Mortex2001 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen som vet hva sangen i den Toro-reklamen som går på TV nå heter? Det er ei dame som synger. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 http://youtube.com/watch?v=zfhZfSVuup4 Er dette en skikkelig sang? Eller coustom coca cola sang? Jeg spola litt rundt, men på 2:30 og litt utover kan du høre, you give a little love and it all comes back to you, lalala.. and so on Lenke til kommentar
extodus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 noen som vet hva start sangen på kongen av queens heter.. hvem som har den eller hva den heter Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 En sang som har blitt spilt på P3 nå nylig. Sangen eller bandet heter Ghost tror jeg. En mann i 20-årene som synger rolig: Åååå-ååå-å open your eyes open your heart eller noe sånt. <Synth> ooo <synth> ooo, Åååå-ååå-å osv. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 http://youtube.com/watch?v=zfhZfSVuup4 Er dette en skikkelig sang? Eller coustom coca cola sang? Jeg spola litt rundt, men på 2:30 og litt utover kan du høre, you give a little love and it all comes back to you, lalala.. and so on Takk skal du ha. Kjipt at ikke det finns en full versjon av coca-cola sin sang. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 noen som vet hva start sangen på kongen av queens heter.. hvem som har den eller hva den heter Fra: http://epguides.com/KingofQueens/guide.shtml NOTE: The show now has a new title and theme song, "Maybe All My Life I Will Be Driving Home To You," performed by Billy Vera and The Beaters. Lenke til kommentar
TheroNius Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Heisann! Lurer på en sang radioresepsjonen har i en av "jinglene" sine før ett av innslagene, tror det er postkassa. Det er en slags discolåt. Håper noen aner hva den heter! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 En sang som har blitt spilt på P3 nå nylig. Sangen eller bandet heter Ghost tror jeg. En mann i 20-årene som synger rolig: Åååå-ååå-å open your eyes open your heart eller noe sånt. <Synth> ooo <synth> ooo, Åååå-ååå-å osv. Er en jente faktisk Guano Apes - Open Your Eyes tipper jeg. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) noen som vet hva start sangen på kongen av queens heter.. hvem som har den eller hva den heter Et lite søk i tråden her.......https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...ongen+av+queens Endret 26. oktober 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen som vet hva sangen i Lefdal-reklamene heter? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 En sang som har blitt spilt på P3 nå nylig. Sangen eller bandet heter Ghost tror jeg. En mann i 20-årene som synger rolig: Åååå-ååå-å open your eyes open your heart eller noe sånt. <Synth> ooo <synth> ooo, Åååå-ååå-å osv. Er en jente faktisk Guano Apes - Open Your Eyes tipper jeg. Det er nok Ghosts - The World Is Outside Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hørte en sang her om dagen, som jeg ikke helt hva heter. Den var en slags trance sang, skulle tro den kom fra en Dirty Work CD, men er ikke helt sikkert. Eneste jeg husker fra teksten er "Running for emotionel love" eller no sånt. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg leter også etter en trance sang der de sier : No matter where you are, you are my lucky star eller noe sånt.. Og en til der de sier noe : Kiss and break up eller no, trance sang Takk for svar Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 I Filmpolitiet på NRK P3 er det en sånn sekvens som spilles i ny og ned om to som prater..; Det starter med at de snakker om et eller annet show og at begge liker det, men etter en stund finner de ut at de hater det.. :!: Amerikanske stemmer, sikkert fra en film.. Litt merkelig forklart, men kan noe fortelle meg hvor dette lydklippet er hentet fra? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 En sang som har blitt spilt på P3 nå nylig. Sangen eller bandet heter Ghost tror jeg. En mann i 20-årene som synger rolig: Åååå-ååå-å open your eyes open your heart eller noe sånt. <Synth> ooo <synth> ooo, Åååå-ååå-å osv. Er en jente faktisk Guano Apes - Open Your Eyes tipper jeg. Det er nok Ghosts - The World Is Outside Oj, den klarte du bra Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) En sang som har blitt spilt på P3 nå nylig. Sangen eller bandet heter Ghost tror jeg. En mann i 20-årene som synger rolig: Åååå-ååå-å open your eyes open your heart eller noe sånt. <Synth> ooo <synth> ooo, Åååå-ååå-å osv. Er en jente faktisk Guano Apes - Open Your Eyes tipper jeg. Det er nok Ghosts - The World Is Outside Oj, den klarte du bra Hva får deg til å tro at det er Guano Apes når det er Åååå- ååå- å forran open your eyes? Tenkte først på den sangen jeg og men Endret 26. oktober 2007 av MrUrge Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva heter den sangen som ble spilt i slutten av "Senkveld" for 5 min. siden..? Den var med Madcon og Tshawe Baqwa (partner til Maria Sandvik i Skal Vi Danse på TV2). Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 En gaming sang eller noe som lyder: 20%skills osv ramser opp alt i prosent, hva heter den? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 En gaming sang eller noe som lyder: 20%skills osv ramser opp alt i prosent, hva heter den? Tipper det er Remember The Name - Fort Minor? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Noen som vet hvilken sang som ble spilt når madcon(?) sang idag på senekvld? Kamerat av meg skulle gjerne likt å vite hvilken sang før han kjøper.. ah wtf? edit fant det ut;) Endret 26. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå