ReVolvolution Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 noen som kjenner den første sangen i filmen? NaS - Street's Disciple Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva heter denne sangen? Sikkert noe med monkey man:P Prøvde å søke, men jeg fant ikke ut hvilken det var 100% sikkert, og det er surt å betale for noe som man ikke vil ha.. (ja, jeg betaler for musikken) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvilken sang spilles i denne videoen? Bumper denne, jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hva heter denne sangen? Sikkert noe med monkey man:P Prøvde å søke, men jeg fant ikke ut hvilken det var 100% sikkert, og det er surt å betale for noe som man ikke vil ha.. (ja, jeg betaler for musikken) Foo Fighters - Monkey Wrench får jeg svar her, blir jeg svært imponert! Så en episode av "typisk norsk" i stad på skolen, en episode om at norsken vil bli utryddet, og når man ser fra en mørk tunnel ellernoe slikt av og til, da man ser han wannabe schwarznegger duden, spilles det en fet melodi i bakgrunn. For øvrig er det episoden der Sylfest Lunheim er med. Det er themet til Terminator II. Null peil hvem som har laget det, men jeg har det på en CD hjemme med film-musikk Endret 1. november 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hørte en cover av Gold Digger på studentcruiset, en slags country cover nærmest. Noen som har noen idé om hvem det kan være ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Veit hva sangen heter, og at de kaller seg Black Diamond Brigade. Men hva er det bandet egentlig heter? Er vel ikke bare noen random musikere som spilte en låt og ga seg? Se filmen hos Youtube Endret 1. november 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Luffe: Black Diamond Brigade består av: Torgny Amdam på vokal (Amulet) Satyr Wongraven på gitar (Satyricon) Tarjei Strom på trommer (Ralph Myerz and The Jack Herren Band) Billy Gould på bassgitar (Faith No More) Knut Schreiner på gitar (Turbonegro) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Luffe: Black Diamond Brigade består av: Torgny Amdam på vokal (Amulet) Satyr Wongraven på gitar (Satyricon) Tarjei Strom på trommer (Ralph Myerz and The Jack Herren Band) Billy Gould på bassgitar (Faith No More) Knut Schreiner på gitar (Turbonegro) Synd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Luffe: Black Diamond Brigade består av: Torgny Amdam på vokal (Amulet) Satyr Wongraven på gitar (Satyricon) Tarjei Strom på trommer (Ralph Myerz and The Jack Herren Band) Billy Gould på bassgitar (Faith No More) Knut Schreiner på gitar (Turbonegro) Synd Enig!.. Dette var skikkelig bra musikk.. EDIT: Forresten; det er vel ikke noen som vet om noen platebutikker som selger denne platen/singelen?. Jeg kan ikke finne noen... Endret 1. november 2007 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Kuu Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Heii! Jeg trenger alvorlig hjelp! Jeg har lurt på dette kjempelenge! Hva heter den sagen i Kill Bill vol.2 i siste scene? Etter at The Bride har tatt det "knepet" på Bill, og når han dør. Hvilken sang? Den er noe av det fineste jeg har hørt! PLEASE hjelp! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er en sang fra kaiser orchestra jkeg lurer på men husker ikke helt hva navnet på sangen heter.. gå noe slik "Velkommen til helvete" det er ikke Bøn fra helvete..men er sikker på at de sier helvete ihvertfall. Ingen som vet hvilken sang jeg mener? Skulle gjerne hatt den sangen;( Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen som vet om dette: Er en reklame som går på kanal24, og den har kanskje gått på Tv2.. i alle fall, det er en dame som synger : "You look so greeeeeat, you look so fiiiine" Noen som vet? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva heter den sagen i Kill Bill vol.2 i siste scene? Etter at The Bride har tatt det "knepet" på Bill, og når han dør. Hvilken sang? Den er noe av det fineste jeg har hørt! Ifølge imdb er det The Demise Of Barbara, And The Return Of Joe av Ennio Morricone. Er det ikke den, får du klikke på linken og sjekke om det er en av de andre. Lenke til kommentar
Rikko Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva heter den sangen som spilles når mr bean har laget et nytt maleri og skal henge det opp i filmen Bean: The Ultimate Disaster Movie? Den ligner litt på denne http://www.stelth.youaremyfriend.com/ Lenke til kommentar
DreamcatchR Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har et spørsmål, noen som har sett filmen switch, og vet hva den siste sangen i hele filmen heter? Den går liksom når rulleteksten går.. Trur den også er med i filmen når han står på brett å sånt.. Peace (Y) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei hva heter den sangen i switch, i den første scenen hvor Mikkel skater? Lenke til kommentar
jorgengutt Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei er det noen som vet hva sangen i prison break reklamen heter? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ingen som vet hvilket band som har denne sangen "Velkommen til helvete" Vet ikke helt om de ser "velkommen" men de sier hvertfall helvete;pp Lenke til kommentar
jorgengutt Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ingen som vet hvilket band som har denne sangen "Velkommen til helvete"Vet ikke helt om de ser "velkommen" men de sier hvertfall helvete;pp Tenkte ikke på den som var for lenge siden. Tenker på den som har vært denne uken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå