Fisk1 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Aner ikke hvem Franz Ferdinand er, og mitt forslag er IKKE upbeat rock.Men vokalisten synger LADADI LADADA! og ER definetivt en gladhumør-sang http://www.youtube.com/watch?v=XaIGPlfH_rs Fullstendig feil. Faen da, var vanskelig detta! Hehe... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Aner ikke hvem Franz Ferdinand er, og mitt forslag er IKKE upbeat rock.Men vokalisten synger LADADI LADADA! og ER definetivt en gladhumør-sang http://www.youtube.com/watch?v=XaIGPlfH_rs Fullstendig feil. Faen da, var vanskelig detta! Hehe... Eneste sangen jeg kommer på er Baracuda - La Di Da men den passer jo ikke inn i kategorien du spør om da Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Nei, jeg gir opp. Dette bærer jo fullstendig utforbakke. :!: Er håpløst å forklare hvilken sang det kan være når jeg ikke husker noe av teksten eller noenting. Takk uansett! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 lurer på tittelen til en sang som ofte går på radioen, og i refrenget er det en mannsperson som synger "she got my eyes'" eller noe....håper noen skjønner hvilken sang jeg snakker om. Kan det være at du har hørt kraftig feil og tenker på Behind Blue Eyes? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 i refrenget synger vokalisten "ladi dadi dadi aaaaaai" med høy, lys stemme. Kan være noe Franz Ferdinand-greier, er en slags upbeat rock. raskere tempo og annen sjanger. Rock-type, veldig mye trommer og lyd generelt. Skikkelig gladhumør-sang! Aner ikke hvem Franz Ferdinand er, og mitt forslag er IKKE upbeat rock. Men vokalisten synger LADADI LADADA! og ER definetivt en gladhumør-sang http://www.youtube.com/watch?v=XaIGPlfH_rs Grand Island - Us Annexed ? Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det er en sang, den har vært ''themet'' til isdans (tv2) den har også vært i en del filmer som: I gode og onde dager - Chick og Larry The heartbreak kid og Blades of glory har letet på overalt men finner den ikke Husker bare av teskten: ''You'r on the ice , ice baby'' Noen so vet hvilken sang jeg snakker om? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Grand Island - Us Annexed ? Der var den sørenmeg! Du er jaggu ikke lett å lure. Hehehe... Takk så mye! Lenke til kommentar
Romsdalingen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Dette er kanskje litt far out men prøver likevel. Noen som vet hvilken sang/stykke som brukes i reklamen for "I didn't know that" på national geographic kanalen? Reklamen der de ser på maling tørke. orginalen går vel under klassisk musikk av noe slag, men har blitt brukt om igjen innenfor nyere musikk krysser mine fingre i håp Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva heter musikken i 28 uker senere når Robert Carlyle blir jaget av alle zombiene i begynnelsen av filmen? Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva heter sangen der refrenget er (deler av refrenget muligens): "I will never be the same again" sunget av en kvinne, sangen blei spilt mye før, men jeg hørte den igjen på gårsdagens utgave av nattønsket elns på radioen. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva heter sangen der refrenget er (deler av refrenget muligens): "I will never be the same again" sunget av en kvinne, sangen blei spilt mye før, men jeg hørte den igjen på gårsdagens utgave av nattønsket elns på radioen. av Melanie C? Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) muligens, blei litt i tvil..andre forslag? Endret 28. oktober 2007 av Xabi-Alonso Lenke til kommentar
AneVa Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er en sånn musikk video.. Som gikk mye på the voice for et år siden eller noe sånt. Der det var en sånn liten gutt som syklet rundt i hele verden ogsåvar det liksom sånn at alle hilste på han... Noen som vet hva sangen heter? Tror de sang et eller annet med love (orginalt)... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er en sånn musikk video.. Som gikk mye på the voice for et år siden eller noe sånt. Der det var en sånn liten gutt som syklet rundt i hele verden ogsåvar det liksom sånn at alle hilste på han... Noen som vet hva sangen heter? Tror de sang et eller annet med love (orginalt)... Bob Sinclar - Love Generation Lenke til kommentar
AneVa Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Takk, takk, takk! Du har reddet hjernen min for mye tenking! Lenke til kommentar
_bob_ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei Jeg lurer på om noen veit hva denne sangen heter? Link Det er Kim hiorthøy fra alarm nå på lørdag. Takk Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som vet hva introen til MTV Dancefloor Chart heter? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 The Doors har ein sang som heiter Angels and Sailors, men eg trur at denne sangen har ein "gjest", som syng noko blues-liknande musikk. Eg skulle gjerne visst kven dette var. Her er teksten, med den eg vil vite namnet på i utheva skrift: Angels and sailorsRich girls Backyard fences Tents ...... I will never treat you mean Never start no kind of scene I’ll tell you every place and person that I’ve been. Always a playground instructor, never a killer Always a bridesmaid on the verge of fame or over He maneuvered two girls into his hotel room ...... No connections Come ’ere I love you .... The end I’ll always be true Never go out, sneaking out on you, babe If you’ll only show me far arden again. I’m surprised you could get it up He whips her lightly, sardonically, with belt Haven’t I been through enough? she asks ...... Lying on stained, wretched sheets with a bleeding virgin We could plan a murder Or start a religion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå