Maynard James Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Aner ikke mye om sangen. men det er en roling og fin sang. Noe av teksten : Hey there dolala(?) og noe fra refrenget : Ooaoh, what you do to me, oooah to what you do to me ooooah. Edit : Fant det ut, det er Plain White t'snakes Hey There Delilah Endret 8. november 2007 av Shade22 Lenke til kommentar
mariaa_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hva heter sangen i den Bergans reklamen? Den det er ei som går på ski? Endret 8. november 2007 av mariaa_ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hmm, kan det være den som har Safe Travels med Peter & The Wolf ? Lenke til kommentar
mariaa_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hmm, kan det være den som har Safe Travels med Peter & The Wolf ? Hvis det forslaget var ment til meg så var det nok ikke den:( Det er den nyeste reklamen.. Der hun hopper baklengs på ski.. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Heisann =) leiter etter en sang som går mye på P4 om dagen men har ikke fått med meg navnet på artisten.. " HAN " synger noe med let it go.. let it go now store deler av sangen.. MVH MR. Siden låten er godt over et år gammel er det merkelig om den ligger på tung rotasjon, men Magnus Eliassen - Lois Is Happy? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Lurer på hva første sangen i denne heter Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Enkel googlesøking tilsier at det er The Stone Roses - Fools Gold. Søk etter lyrics neste gang: http://www.google.com/search?hl=en&saf...amp;btnG=Search Endret 8. november 2007 av cun Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 hva heter sanged fra assassins creed traileren "God knows your lonley souls" elr noe i den dur? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 hva heter sanged fra assassins creed traileren "God knows your lonley souls" elr noe i den dur? . Lenke til kommentar
tiss Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva heter sangen Bjørn Muri sang på idol i kveld? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nå har jeg brukt alle tenkelige og utenkelige søkesider for å finne ut hva denne sangen heter, men nå er jeg lei, så jeg håper noen av de store oraklene her har svaret. Sangen jeg leter etter har vært brukt som theme til / laget til enten OL, VM eller WC i ski en gang på sent 80 - tidlig 90-tall. Refrenget inneholder teksten: "One goal(gold), on the top of the mountain, one goal(gold) to be number one, one goal(gold) ... ..." Hjernen min har stilt seg inn på at det er Europe som har den, men det stemmer antagelig ikke. Jeg har ihverfall ikke klart å finne den noe sted hvor deres sanger er listet. Er det noen som har en anelse om hva denne sangen heter og hvem som synger den? Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Noen som vet hva den sangen Marius sang på idol i kveld heter? Edit: Leif Endret 9. november 2007 av PerArneN Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som vet hva den sangen Marius sang på idol i kveld heter? Edit: Leif Fly Away av Lenny Kravitz Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva heter sangen Bjørn Muri sang på idol i kveld?New Shoes av Paolo Nutini. Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Fant ikke noe eget emne for dette, så jeg tar sjansen her blant de observante og google-flinke! Jeg er på jakt etter et bilde eller videoklipp av en mann på motorsykkel som kjører forbi en annen og flasher et "V for victory"-tegn bak på ryggen. (kan også være en 'two-finger salute' for bl.a "up yours") Jeg vet Valentino Rossi har gjort det samme i det siste, men den jeg er på jakt etter er fra noe jeg regner med er 80-tallet, kanskje et Isle of Man TT-løp. Jeg mistenker Joey Dunlop for å være mannen, men dette er ikke sikkert. Noen som kan hjelpe? Endret 9. november 2007 av EverythingApe Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Sitter her med totalt hjernteppe. Leter etter en typisk jamba-sang, bare at den er litt eldre. Følgende frase husker jeg: "skipari dari da dodo, diba diba do". Med smurfestemme/ chipmunk. Tenkte først på Cartoons, men tror ikke det er dem heller. Noen som kan hjelpe? takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå