Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En sang som har blitt spilt på P3 nå nylig. Sangen eller bandet heter Ghost tror jeg. En mann i 20-årene som synger rolig: Åååå-ååå-å open your eyes open your heart eller noe sånt. <Synth> ooo <synth> ooo, Åååå-ååå-å osv.

Er en jente faktisk ;)

Guano Apes - Open Your Eyes tipper jeg.

Lenke til kommentar
En sang som har blitt spilt på P3 nå nylig. Sangen eller bandet heter Ghost tror jeg. En mann i 20-årene som synger rolig: Åååå-ååå-å open your eyes open your heart eller noe sånt. <Synth> ooo <synth> ooo, Åååå-ååå-å osv.

Er en jente faktisk ;)

Det er nok Ghosts - The World Is Outside

Lenke til kommentar

Hørte en sang her om dagen, som jeg ikke helt hva heter. Den var en slags trance sang, skulle tro den kom fra en Dirty Work CD, men er ikke helt sikkert. Eneste jeg husker fra teksten er "Running for emotionel love" eller no sånt.

Noen som vet hva den heter?

Lenke til kommentar

I Filmpolitiet på NRK P3 er det en sånn sekvens som spilles i ny og ned om to som prater..;

Det starter med at de snakker om et eller annet show og at begge liker det, men etter en stund finner de ut at de hater det.. :!:

Amerikanske stemmer, sikkert fra en film..

Litt merkelig forklart, men kan noe fortelle meg hvor dette lydklippet er hentet fra? :)

Lenke til kommentar

Er en jente faktisk ;)

Oj, den klarte du bra :yes:

Lenke til kommentar

Er en jente faktisk ;)

Oj, den klarte du bra :yes:

Hva får deg til å tro at det er Guano Apes når det er Åååå- ååå- å forran open your eyes? :p Tenkte først på den sangen jeg og men :p

Endret av MrUrge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...