Rikko Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 for ca et år siden hørte jeg en sang. her er en setning som jeg tror er rett: very first time. im a virgin det er en jente som synger (eller en gutt med lys stemme) noen som vet? Like a virgin av Madonna? takk, det var den ja. Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ah, flott. Takk for svar, vet dere samtidig hvilke sanger dette er? http://sjurvaage.com/musikk/dd.mp3 og http://sjurvaage.com/musikk/nn2.mp3 Den første ble brukt i Heia Tufte, artist og tittel er Hugo Montenegro - I Dream of Jeannie. Den andre er fra filmen "Broen over Kwai", heter så vidt jeg vet bare "The bridge over the River Kwai". Spilt inn i utallige versjoner oppgjennom årene. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvem hadde versjonen av times like these på Jericho her en dagen? Klarer ikke finne soundtrack fra serien, og det var ingen av original innspilningene fra foo fighters. Kunne vært fra den siste live platen, men da måtte det vært uten applausen... Hjelp! Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=iHCpKSblB74 Hvilken sang er dette? Dama vil ha den som ringetone, hehe. Hadde den for en tid tilbake siden, men husker jaggu ikke hva den heter.. edit: fant det ut. Endret 21. oktober 2007 av Thomas` Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nokon som kan hjelpe meg her? Leitar etter tidenes mest irreterandes sang. Den er byrjar med ein alarm og mange irreterande lydar. Så er det ein som syng på svensk. Meir veit eg eigentlig ikkje om den. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Han synger på dansk.. Jeg kan en sang som kan drive deg til vanvidd x1000. Har den på en eller annen mobil, skal sjekke litt for deg i morgen om du ikke finner den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 her er en nøtt jeg ikke har klart å knekke enda: så et arti program om spøkelser i Tombstone, på History channel her forleden. programserien heter Haunted History, og der ble det spilt en låt gjentatte ganger som jeg syntes var veldig kurant! Noen som tilfeldigvis så det /har sett det programmet og vet hva sangen heter? er klar over at det er et skudd i blinde, men verdt et forsøk:) sjangeren må vel sies å være country/vise Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=iHCpKSblB74 Hvilken sang er dette? Dama vil ha den som ringetone, hehe. Hadde den for en tid tilbake siden, men husker jaggu ikke hva den heter.. edit: fant det ut. Chic·a·tac - Im no kittycat edit: jeg så jo ikke at du hadde funnet det ut ;p Bare trykket på linken, og deretter quote! Endret 22. oktober 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nokon som kan hjelpe meg her? Leitar etter tidenes mest irreterandes sang. Den er byrjar med ein alarm og mange irreterande lydar. Så er det ein som syng på svensk. Meir veit eg eigentlig ikkje om den. Hørtes litt ut som "Det är en evighetsmaskin", men er vel ikke irriterende. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen som vet hva musikken i denne traileren heter? Takker på forhånd Må nesten bumpe jeg. (:! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Trenger artist til en sang som heter "74" bump Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 The Connells - "74, 75" Lenke til kommentar
mambada Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 noen som vet hvilken sang det er?den er helt ny tror jeg.blir ofte spilt på diskoteket.er dance låt.det er en mann som synger den.husker bare noen ord fra den sangen og det er: cant live every day but my heart will wanna say iam all right..all right..og så kommer refrenget.er ikke helt sikker men det er no dont work it on you have....iam alone.... noe sånt no.husker ikke mer. vær så snill hjelp,må ha den sangen Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva heter sangen der de parodier " Jag trodde englana fans bara bara i himmelen", istede for det så synger de "jag trodde jævlana fans bara bara i helvete" Noen som vet ? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Trenger artist til en sang som heter "74" bump Er du sikker på at den ikke heter 174? får da kan det vær Vultyr Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Trenger artist til en sang som heter "74" bump Er du sikker på at den ikke heter 174? får da kan det vær Vultyr Takker for svar begge 2 Var 'the connels' jeg var ute etter Lenke til kommentar
Matias Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
vlcom Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva heter sangen der de parodier " Jag trodde englana fans bara bara i himmelen", istede for det så synger de "jag trodde jævlana fans bara bara i helvete" Noen som vet ? Kan det være Black Ingvars? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Black Ingvars lager vel ikke parodier?..De lager vel bare Metal-Versjoner av sanger? Wiken... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 sangen som kommer inn på 00:50. noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå