Bebeluv Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei. Er det noen her som veit hva den siste sangen i Scarface heter, den absolutt siste i rulleteksten, veldig smooth og fin å høre på Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 EDIT: fortsatt ingen som vet hvilken sang som blir spilt i World in Conflict etter det siste oppdraget i russland? når de flyr inn mot NEw york og blir angrepet. Er det en av disse (har ikke spilt spillet)? Audioslave - Shadow on the Sun Tears for Fears - Everybody Wants to Rule the World Whitesnake - Here I Go Again kjempetakk Lenke til kommentar
f00b Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen som vet sangen på Grand Vitara reklamen? Du hører den best i slutten av klippet. Trykk her for å laste ned videoklipp! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei. Jeg hørte en sang på kanal24 (radiokanalen) rundt kl. 11 på fredag formiddag som jeg bare MÅ ha. Kvinnelig vokal, rolig og litt sær, noe elektronisk preg med et refreng noe lignende "love you a little bit, littlebit more". Har allerede søkt i denne tråden, lastet ned alt jeg kan finne, sendt mail til kanal24, og søkt på lyrics - uten hell så langt. På forhånd takk, håper det er noen andre der ute som vet hvilken låt jeg snakker om! Kanskje: Gina G - Ooh Aah..Just a Little Bit More? Teksten Det er nok ikke Gina G nei, det er nok en mer moderne artist Men takk for at du i det hele tatt prøver! Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Lurer på hva den sangen jeg legger ved heter:) Ingen? :( Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei! Nå tror sikker alle jeg tenker på Brian Ferry låta når jeg supørr hvilken låt det er i reklamen til Dressmann. Jeg vet det er en 90 Tallsrapp og den er på GTA San Andreas. Melodi: De Sier First Sale eller Prech Sale eller no sånt! PLIS HJELP! Takk Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 den første Good Charlotte sangen jeg hørte var i 2002 eller i 2003. husker ikke sangen ,men husker at jeg likte den veldig godt. i videoen var det masse folk som snakket (om selvmord og slikt)og var deprimerte... noen som husker hva den het? takker på forhond for svar:) Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 den første Good Charlotte sangen jeg hørte var i 2002 eller i 2003.husker ikke sangen ,men husker at jeg likte den veldig godt. i videoen var det masse folk som snakket (om selvmord og slikt)og var deprimerte... noen som husker hva den het? takker på forhond for svar:) Nå har jeg riktignok ikke sett video'n, men kan det være Hold On? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nå har jeg riktignok ikke sett video'n, men kan det være Hold On? Kan ikke skjønne annet: http://www.youtube.com/watch?v=QVG3jm2JjPE Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det var den,lenge siden jeg hadde hørt den:) Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva heter sangen hvor det er en fake nyhets reporter som snakker / raper av og til, og sankker om at sjangeren rap er død, og vi får se en neger som blir arrestert av politiet? Spilles på Thevoice, iaff der jeg hørte den Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som vet hva den sangen i Burger King reklamen heter? Går noe sånt som dette : " Yes I'm a guy, hear me roar!" Masse menn som spiser burgere så kaster de en bil ned fra en bru så den lander ned i en laste bil som en svær fyr drar etter seg. Rå sang Takk for svar Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som vet hva den sangen i Burger King reklamen heter? Går noe sånt som dette : " Yes I'm a guy, hear me roar!" Masse menn som spiser burgere så kaster de en bil ned fra en bru så den lander ned i en laste bil som en svær fyr drar etter seg. Søkte litt rundt, og så vidt jeg kan se er sangen er spesiallaget for reklamen. Det er en parodi på Helen Reddys I Am Woman. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva heter sangen hvor det er en fake nyhets reporter som snakker / raper av og til, og sankker om at sjangeren rap er død, og vi får se en neger som blir arrestert av politiet? Spilles på Thevoice, iaff der jeg hørte den Chamillionaire - Hip hop police? Lenke til kommentar
ayufan Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Noen som kan identifisere denne låta?: http://rapidshare.com/files/70816364/ukjent.mp3.html Link går til en mp3 som har et utdrag av låta. Det kommer fra en video hvor han som har laget den ikke har identifisert musikken som er brukt, og han har ikke latt seg kontakte. Tunatic og Sonys TrackID har ikke klart å finne match. Endret 19. november 2007 av ayufan Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 http://www.deanguitars.com/home.php på denne siden under intervjuet med Dave Mustain så er det et drit bra riff på 00.30 Hvilken sang er dette fra? (om det ikke er riktig film som begynner å spille, scroll ned ca halve lista og velg dave mustaine) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har funnet ut hvilken låt som blir spilt på kenwood reklamen? Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei! Nå tror sikker alle jeg tenker på Brian Ferry låta når jeg supørr hvilken låt det er i reklamen til Dressmann. Jeg vet det er en 90 Tallsrapp og den er på GTA San Andreas. De sier også First eller Prech sale ... Jeg må ha hjelp noen som kunne ta 10 min til dette? Takk Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Ringte support til telenor i sted og der var det en sang. Spesiell melodi, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, jeg fikk litt afrikanske vibber. Skribla noe ned på et ark: "I tell you to run" "Doing it my way" "I would like to reach out my hand" Ingen garanti for at dette er ordrett. Legger telenor ut de sangene et sted? Den som leter finner: Rusted Root - Send Me On My Way Endret 19. november 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som vet hva sangen i den nye Clas Ohlson-reklamen heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå