Fin Skjorte Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 sangen i den nye NOrsk tipping reklamen...det er noe sånt "jeg ser meg i speilet"og "DUm Dum Dum" eller noe sånt Det er deLillos - Tøff i pysjamans. Andre verset virker som er skrevet spesielt for reklamen, kan ikke huske at den delen fra org/opprinnelig versjon. Lenke til kommentar
chazi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hørte en sinnsykt fet sang på byen i går Var en type techoish sang, ganske syk beat og ordene jeg husker "I wanna make you're pussy horny" eller noe i den duren. Hadde vært konge om noen vet hvilken det er ..klem klem Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det noen som vet hva sangen på starten av "I now pronounce you Chuck and Larry" heter? Når de spiller basket? ? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som denne sangen finnes som vanlig mp3 et sted? evnt. hva den heter? Russisk armyvideo Lenke til kommentar
chazi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hørte en sinnsykt fet sang på byen i går Var en type techoish sang, ganske syk beat og ordene jeg husker "I wanna make you're pussy horny" eller noe i den duren. Hadde vært konge om noen vet hvilken det er ..klem klem ingen som vil hjelpe;)r så kul beat på den sangen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Noen som så scrubs episoden på tv2 idag, den som gikk kl 17.05? Chandler fra friends er med blant annet. "Faren" til Chandler i denne episoden var flink på gitar, han drev å spilte noen låter igjennom episoden. Det jeg lurer på mot slutten av episoden idag spilte han en veldig liten del av en låt jeg mener jeg har hørt et sted, noen som kan hjelpe meg? =) Edit: Dette er episoden jeg snakker om. http://www.imdb.com/title/tt0696637/ Edit2: Fant den http://www.youtube.com/watch?v=jLzMw5hKoVk Endret 6. november 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hørte en sinnsykt fet sang på byen i går Var en type techoish sang, ganske syk beat og ordene jeg husker "I wanna make you're pussy horny" eller noe i den duren. Hadde vært konge om noen vet hvilken det er ..klem klem Litt longshot, menne: Dj Antoine - "Work" ? Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 http://br.youtube.com/watch?v=mCT9rikHDN8 noen som vet hvilken remix dette er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva heter sangen som spilles av før den offesielle champions league sangen spilles av på tv3? Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gammel sang, men husker ikke navnet ^^ Sangen Vil gjerne vite navnet på remixen av SkyMarshall Arts og Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Pet Shop Boys - Go West SkyMarshall Arts - [individual Evolution #02] Back in the Day [Go West Extended] [5:07] Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Pet Shop Boys - Go West SkyMarshall Arts - [individual Evolution #02] Back in the Day [Go West Extended] [5:07] Du er en engel Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet hva introsangen i tvpastoren(søndagsåpent) på tv2 heter? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 NOEN som ANER hvilken LÅT som blir spilt i kenwood reklamen på tv2?!! skulle gjerne likt navnet på låta:! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ok, hvis det er noen som klarer denne blir jeg så imponert at jeg tar salto. Jeg er på leting etter hva sangen i denne videoen heter. Etter mine beregninger er det introen til et japansk barnetv-program. Så... Hvem har lagd sangen, og hva heter den? Her er videoen @ YouTube! Lenke til kommentar
chazi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hørte en sinnsykt fet sang på byen i går Var en type techoish sang, ganske syk beat og ordene jeg husker "I wanna make you're pussy horny" eller noe i den duren. Hadde vært konge om noen vet hvilken det er ..klem klem Litt longshot, menne: Dj Antoine - "Work" ? TAKK TAKK -søppelvesitt-;)r så kul beat på sangen;) Lenke til kommentar
f00b Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen som vet hva sangen som var på TV 2 for Kenwood miksmaster reklamen heter? Den høres majestetisk/dramatisk ut, ligner litt på 'O' Fortuna'.. Jeg prøvde å lete på TV2 og Kenwood sine sider, men jeg fant ingenting. Lurer på det samme uc Skulle vært lovpålagt å informere om det på nettsidene deres Mulig det er en sang de har laget alene til reklamen, prøvde å sende mail til de jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 http://br.youtube.com/watch?v=mCT9rikHDN8noen som vet hvilken remix dette er? Dette lurer jeg også på..Genial sang!... Wiken.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva heter sangen som begynner på 47 sekunder i denne fila: http://willhostforfood.com/files/84841/Blue_october_gen.mp3 Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) hva heter sangen fra rema 1000 reklamen hvor strømmen går og de spiller akkustisk og med masse lys? tror jeg har sett den fyren før! vet at reklamen heter unplugged Endret 7. november 2007 av santacruze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå