................... Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Trenger å vite hva en sang heter. Den er ufattelig chill og laidback, og kan sikkert minne litt om reggae, eneste jeg husker av tekst er følgende: "Sun is shining, im feeling kinda fine" Hadde vært evig takknemlig om noen vet hvilken sang dette er Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Trenger å vite hva en sang heter. Den er ufattelig chill og laidback, og kan sikkert minne litt om reggae, eneste jeg husker av tekst er følgende: "Sun is shining, im feeling kinda fine" Hadde vært evig takknemlig om noen vet hvilken sang dette er Bob Marley - Sun is Shining? Var en eller annen technoremix som herjet listene for en tid tilbake også Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvilken sang spilles i denne videoen? Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hm, hva heter den sangen som er på TORO reklamen nå? den er sånn: "Han ser ut som en kar.." Btw, noen som har en FIN romantisk sang? =D Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Trenger å vite hva en sang heter. Den er ufattelig chill og laidback, og kan sikkert minne litt om reggae, eneste jeg husker av tekst er følgende: "Sun is shining, im feeling kinda fine" Hadde vært evig takknemlig om noen vet hvilken sang dette er Bob Marley - Sun is Shining? Var en eller annen technoremix som herjet listene for en tid tilbake også Er nok ikke den nei Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) hm, hva heter den sangen som er på TORO reklamen nå? den er sånn: "Han ser ut som en kar.." Btw, noen som har en FIN romantisk sang? =D Lill Lindfors - En sån karl Endret 31. oktober 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) hva heter denne ?? Sin with Sebastian - Shut up and sleep with me ?? Wiken... Endret 31. oktober 2007 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ja, det vet jeg. Men det er en sang imellom ZZ Top og Röyksopp. Jeg trodde først det var en del av Gimme All You're Lovin' men kan ikke finne den i noen av versjonene av Gimme ..Det er ZZ Top det også, med sangen Sharp Dressed Man. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Første sangen i Eric Clapton reklame for det nye albumet. Kult gitarriff Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er nok Layla hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tusen takk Nevnarion Ossen finner du det ut, btw ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tusen takk Nevnarion Ossen finner du det ut, btw ? Litt effektiv googling gjorde utslaget. Denne gangen fant jeg faktisk svaret hos Toro selv. Toro.no (Heldig med at noen allerede hadde spurt dem om det) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det er en sang fra kaiser orchestra jkeg lurer på men husker ikke helt hva navnet på sangen heter.. gå noe slik "Velkommen til helvete" det er ikke Bøn fra helvete..men er sikker på at de sier helvete ihvertfall. Lenke til kommentar
ctx Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 noen som kjenner den første sangen i filmen? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Det er en sang fra kaiser orchestra jkeg lurer på men husker ikke helt hva navnet på sangen heter.. gå noe slik "Velkommen til helvete" det er ikke Bøn fra helvete..men er sikker på at de sier helvete ihvertfall.Det kan vel ikke være Mann mot mann? Edit: la til kursiv. Endret 31. oktober 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Det er en sang fra kaiser orchestra jkeg lurer på men husker ikke helt hva navnet på sangen heter.. gå noe slik "Velkommen til helvete" det er ikke Bøn fra helvete..men er sikker på at de sier helvete ihvertfall.Det kan vel ikke være Mann mot mann? Edit: la til kursiv. nei, Det var det hvertfall ikke;p Men fet video Man kan se at de har laget en video som illustrerer helvete på en måte;p Endret 31. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 nei, Det var det hvertfall ikke;p Men fet video Man kan se at de har laget en video som illustrerer helvete på en måte;pDet var den eneste jeg kom på hvor de synger velkommen og helvete. Da får nok noen andre med mer peiling på kaizers hjelpe til. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hadde hvert fin hvis noen hadde navnet på sangen i dette klippet ? http://www.break.com/index/the-techno-parrot.html Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 får jeg svar her, blir jeg svært imponert! Så en episode av "typisk norsk" i stad på skolen, en episode om at norsken vil bli utryddet, og når man ser fra en mørk tunnel ellernoe slikt av og til, da man ser han wannabe schwarznegger duden, spilles det en fet melodi i bakgrunn. For øvrig er det episoden der Sylfest Lunheim er med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå