Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I reklamen som gikk for en stund siden, husker ikke hva det var for. Men det var ihvertfall tusenvis av sprettballer i mange mange forskjellige farger som spratt nedover veien. Hva heter sangen i den reklamen?

Heartbeats. Versjonen i reklamefilmen er ved José González, mens originalen er det The Knife, også de fra Sverige, som står for.

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Hei! Nå tror sikker alle jeg tenker på Brian Ferry låta når jeg supørr hvilken låt det er i reklamen til Dressmann.

Jeg vet det er en 90 Tallsrapp og den er på GTA San Andreas.

De sier også First eller Prech sale ... Jeg må ha hjelp noen som kunne ta 10 min til dette? :D

Takk :)

N.W.A. med «Express Yourself».
Lenke til kommentar
I reklamen som gikk for en stund siden, husker ikke hva det var for. Men det var ihvertfall tusenvis av sprettballer i mange mange forskjellige farger som spratt nedover veien. Hva heter sangen i den reklamen?

Heartbeats. Versjonen i reklamefilmen er ved José González, mens originalen er det The Knife, også de fra Sverige, som står for.

Tusen takk!

Lenke til kommentar
noen som vet hva sangen som spilles helt i begynnelsen av denne south park episoden? sånn rett før selve episoden begynner?? http://www.southparkzone.com/episodes/1012...od-Go!.html

Jeg synes det høres ut som iron maiden, men finner ikke noe tekst som stemmer. Synes det høres ut som de synger "into the future" eller noe slikt.

finner ingen sanger av iron maiden med det navnet, men skal vere enig i deg der, att det høres ut som dem ja

Lenke til kommentar
noen som veit hva sangen i prison-break reklamen til tv3, heter? søstra mi lurer:p
Hvis du hadde gidda å søke i tråden, hadde du funnet ut at dette er svart på før. Quoter meg selv: Det er flere forskjellige reklamer, men hvis det er den jeg tror det er, så heter sangen You've Got The Love, av The Source ft. Candi Staton. Og hvorvidt det er du eller søstra di som lurer er vel urelevant. ;)

Edit: Hvis det er den andre reklamen, der de spiller en sang i bakgrunnen, så er det The Bravery - An Honest Mistake.

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar
noen som veit hva sangen i prison-break reklamen til tv3, heter? søstra mi lurer:p
Hvis du hadde gidda å søke i tråden, hadde du funnet ut at dette er svart på før. Quoter meg selv: Det er flere forskjellige reklamer, men hvis det er den jeg tror det er, så heter sangen You've Got The Love, av The Source ft. Candi Staton. Og hvorvidt det er du eller søstra di som lurer er vel urelevant. ;)

Edit: Hvis det er den andre reklamen, der de spiller en sang i bakgrunnen, så er det The Bravery - An Honest Mistake.

det er tross alt 873 sider i tråden, men greit, trudde man kunne komme hit for hjelp så takk :p

det var den åsså vettu :)

Lenke til kommentar
det er tross alt 873 sider i tråden, men greit, trudde man kunne komme hit for hjelp så takk :p

det var den åsså vettu :)

Derfor det er en fin søk i emne-knapp, nederst i tråden. :) Bare hyggelig.

Noen som vet hvilken rappelåt disse linjene kommer fra!!

"Samma for oss, tror du ikke vi driter i det"

Noen i klassen synger på den hele tida!!

Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det Dirty Oppland som har den. Sangen heter Tror'u ikke vi driter i det, tror du ikke vi driter i det, trur u'kke vi driter i det, eller noe lignende.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...