Henrikenn Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva heter denne: http://www.youtube.com/watch?v=ChSPCiExo5A Ikke med svensk synging. Den orginale. Og jada, jeg vet det er masse deilige jenter der. Men hold det for dere selv,jeg vil vite sangen ! Hørri øp! Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Still D.R.E - D.Dre feat. Snoop Dog http://www.youtube.com/watch?v=NENz1rEJgRk Endret 3. november 2007 av KRZT Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Still D.R.E med dr.dre http://www.youtube.com/watch?v=NENz1rEJgRk Jaggu! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 ^takker^ Noen som vet hvilken låt som begynner med "what a fuckin waist man" - er en punk låt / folkrock låt som er med i filme snatch... (eller lock stock) Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det noen som vet hva sangen på starten av "I now pronounce you Chuck and Larry" heter? Når de spiller basket? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Anyone? JYEX.mp3 Edit: Glem det, det sto jo i ID3v1-taggen. Jonas Fjeld Band - The Bells Are Ringing For You Now. Endret 4. november 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei! Jeg lurer på hva den sangen som er i den nye W910 reklamen heter! Den som spilles som sang nummer 2. Takker for svar! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva heter den sangen som er i reklamen for filmene som går i oktober på Filmkanalen som går på TV2 nå om dagen? Har hørt den flere ganger før, f.eks. i introen til filmen Superdude vs. Ultraman, men har aldri klart å finne ut hvem det er. Jeg har nå sendt en forespørsel på mail til tv2 for å få svar på denne. Kommer tilbake med evt. svar i denne tråden. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det noen som vet hva sangen på starten av "I now pronounce you Chuck and Larry" heter? Når de spiller basket? ... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Leiter etter en sang jeg veit at jeg har hørt, men jeg husker ikke navnet. Jeg begynte bare plutselig å nynne på det og veit at jeg har den på datan. Husker ikke riktig instrumentet heller, men den høres litt ut som Evanescens Hello. Jeg tenker altså på pianoet. DUM DUM DUM - DUMMM. Her er Hello og et lite klipp hvor jeg prøver å nynne Lenke til kommentar
hauska Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hm, hva heter den sangen som er på TORO reklamen nå? den er sånn: "Han ser ut som en kar.." Btw, noen som har en FIN romantisk sang? =D Lill Lindfors - En sån karl Hvor kan jeg finne den reklamefilmen? Noen som har en link? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Kan høres ut som introen på "Tre brødre som ikke er brødre". Kan det stemme? Endret 4. november 2007 av Noboody Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva heter cupfinalesangen til Fredrikstad, fra i fjor? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva heter den sangen som var på Tv2 for Kenwood miksmaster elns. Skikkelig dramatisk, litt sånn "o fortuna-stil" Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Hva heter sangen som brukes i reklame filmen for chees dodles? (skrive leif... aner ikke hvordan det skrives, spiser det ikke ) Endret 4. november 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg lurer på hva denne sangen heter: Mom is allright, dad is allright, they just.. kan ikke noe mere Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det hørtes veldig ut som Cheap Trick - Surrender. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Var på trening for noen dager siden og mener å huske en sang som går "And I think it's all because of you" (eller noe i den duren) i refrenget med et ganske heftig tempo og rock/punk stil. Jeg er nå lei av å lete gjennom samtlige boybandsanger som finnes på nettet for å finne denne sangen Håper dere har peiling. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Var på trening for noen dager siden og mener å huske en sang som går "And I think it's all because of you" (eller noe i den duren) i refrenget med et ganske heftig tempo og rock/punk stil. Jeg er nå lei av å lete gjennom samtlige boybandsanger som finnes på nettet for å finne denne sangen Håper dere har peiling. Backyard Babies - Minus Celcius? "It's freezing, I'm so cold (you damn right) Minus me, minus you I think it's all because of I think it's all because of you!" Endret 5. november 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå