Plecto Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Nei, jeg har episoden her, tenkte å legge ut den biten av sangen som er i den, men jeg fikk ikke lastet den opp :S Sto bare å hang. Men skal prøve ut High Fidelity Nei. Det er den første melodien i epiosden, rett etter introen. Der http://www.youtube.com/watch?v=k3YwYAKyo94 Den er det Endret 24. oktober 2007 av Hektor123 Lenke til kommentar
dapre Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) (Pop)Dance sjanger. Dame som synger bla i refrenget : "Because - I dont look back" "No, I dont look back" Trodde det var henne her : http://www.dagsavisen.no/kultur/musikk/article263431.ece Men finner ikke noen som stemmer overens med det jeg leter etter.. Kanskje hun likner utseende/stemme messig ? Endret 25. oktober 2007 av dapre Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Leter etter en sang med en mannlig stemme litt tekst: i Dont belive in jesus på refrenget! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) http://youtube.com/watch?v=iYhCn0jf46U er en melodi som blir spilt igjennom hele dette klippet, noen som har peiling på hvor den er ifra? artist/tittel? Edit: Ser ut som det er: the Flashbulb - Passage D Endret 24. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Leter etter en sang med en mannlig stemme litt tekst: i Dont belive in jesus på refrenget! Synges det "I don't believe in Jesus" mange ganger? Hvis ikke kan det være John Lennon - God. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Leter etter en sang med en mannlig stemme litt tekst: i Dont belive in jesus på refrenget! argh, jeg fatter hvilken du mener men husker ikke navnet... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Leter etter en sang med en mannlig stemme litt tekst: i Dont belive in jesus på refrenget! Det ser også ut til at Bon Jovi har en som heter "Something to believe in" med litt Jesus i. http://www.azlyrics.com/lyrics/bonjovi/som...obelievein.html Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Leter etter en tine sang og kapphal den ene er "You are the one" den andre er slik "Today, tonight, tomorrow night" Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Leter etter en tine sang og kapphal den ene er"You are the one" den andre er slik "Today, tonight, tomorrow night" You are the one kan være "Shiny Toy Guns - You are the one". Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hva heter den sangen i heroes, som spiller i nesten vær episode i sesong 1 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Leter etter en tine sang og kapphal den ene er"You are the one" den andre er slik "Today, tonight, tomorrow night" You are the one kan være "Shiny Toy Guns - You are the one". Jeg tror jeg vet hvilken sang han mener her. Sangen er den som spilles på jarlsbergreklamen. Reklamen er som at hver ost er en nyfødt og behandles pent, og på slutten av reklamen vil ikke meierimannen gi fra seg osten. Sangen "You are the one" er en veldig rolig sang som synges av en dame med ganske spak stemme. Instrumentene i bakgrunnen er minimale, lurer på om det kun er en xylofon eller noe slikt, muligens piano. Har søkt litt men finner ingenting. Noe som sier meg at gruppen er norsk. Også noe som sier meg at teksten er noe slikt: You are the one....nananananana...forever the one" (Nanana er meg som nynner, husker ikke hva som synges der) Det er ikke C21. Endret 25. oktober 2007 av Ekko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er en sang som går noe sånn som "Gay means happy... Pussy is a cat..." Noen som vet hvilken sang jeg prater om? "gay means happy, a pussy is a cat, an erection is a building and that is that. ..Dick is another name for Richard, a cock wakes you up in the morn." Hale & Pace - The Nun Song hjertelig takk Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Mener å huske at sangen har vært på hits for kids, pianomusikk i bakrunden. Han synger im blue dæbididideæj noe sånt =P Dere skjønner sikkert hvilken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Mener å huske at sangen har vært på hits for kids, pianomusikk i bakrunden. Han synger im blue dæbididideæj noe sånt =P Dere skjønner sikkert hvilken. Eiffel 65 - Blue Lenke til kommentar
Footy Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) hva heter den sangen i heroes, som spiller i nesten vær episode i sesong 1 Eneste sangen jeg husker fra sesong 1 er Endret 25. oktober 2007 av Footy Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hva heter den hip hop sangen hvor han rapper noe om "murdock" eller noe så i videoen er det politi som arresterer rapperen tror jeg, så er det en nyhetsmann som ser litt rar ut som rapper på en måte med, han ser ut som en ape, sminket eller noe nvm fant det ut Sangen het Chamillionaire - Hip Hop Police Endret 25. oktober 2007 av Overdox Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Vil gjerne finne den sangen fra kapphal reklamen som går sann: "Today, tonight, tomorrow night" Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Vil gjerne finne den sangen fra kapphal reklamen som går sann:"Today, tonight, tomorrow night" Ser ut som den er spesiallaget for reklamen.. Fant noen som har spurt Kappahl, og fått det svaret. ..kanskje noen vet mer. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Vet jeg spurte noen sider tilbake, men man vet jo aldri, plutselig er det en som vet. Noen som vet hva sangen i denne traileren heter? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 http://youtube.com/watch?v=zfhZfSVuup4 Er dette en skikkelig sang? Eller coustom coca cola sang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå