Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva heter den sangen som var på kvitt eller dobbelt nå nettopp. Det var mens vi såg alle målene av ManUtd når manutd-duden skulle svare på spørsmåla. håper på svar;) Lenke til kommentar
granny Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er det noen som har teksten til Hellbillies - Mot straumen, eller en link hvor den ligger?Tro meg..har lett. Er du sikker på at dette er riktig tittel på sangen da?? Har lett en stund jeg også men finner den ikke noen steder... Er nok rett tittel: http://www.hellbillies.com/ men finner ikke teksten der.. Men kanskje en idè å legge ut spørsmålet på forumet der? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er det noen som har teksten til Hellbillies - Mot straumen, eller en link hvor den ligger?Tro meg..har lett. Er du sikker på at dette er riktig tittel på sangen da?? Har lett en stund jeg også men finner den ikke noen steder... Er nok rett tittel: http://www.hellbillies.com/ men finner ikke teksten der.. Men kanskje en idè å legge ut spørsmålet på forumet der? Sikkert en fin ide det visst det er forum der ja Prøv det du =) Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Er det noen som har teksten til Hellbillies - Mot straumen, eller en link hvor den ligger?Tro meg..har lett. Er du sikker på at dette er riktig tittel på sangen da?? Har lett en stund jeg også men finner den ikke noen steder... Er nok rett tittel: http://www.hellbillies.com/ men finner ikke teksten der.. Men kanskje en idè å legge ut spørsmålet på forumet der? Sikkert en fin ide det visst det er forum der ja Prøv det du =) Det var ikke dumt nei. Det er sikkert noen fans der som kan den utenatt. Da prøver jeg det. Thanks Edit: Jeg måtte registrere meg for å skrive i forumet. Ork itj det. Da får jeg heller vente, den kommer vel ut på sanne lyrikk sider snart antar jeg. Endret 11. november 2007 av Krater Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ok, hvis det er noen som klarer denne blir jeg så imponert at jeg tar salto.Jeg er på leting etter hva sangen i denne videoen heter. Etter mine beregninger er det introen til et japansk barnetv-program. Så... Hvem har lagd sangen, og hva heter den? Her er videoen @ YouTube! Siterer meg selv da ingen ga meg noe svar. Er det virkelig ingen som vet? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg trenger å vite sangen på youtube trailern. 01.39 i filmen er den sangen jeg leter etter. Takk for svar Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg trenger å vite sangen på youtube trailern. 01.39 i filmen er den sangen jeg leter etter. Takk for svar Van Halen - Panama Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ok, hvis det er noen som klarer denne blir jeg så imponert at jeg tar salto.Jeg er på leting etter hva sangen i denne videoen heter. Etter mine beregninger er det introen til et japansk barnetv-program. Så... Hvem har lagd sangen, og hva heter den? Her er videoen @ YouTube! Siterer meg selv da ingen ga meg noe svar. Er det virkelig ingen som vet? tror det er T.M.Revolution som synger, vet ikke sangen Lenke til kommentar
V_B Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen som kan hjelpe meg med denne sangen? Litt dårlig opptak, men burde være nok.. Forsatt ingen som vet hvem sang dette er? Booty Luv vs Luther Vandross - Shine Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 tror det er T.M.Revolution som synger, vet ikke sangen Hvis noen finner ut det her så skal jeg faenmeg spille den 24/7 på TG08. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Leter etter et svensk jenteband. Tror navnet begynner på S, og at det er to ord (xxx yyy). Har ikke noen sanger av dem, men en venninne sa de var gode. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Leter etter et svensk jenteband. Tror navnet begynner på S, og at det er to ord (xxx yyy). Har ikke noen sanger av dem, men en venninne sa de var gode. Sahara Hotnights? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen som kan hjelpe meg med denne sangen? Litt dårlig opptak, men burde være nok.. Forsatt ingen som vet hvem sang dette er? Booty Luv vs Luther Vandross - Shine Tusen takk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Finnes det en annen versjon av Rallys "Ditt jävla luder" enn den "dance"-aktige saken her? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Finnes det en annen versjon av Rallys "Ditt jävla luder" enn den "dance"-aktige saken her? Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Joda, vet av den, men hvor de synger "Ditt jävla luder med vafflat hår och puder" etc Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 tror det er T.M.Revolution som synger, vet ikke sangen Hvis noen finner ut det her så skal jeg faenmeg spille den 24/7 på TG08. Tror den heter "Year 2100 Gachapin kid" Om det bare er sangen du er ute etter kan du vel 'snatche' den fra youtube-klippet? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva heter den sangen som blir spilt på "world in conflict" når de returnerer fra Russland med helikopter? ingen som vet? Argh! ingen?? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kan noen vennligst fortelle meg hvor denne melodien kommer fra? Den har vært fast i hodet mitt siden jeg var liten, og jeg aner ikke hvilken sang det er fra eller hvem som har laget den. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Haha, har du lagd de notene selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå