Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Strupstad skrev: Sangen som timian sang på idol idag? anyone? Earth Wind And Fire - September Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Switch-sangen... Noen som vet? Refrenget er noe som "I look so f-ing good" elns. Thomas Rusiak - Hip Hop(p)er Takker Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Sitat Earth Wind And Fire - September Grazie Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg så en musikk video på MTV i går.. Husker ikke mye av melodien/teksten men husker at det var en gjeng + ei jente som hoppet tau. Noen som vet navnet? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg så en musikk video på MTV i går..Husker ikke mye av melodien/teksten men husker at det var en gjeng + ei jente som hoppet tau. Noen som vet navnet? Den der gidder jeg ikke svare på engang, slapp av sier jeg bare.. Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Sangen som er på begyndelsen på denne filmen , hva heter den ? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Noen som vet hvilken sang som blir sunget i The office ? Introen, og outroen MED syngingen, ikke bare pianoet. The office UK btw Endret 3. november 2007 av Blax Lenke til kommentar
jH- Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Sangen som er på begyndelsen på denne filmen , hva heter den ? Guns n' Roses - My Michelle ("Video" Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Sikkert noen som har spurt om denne før, men gidd ikke begynne å leite.. Kjent sang, starter med plystring (iallfall i begynnelsen en gang), og den minnet iallfall meg om syden! Tror ikke det blir sunget på engelsk.. Hmm.. Noen som vet hvilken jeg tenker på? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva heter denne: http://www.youtube.com/watch?v=ChSPCiExo5A Ikke med svensk synging. Den orginale. Og jada, jeg vet det er masse deilige jenter der. Men hold det for dere selv,jeg vil vite sangen ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva heter "plingpling-låten" som spilles hyppig gjennom hele Etaten-serien fra NRK? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 anietsoj skrev: Sikkert noen som har spurt om denne før, men gidd ikke begynne å leite.. Kjent sang, starter med plystring (iallfall i begynnelsen en gang), og den minnet iallfall meg om syden! Tror ikke det blir sunget på engelsk.. Hmm.. Noen som vet hvilken jeg tenker på? Bob Sinclair - Love Generation ? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jepp, that`s the one Var engelsk ja.. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Noen som vet hvilken sang som blir sunget i The office ? Introen, og outroen MED syngingen, ikke bare pianoet. The office UK btw En coverversjon av Stereophonics - Handbags and Gladrags Vet ikke hvem som har den Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg så en musikk video på MTV i går.. Husker ikke mye av melodien/teksten men husker at det var en gjeng + ei jente som hoppet tau. Noen som vet navnet? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 håper ingen svarer deg siden du holder på sånn Sigurd, det holder vel med å spøre en gang. Men lurer på hva den sangen på den Bergans reklamen som går på tv for tia der en hopper på ski heter? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 håper ingen svarer deg siden du holder på sånn Sigurd, det holder vel med å spøre en gang. Men lurer på hva den sangen på den Bergans reklamen som går på tv for tia der en hopper på ski heter? Først og fremst, ingen svarer meg her uansett. Det er ingen reklame-film. Det er en sang, men en musikk vedeo som jeg så i går da jeg lå og kasta opp Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er ingen reklame-film. Det er en sang, men en musikk vedeo som jeg så i går da jeg lå og kasta opp utover hoppetau... noen hint? Sjanger, var det rock eller techno? Slow or fast... osv... kan det være sangen som det er linket til på youtube i denne bloggen? http://jumpropevideos.com/category/music/ Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er ingen reklame-film. Det er en sang, men en musikk vedeo som jeg så i går da jeg lå og kasta opp utover hoppetau... noen hint? Sjanger, var det rock eller techno? Slow or fast... osv... kan det være sangen som det er linket til på youtube i denne bloggen? http://jumpropevideos.com/category/music/ Ja! Den er det! Tusen takk <3 Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 * i am fucking amazing * googlet: " music video jumping rope girls " Og dette var første treff! haha håper ingen svarer deg siden du holder på sånn Sigurd, det holder vel med å spøre en gang. Men lurer på hva den sangen på den Bergans reklamen som går på tv for tia der en hopper på ski heter? Jeg er tydeligvis "ingen" i denne sammenhengen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå