MKej Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dette har sikker vært oppe før men jeg gidder ikke og leite gjennom alle sidene. Hva heter theme sangen til Joey Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dette har sikker vært oppe før men jeg gidder ikke og leite gjennom alle sidene. Hva heter theme sangen til Joey The theme song is called "Sunny Hours." It is performed by Long Beach Dub Allstars, featuring will.i.am. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) *Fant den ut selv*! Endret 31. mai 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Noen som vet hva den melodien fra Kill Bill heter? Den plystre melodien? *kos* Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Noen som vet hva den melodien fra Kill Bill heter? Den plystre melodien? *kos* "Twisted Nerve" av Bernard Hermann. kennethdammyr: Du tenker på "Rappers Delight" av Sugar Hill Gang. Bla et par sider tilbake i tråden for mer info om Gilde-låta hvor elementer fra denne også figurerer. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Flott tråd Har bare hørt denne i bakgrunne og vet ikke hvor, men er nok mange som har hørt den. De sier "Hip Hop" på mange måter. En slags mix av bare de ordne. Sjanger: Hip Hop Den går noe i denne retningen: "Hip hop, a hipit, hipit-hipi-hip hop til you dont stop" Sikkert ikke helt slik, men dere skjønner tegninga. Tror sangen heter "Rapper's Delight" eller noe sånt, kommer ikke på artisten... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Artisten heter Sugarhill Gang. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 En sang der de sier mye Hypnotic....vet ikke om det er riktig skrevet Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dette har sikker vært oppe før men jeg gidder ikke og leite gjennom alle sidene. Hva heter theme sangen til Joey The theme song is called "Sunny Hours." It is performed by Long Beach Dub Allstars, featuring will.i.am. Takkar Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 En sang der de sier mye Hypnotic....vet ikke om det er riktig skrevet The Avalanches - Frontier psychiatrist? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dette har sikker vært oppe før men jeg gidder ikke og leite gjennom alle sidene. Hva heter theme sangen til Joey The theme song is called "Sunny Hours." It is performed by Long Beach Dub Allstars, featuring will.i.am. Takkar haha den var tragisk azz... refrenget gikk ann. mye bedre på selve serien... minner meg på at det er joey etter frustrerte fruer i dag Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvilken klassisk-låt er det som er "covret" på Graveworms 'Descending Into Ethereal Mist'? Hva heter den, og hvem har lagd den? Jeg har hørt den før, og det har dere sikkert også. Noen som vet hva jeg prater om? Kan det være riktig at det er en russer? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Flott tråd Så er det en til. Den som er på Gilde reklamen. Hvor de griller. Rasende festlig. http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=4149299 Sangen. aaaa.-. quote dritt.. Endret 31. mai 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 En sang der de sier mye Hypnotic....vet ikke om det er riktig skrevet The Avalanches - Frontier psychiatrist? Det var ikke den...det er en trance/technno sang der det er en dame som synger hypnotic og en mann som rapper Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Noen som vet hvilken annen sang som dominerer den Gilde reklamen? "I'm gonna show you how to rock steady, back to back, back to back" osv.... En eller annen nevnte noe om Grandmaster Flash, men hvilken sang? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 En sang der de sier mye Hypnotic....vet ikke om det er riktig skrevet The Avalanches - Frontier psychiatrist? Det var ikke den...det er en trance/technno sang der det er en dame som synger hypnotic og en mann som rapper Kan det være en rar remix av The Notorious BIG - Hypnotize? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Noen som vet hvilken annen sang som dominerer den Gilde reklamen? "I'm gonna show you how to rock steady, back to back, back to back" osv.... En eller annen nevnte noe om Grandmaster Flash, men hvilken sang? Bomfunk MCs - Back to Back :p ---- Grandmaster Flash - the message Samme artist - Rappers Delight Koslige sanger begge to Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Grandmaster Flash - the messageSamme artist - Rappers Delight Sistnevnte er da vitterlig originalt med The Sugarhill Gang? EDIT: Lurer selv på vignetten til "Are og Odin". Har snappet opp at den har en eller annen tilknytning til Kåre & The Cavemen? Endret 31. mai 2005 av johnj Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Grandmaster Flash - the messageSamme artist - Rappers Delight Sistnevnte er da vitterlig originalt med The Sugarhill Gang? EDIT: Lurer selv på vignetten til "Are og Odin". Har snappet opp at den har en eller annen tilknytning til Kåre & The Cavemen? hmm.. den sangen jeg har på pcen er iallefall av Grandmaster Flash Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hmm.. den sangen jeg har på pcen er iallefall av Grandmaster Flash No offence, men stoler på Allmusic. Though the Sugarhill Gang inaugurated the history of recorded hip-hop with their single "Rapper's Delight," a multi-platinum seller and radio hit in 1979, the group was cooked up to cash in on a supposed novelty item. Men godt mulig at Grandmaster Flash har covret den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå