Nitrius Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Morrissey kanskje ? Edit: Til Nitrius Jada! Tusen takk =) Hvordan du greide å komme fram til det riktig svaret på så lite informasjon vet ikke jeg, men uansett nok en gang takk. Endret 7. november 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Heisap, hva heter den første sangen som blir sunget av Andrea Bocelli i reklamen for hans nye CD? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Heisap, hva heter den første sangen som blir sunget av Andrea Bocelli i reklamen for hans nye CD? Time to say goodbye? http://www.youtube.com/watch?v=Qhh8MaRnzMc Lenke til kommentar
Atheas Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Men lurer på hva den sangen på den Bergans reklamen som går på tv for tia der en hopper på ski heter? Vet ikke hva sangen/melodien heter, men det er "ontheair" som har komponert den. (www.ontheair.no) Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har hatt en sang på hjernen nå i ett par dager, og jeg er nødt til å finne ut hvor jeg kan få tak i den.Den er ganske gammel, tror jeg, har hatt den på en absolutt music cd en gang, muligens.. Jeg trodde sangen het skip-man eller noe sånt, men klarer ikke laste den ned, og finner heller ikke noe når jeg googler det.. Sangen går litt sånn: im a skip-man (?). Bibappa badaboo, bappa badaboo, bibappa baddaboo.... og sånn fortsetter den vel stort sett... enkel sang egentlig, men var ikke like enkelt å laste den ned... er det noen som vet artisten som synger denne sangen, eller eventuelt hva sangen heter i det hele tatt? Blir gal av å bare ha den på hjernen... Scatman kommer du nok litt lengre med http://www.youtube.com/watch?v=y2wMsnE2cvI Scatman john - The Scatman Lenke til kommentar
Footy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har hatt en sang på hjernen nå i ett par dager, og jeg er nødt til å finne ut hvor jeg kan få tak i den.Den er ganske gammel, tror jeg, har hatt den på en absolutt music cd en gang, muligens.. Jeg trodde sangen het skip-man eller noe sånt, men klarer ikke laste den ned, og finner heller ikke noe når jeg googler det.. Sangen går litt sånn: im a skip-man (?). Bibappa badaboo, bappa badaboo, bibappa baddaboo.... og sånn fortsetter den vel stort sett... enkel sang egentlig, men var ikke like enkelt å laste den ned... er det noen som vet artisten som synger denne sangen, eller eventuelt hva sangen heter i det hele tatt? Blir gal av å bare ha den på hjernen... Scatman kommer du nok litt lengre med http://www.youtube.com/watch?v=y2wMsnE2cvI Scatman john - The Scatman Den ble svart på 4 min etter spørsmålet ble lagt ut Lenke til kommentar
f00b Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Men lurer på hva den sangen på den Bergans reklamen som går på tv for tia der en hopper på ski heter? Vet ikke hva sangen/melodien heter, men det er "ontheair" som har komponert den. (www.ontheair.no) Hvordan har du funnet ut det? Har aldri hørt om "ontheair", men de har jo faktisk produsert en del musikk for TV2 ser det ut som. Synd de ikke har en mer utfyllende side, hjelper jo ikke så mye den siden der.. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Leter fortsatt etter en del sanger.. 1. Dette er en trance sang, de sier noe med "I never ever been to paradice, i never ever see no".. osv.. Men så sier de videre "No matter where you are, forever i will be your star. 2. Dette er også en trance sang, de sier noe med "running for emotional love" tror jeg. 3. Dette er vel en mer Akon aktig sang, de sier nesten hele tiden "so you can putt the blame on me" 4. Enda en trance sang : " i want to go, ii want to run, run to the places i can be. 5. Siste sangen her husker jeg ikke hva var slags sang, men de sier noe med "i'm a true beliver" tror jeg Håper noen vet åssen sanger jeg mener.. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sangen "nøtteknekker" som spilles i AKER reklamen (på radio, og www.notteknekker.no) Hvem har laget den? Noen som vet om den er mulig å få lastet ned i full versjon noe sted?Det er Små Grå som har laget den, og den er utgitt på diverse Absolutt-ditt og datt-CD'er. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Var nylig på tenerife og på en restaurant spilte de en CD i bakgrunnen med coversanger med en litt chill-out feeling. Typisk hadde de tatt en kjent sang og endret arrangementet totalt slik at sangen fikk en helt annen stil. Noen av sangene var: Basket case - Orginalen av green day, men versjonen her var laget med en louis armstrong type stemme, litt samme type arrangement som "i'm just a gigolo" Rythm is a dancer - Er vel snap som har orginalen, men dette var ikke noe dance sang, men en svært rolig damestemme som sang teksten på en chill-out/jazz-type melodi/arrangement. Words don't come easy - Var også på CDen. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 5. Siste sangen her husker jeg ikke hva var slags sang, men de sier noe med "i'm a true beliver" tror jeg Kan det være Daydream Believer av The Monkees? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Leter fortsatt etter en del sanger.. 1. Dette er en trance sang, de sier noe med "I never ever been to paradice, i never ever see no".. osv.. Men så sier de videre "No matter where you are, forever i will be your star. 2. Dette er også en trance sang, de sier noe med "running for emotional love" tror jeg. 3. Dette er vel en mer Akon aktig sang, de sier nesten hele tiden "so you can putt the blame on me" 4. Enda en trance sang : " i want to go, ii want to run, run to the places i can be. 5. Siste sangen her husker jeg ikke hva var slags sang, men de sier noe med "i'm a true beliver" tror jeg Håper noen vet åssen sanger jeg mener.. 1 - Attenzio! vs. 2Men - Lucky Star '07 (Incoming! Extended) 4 - East Rockerz - Sound of My Dreams 5 - E-Type - True Believer Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Sangene som var med i gårsdagens episode av Southpark i usa. Guitar Queero. Kansas het bandet trur jeg. Edit: Fant ut. Kansas - Carry on my wayward son. Go'låt! Endret 8. november 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hey.. lurer fortsatt på hva det bandet/artisten/sangen fra rema 1000 reklamen "unplugged" (www.ddb.no scroll litt ned skjerm nummer 2) heter.. dette er en vansklig en.. vet bare at sangen heter de layla eller noe i den dur.. ganske populær og spilles endel på mtv. sangen fra rema 1000 reklamen er viktigst for meg.. Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Heisann. Noen som veit hva sangen på Akutten reklamen på Tv3 heter? Noe med Heartbeat Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Heisann. Noen som veit hva sangen på Akutten reklamen på Tv3 heter? Noe med Heartbeat Det er Robyn with. Kleerup - With Every Heartbeat. Edit: dette er en vansklig en.. vet bare at sangen heter de layla eller noe i den dur.. ganske populær og spilles endel på mtv. ? Endret 8. november 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
maelern Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Vet noen hvem som synger i den nye las vegas reklamen på tv3? Det høres nesten ut som vokalisten i "the killers". Edit: Det kan godt hende det er låten som er på den nye prison break sangen. Jeg har sett på tidligere innlegg, men det er ingen av de låtene. Endret 9. november 2007 av maelern Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) tusen takk dagr0z.. nå bare en sang igjen.. (sangen fra rema 1000 reklame) Unplugged (skjerm nummer 2 på www.ddb.no) Endret 8. november 2007 av santacruze Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva heter andre sangen på Dog Almighty-plata? Vanskelig å se. S**er klarer jeg å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå