bollcc Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Navnet til denne sangen? http://www.realmofexcursion.com/videos/Cer...ga/dc1555.1.wmv Takkner på forhånd:D Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Akira - Million Miles From Home Lenke til kommentar
Tia Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 jeg altså på hvilken sang tv3 har lagt til ved Prison Break reklamene som går om dagen, jeg lurer så sinnsykt og det er ikke enkelt å finne ut. på forhånd takk! Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Lurer på hva den sangen jeg legger ved heter:) Traaz____16_11_2007_23_38_52.wav Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 jeg altså på hvilken sang tv3 har lagt til ved Prison Break reklamene som går om dagen, jeg lurer så sinnsykt og det er ikke enkelt å finne ut. på forhånd takk! Quoter dagrOz på denne, jeg. "Det er flere forskjellige reklamer, men hvis det er den jeg tror det er, så heter sangen You've Got The Love, av The Source ft. Candi Staton. Digg sang. " Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Heroes season 2 episode 8, ca. 36 minutter ut i episoden er det en sang jeg gjerne skulle hatt navnet på. Nvm, fant den selv: Coburn - “We Interrupt This Program (Interrupted Vocal Mix) Endret 17. november 2007 av Sirhaavard Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Noen som vet hvilken sang de spiller ca midt i Fisherman's Friend-reklamen som går på TV nå? Det er en rockesang, men du hører ingen som synger. Er når de viser den FFen fra 1991. Anyone? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Så nettop på sporten før landskampen, så kom det mange "høyde punkter" av norge som skårer masse mål. Sangen var mye som : Aaaaaaaaaa , eeeeeeeeeeeeeeeeeee øøøøøøøøøøøøø eller noe sånt, noen som kan gi meg link / navn til denne sangen? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hei. Jeg hørte en sang på kanal24 (radiokanalen) rundt kl. 11 på fredag formiddag som jeg bare MÅ ha. Kvinnelig vokal, rolig og litt sær, noe elektronisk preg med et refreng noe lignende "love you a little bit, littlebit more". Har allerede søkt i denne tråden, lastet ned alt jeg kan finne, sendt mail til kanal24, og søkt på lyrics - uten hell så langt. På forhånd takk, håper det er noen andre der ute som vet hvilken låt jeg snakker om! Bump! BUMP! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Vet noen hvilken sang som ble spilt når Dag Otto og Gyda danset dans nr 2. (Rumba) i "Skal vi danse"? Vet at Bjørn Johan sang den i Idol bla. Endret 17. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
wede-man Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Lurer på artist og tittel på denne: http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php...mp;Number=19439 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Hei. Jeg hørte en sang på kanal24 (radiokanalen) rundt kl. 11 på fredag formiddag som jeg bare MÅ ha. Kvinnelig vokal, rolig og litt sær, noe elektronisk preg med et refreng noe lignende "love you a little bit, littlebit more". Har allerede søkt i denne tråden, lastet ned alt jeg kan finne, sendt mail til kanal24, og søkt på lyrics - uten hell så langt. På forhånd takk, håper det er noen andre der ute som vet hvilken låt jeg snakker om! Kanskje: Gina G - Ooh Aah..Just a Little Bit More? Teksten Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Lurer på artist og tittel på denne: http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php...mp;Number=19439 Det er jo ingen sang der... EDIT: fortsatt ingen som vet hvilken sang som blir spilt i World in Conflict etter det siste oppdraget i russland? når de flyr inn mot NEw york og blir angrepet. Endret 17. november 2007 av Dernel Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Vet noen hvilken sang som ble spilt når Dag Otto og Gyda danset dans nr 2. (Rumba) i "Skal vi danse"? Vet at Bjørn Johan sang den i Idol bla. De danset til Everything, av Michael Bublé. Edit: feil sang. (riktig nå) Edit II: skrivefeil. Endret 17. november 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Den sangen? The Von Bondies - C'mon C'mon EDIT: fortsatt ingen som vet hvilken sang som blir spilt i World in Conflict etter det siste oppdraget i russland? når de flyr inn mot NEw york og blir angrepet. Er det en av disse (har ikke spilt spillet)? Audioslave - Shadow on the Sun Tears for Fears - Everybody Wants to Rule the World Whitesnake - Here I Go Again Endret 18. november 2007 av raid2 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hvilken sang er det som har denne refrenget eller i teksen "open your eyes" er litt usikker på om det er sånn den begynner.. glemte teksten for 1min sida grr Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Guano Apes - Open Your Eyes? -------- Hva heter sangen som spilles ved rulleteksta i filmen switch? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hvilken sang er det som har denne refrenget eller i teksen "open your eyes" er litt usikker på om det er sånn den begynner.. glemte teksten for 1min sida grrSer Guano Apes er foreslått, men det kan også være Snow Patrol med Open Your Eyes. Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen som hvet hva sangen i dne nye cheez doodles reklamen heter?? Link til reklamen: http://youtube.com/watch?v=GabMVXMEhNs Takker hjerteligst for svar! Høres faktisk ut som Jimi Hendrix helt på slutten av sangen men han er det ikke... Hmmm har lyst på denne sangen her jeg også, håper noen kan finne de ut!! Dernel: Tror ikke det er Eminem, men henger meg på denne, og håper noen vet sangen BUMP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå