Gjest Slettet+19283741 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hva heter sangen som går på radio1 oslo nå? Får ikke flashspilleren til å virke. Så hvis noen kan gå på radio1.no å se så hadde det vært fint EDIT: Sangen ble nettopp ferdig, så nå er det en ny sang. Endret 20. oktober 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei hva heter denne sangen "Talk about it, talk about it, talk about it, talk about it; MUSIC!" elns Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei hva heter denne sangen "Talk about it, talk about it, talk about it, talk about it; MUSIC!" elns Kan det være en sang fra Shrek 2? Klikk meg Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva heter denne sangen ? Warp Brothers - Going Insane Hei hva heter denne sangen "Talk about it, talk about it, talk about it, talk about it; MUSIC!" elns Kan det være Lipps Inc - Funkytown ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som vet hva låta brukt i denne traileren heter? PS. Det er forøvrig en trailer for et genialt spill. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Noen som vet hva låta brukt i denne traileren heter?PS. Det er forøvrig en trailer for et genialt spill. The Go! Team - Get It Together Tok meg ca. 4 minutter å søke med bruke av google. Google er en søkemotor som anbefales. Endret 21. oktober 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Noen som aner hvilken sang/melodi som blir spilt, her? Introen etc++ og hvor han sier "Her har vi homiene mine" ;p Endret 21. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva heter denne sangen ? Warp Brothers - Going Insane Hei hva heter denne sangen "Talk about it, talk about it, talk about it, talk about it; MUSIC!" elns Kan det være Lipps Inc - Funkytown ? Takker og bukker! Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Helga som var hørte jeg en sang mens jeg var ute (torsdag, fredag eller lørdags-kvelden)Hva jeg husker ifra sangen var at jeg syntes den var bra. Dette var pga bass-linja som ble holdt under mesteparten av sangen, det var to forskjellige dybder som gikk nesten oppå hverandre som om du skulle pumpa som f med begge føttene på en basstromme.(klarer ikke å gjengi naturtro rytme/lyd) Sangen husker jeg var rundt trance/techno/dance sjangeren, med en cascada/groove coverage lik stemme som sang. Vet at disse detaljene er veldig mangelfulle og få. Men håper på svar på dette. BuMp Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Trenger artist til en sang som heter "74" Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hørte en sang på fest i går, og den gikk sånn "Ja, for du er en morrapu-uuuler, og det er besatt som ruler". Mener å huske at det var en innvandrerstemme som sang. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hørte en sang på fest i går, og den gikk sånn "Ja, for du er en morrapu-uuuler, og det er besatt som ruler". Mener å huske at det var en innvandrerstemme som sang. Behzad - Tæsjesangen / Tæshesangen Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som vet hva musikken i denne traileren heter? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som kan si meg hvilken sang jeg håpløst prøver å nynne på her er? http://sjurvaage.com/musikk/nn1.mp3 Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er Michael Jackson... men husker ikke navnet på sangen Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 "Will you be there" av, som allerede sagt, Michael Jackson Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ah, flott. Takk for svar, vet dere samtidig hvilke sanger dette er? http://sjurvaage.com/musikk/dd.mp3 og http://sjurvaage.com/musikk/nn2.mp3 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dessverre - det er utenfor min muskkjennskap. Det der er sånne melodier alle hører hele tiden, men som ytterst få vet opphavet til... Vil gjerne høre artist og tittel jeg også. Lenke til kommentar
Rikko Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 for ca et år siden hørte jeg en sang. her er en setning som jeg tror er rett: very first time. im a virgin det er en jente som synger (eller en gutt med lys stemme) noen som vet? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 for ca et år siden hørte jeg en sang. her er en setning som jeg tror er rett: very first time. im a virgin det er en jente som synger (eller en gutt med lys stemme) noen som vet? Like a virgin av Madonna? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå