Poor Leno Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Et par sanger som jeg lurer på...! You're in the army now, oooooh, you're in the army now Og hva heter sangen som spilles under teaseren til "Berlinerpoplene"? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sang 1 : Hørte en sang her om dagen, som jeg ikke helt hva heter. Den var en slags trance sang, skulle tro den kom fra en Dirty Work CD, men er ikke helt sikkert. Eneste jeg husker fra teksten er "Running for emotionel love" eller no sånt. Er ikke sikkert det er emotinal de sier, men noe lignenede .. Sang 2: en trance sang der de sier : No matter where you are, you are my lucky star eller noe sånt.. Sang 3: Og en til trance-sang der de sier noe : Kiss and break up eller no Takk for svar Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 You're in the army now, oooooh, you're in the army now Status Quo/Quo Status - In the army now Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Første sangen i Eric Clapton reklame for det nye albumet. Kult gitarriff Lenke til kommentar
Hundremeterskogen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Heisann! Lurer på en sang radioresepsjonen har i en av "jinglene" sine før ett av innslagene, tror det er postkassa. Det er en slags discolåt. Håper noen aner hva den heter! Saturday Night Fever? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sang 3: Og en til trance-sang der de sier noe : Kiss and break up eller no Kim Sozzi - Break Up. Finnes haugevis av remixes av den, så du har endel muligheter. Kim Sozzi - Break Up (2 - 4 Grooves Remix) Kim Sozzi - Break Up (A Traxx Remix) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen her som vet om theme sangen til Jason Bourne filmene er en sang? Den som er gjenganger i alle filmene, og spilles som regel alltid under actionscenene? Den ble mest brukt i nr. 1 og nr.3 av filmene. I 2'rn gikk den litt annerledes. så vidt jeg husker i farta. Litt sent, men jeg prøver meg på et svar. Er ikke sikker, men tipper det er "Extreme Ways" av Moby du er ute etter. Den er hvertfall en gjenganger i alle tre Bourne-filmene. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er vel heller slutt musikken? rett før creditsa kommer? Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som vet hva " Evryone has aids," eller no heter? Husker ikke helt, men ble spilt av i en server i cs, fikk litt dilla på'n Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som vet hva " Evryone has aids," eller no heter?Husker ikke helt, men ble spilt av i en server i cs, fikk litt dilla på'n Everyone Has AIDS. Tada. Soundtrack fra Team America. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Første sangen i Eric Clapton reklame for det nye albumet. Kult gitarriff Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Håper dere her i tråden kan hjelpe meg. Forrige helg så jeg en musikkvideo på mtv som ikke stod tittel på. Sangen gikk slik: (utdrag fra refreng) ....want you right now ...... ..... need you baby... Musikksjangeren lignet litt på house, i alle fall noe med fengende rytme. I musikkvideoen var det en person som hadde på seg en genser/t-skjorte som det stod RUN DMC på. Håper det er noen som aner hvilken sang jeg snakker om Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 hm, hva heter den sangen som er på TORO reklamen nå? den er sånn: "Han ser ut som en kar.." Btw, noen som har en FIN romantisk sang? =D Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei. Jeg lurer på hva den nyhetssangen i snabbgrabbar heter. her kan du se et klipp: Takk for svar Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som vet hva den sangen som ble spilt i dagens episode av grey's anatomy, når de kobler fra faren til george? takker for svar^^ Lenke til kommentar
Footy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som vet hva den sangen som ble spilt i dagens episode av grey's anatomy, når de kobler fra faren til george? takker for svar^^ Gary Jules - Faling Awake Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sang 3: Og en til trance-sang der de sier noe : Kiss and break up eller no Kim Sozzi - Break Up. Finnes haugevis av remixes av den, så du har endel muligheter. Kim Sozzi - Break Up (2 - 4 Grooves Remix) Kim Sozzi - Break Up (A Traxx Remix) Takk, var den, men trenger å vite de andre sangene og! Lenke til kommentar
................... Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) hva heter denne ?? Endret 30. oktober 2007 av Xarus Lenke til kommentar
jH- Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kommer med et spørsmål til http://www.youtube.com/watch?v=qi6_4cu64dM Sangen som kommer rett etter Gimme all you're lovin'. Hva heter den? Såvidt jeg vet er det Røyksopp - Remind Me. Hørtes ut som en mikset versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå