne-knapp, nederst i tråden. Bare hyggelig. Noen som vet hvilken rappelåt disse linjene kommer fra!! "Samma for oss, tror du ikke vi driter i det" Noen i klassen synger på den hele tida!! Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det Dirty Oppland som har den. Sangen heter Tror'u ikke vi driter i det, tror du ikke vi driter i det, trur u'kke vi driter i det, eller noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå