m_8 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva heter sangen til denne videoen? http://video.google.com/videoplay?docid=-6...h&plindex=0 Takker for svar (som kommer:) Noen som vet? omg, man Står jo rett på siden av filmen. teriyaki boyz - tokyo drift Hehe.... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 lurer på en sang, tror den er ganske populær atm. ukulele spilling i den, mannelig vokalist. ... Utifra ukulele-snakket ditt tipper jeg at det er sangen. Am I right? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hei. Jeg hørte en sang på kanal24 (radiokanalen) rundt kl. 11 på fredag formiddag som jeg bare MÅ ha. Kvinnelig vokal, rolig og litt sær, noe elektronisk preg med et refreng noe lignende "love you a little bit, littlebit more". Har allerede søkt i denne tråden, lastet ned alt jeg kan finne, sendt mail til kanal24, og søkt på lyrics - uten hell så langt. På forhånd takk, håper det er noen andre der ute som vet hvilken låt jeg snakker om! Endret 11. november 2007 av Caliber Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva heter sangen i Solo Super reklamen? Har søkt på forumet... Mulig jeg er blind, men jeg ser ikke at noen har funnet det ut?! Så hva heter den? Sangen heter "Sex Bomb" men aner ikke hvem som har versjonen på Solo reklamen. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Nå kommer jeg med et heller rart spørsmål. " Tenk på alt det som har skjedd, Kjendisen som falt og som blei litt redd. Tenk, hakke helt lært å gå " Blei spilt på nrk super for en drøy time siden:P Det synges noe sånt i sangen. Hehe. Ikke spør meg hvorfor jeg skal ha den. hehe Endret 11. november 2007 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva heter sangen i Solo Super reklamen? Har søkt på forumet... Mulig jeg er blind, men jeg ser ikke at noen har funnet det ut?! Så hva heter den? Sangen heter "Sex Bomb" men aner ikke hvem som har versjonen på Solo reklamen. Tror det er Magnus Frykberg. Sikker på at den heter sex bomb btw? Så etter en sang selv, men tror ikke jeg har rette navnet. Noe av teksten: Det var en gang en liten gutt... hette espen... fra rissa... Lenke til kommentar
V_B Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei. Noen som har anelse på hva sangen som er på MTV unsigned reklamen heter og hvilket band som har den ? Det er en mannelig vokalist hvertfall, mer vet jeg ikke. Takk Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Lurer på om noen kan hjelpe meg emd to reklamesanger: 1) Hva heter sangen i Solo-Super-reklamen? 2) Hva heter sangen i Post-Banken-reklamen, den hvor han fyren mister appelsinen fra posen og en fyr plukker den opp og legger den oppi osv. Lys damestemme som synger. LØST: Blondie - Heart of Glass Endret 11. november 2007 av EvenT Lenke til kommentar
drood Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 lurer på en sang, tror den er ganske populær atm. ukulele spilling i den, mannelig vokalist. ... Utifra ukulele-snakket ditt tipper jeg at det er sangen. Am I right? tusen takk, var riktig Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Lurer på om noen kan hjelpe meg emd to reklamesanger: 1) Hva heter sangen i Solo-Super-reklamen? 2) Hva heter sangen i Post-Banken-reklamen, den hvor han fyren mister appelsinen fra posen og en fyr plukker den opp og legger den oppi osv. Lys damestemme som synger. 1) Sex Bomb, si ifra vis jeg har feil (?) 2) Vet ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Sex bomb er feil. Sangen minner veldig, men det er en svensk kar som heter Magnus Frykberg som har laget sangen. Hvis jeg har forstått det riktig er sangen laget for reklamen.. Wiken... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Her er hvertfall reklamen: Btw høres det ut som han sier sextoy og ikke sexbomb. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva heter den sangen som blir spilt på "world in conflict" når de returnerer fra Russland med helikopter? ingen som vet? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva heter den sangen som blir spilt på "world in conflict" når de returnerer fra Russland med helikopter? ingen som vet? Er det in-game, eller en promo-video du snakker om? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Promo-video. Etter at du har udelagt ubåtene i russland, og begynner på neste oppdrag kommer det en film med masse helikopter som flyr over New York der de blir angrepet emd antiair. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som kan hjelpe meg med denne sangen? Litt dårlig opptak, men burde være nok.. Forsatt ingen som vet hvem sang dette er? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 ok, her kommer fila hvertfall. Nå er ikke jeg noen mester i guitar pro, eller noter generelt, så den er nok ganske forskjellig fra hvordan den egentlig er. Det er nok et par år siden jeg hørte melodien, men den satt seg på hjernen hvertfall. Men jeg tipper den er ganske gjenkjenbar for resten av folket også sang.zip Hehe, det må være Vangelis - Chariots of fire. Du traff ikke helt på notene, men greit å finne ut av. jepp det var den. Takk! Nei, visste at notene var langtfra like, men ligna vel sånn noenlunde Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er det noen som har teksten til Hellbillies - Mot straumen, eller en link hvor den ligger? Tro meg..har lett. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Lurer på en sang jeg hørte idag på nm i disco som gikk på tv2 zebra. det er en techno sang og ble spilt under slovakias formasjons fremførelse for de som har tv2 zebra kan du se nm i disco og finner da sangen etter 16 min å 45 sek vanskelig å si noe særlig om sangen da det bare var rundt 40 sek av sangen og det var en dame som stønnet så kom det techno greiene. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er det noen som har teksten til Hellbillies - Mot straumen, eller en link hvor den ligger?Tro meg..har lett. Er du sikker på at dette er riktig tittel på sangen da?? Har lett en stund jeg også men finner den ikke noen steder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå