Pañolada Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tusen takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
Masterious Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Heihei! Det er sikkert mange som har sett dette klippet: Jeg (utrolig mange andre også) lurer på hvilken sang det er som blir spilt først? Jeg regner med det er fra et gammelt spill, siden alle de andre sangene er det. Forslag jeg fant i kommentarene til klippene på youtube: - En MIDI versjon av Rachmaninoff's 3rd Piano Concerto in D minor, Opus 30 fra det originale Tetris spillet <-- Har prøvd, men fant ingen ting. - Første sangen fra Metroid Takk Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Lurte på om noen viste hva alle sangene i denne remixen heter? om noen kunne noen av dem hadde vert fint! Benny Benassi - Club - Insomnia Remix - Techno Dance Hits Mix Lenke til kommentar
muggelugg Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 hei bare lurer på hva den sangen som starter på 0:19 heter? altså den beaten! det er en sinnsykt fet og kjent sang og jeg har brukt lang tid på å finne ut av hva den heter, men det er helt blankt! så håper noen her inne kan hjelpe meg =) Dj_XtC___Luv_Struk____________________________________________________________________________________Dj_Ecstacy_rankin_fritzy_carlee_cammy_fat_cat_wigan_pier_new_monkey_daveo_.mp3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Står på filnavnet luvstruck, mekket av southside spinners. Lenke til kommentar
Masterious Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg vil ha sangen på denne traileren nå! edit: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/113821.html værsåsnill =) Det er en annen versjon av den originale Dragonforce - Body Breakdown Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva heter sangen i introen til "Uti Vår Hage"? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvilken sang er det som blir spilt i traileren til Kill Buljo? etter 45sec trur jeg? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva heter sangen i introen til "Uti Vår Hage"?Vet ikke hva sangen heter, men den er visst skrevet og fremført av Audun Skau Hansen og Vegard Dahlin Skau Hansen. Ta en titt på denne og denne linken, så skal du i alle fall være ett skritt nærmere. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva heter musikken på denne videoen? http://www.dailymotion.com/video/x38we6_sata-hdd-stage-rack God filmmusikk... Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 det er en sang som går nesten hele tiden bare:la la la la la starter med noe som en man sier: here comes the lala girl. eller noe help me? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Såg nett på Dexter S01E08 - "Shrink Wrap". 41min og 15 sekunder ut i episoden kom det ein sang eg gjerne skulle hatt tittelen på. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) det er en sang som går nesten hele tiden bare:la la la la lastarter med noe som en man sier: here comes the lala girl. eller noe help me? Paradoff-lala girl tror det, uansett er det lala girl sjekk denne Endret 20. oktober 2007 av Martiin Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det noen som vet hvilken sang som spilles i Prison Break reklamen på TV3 nå? Det er Muse sin tolkning av Feeling good. Vil gjerne bumpe Soloreklamen, hvis noen finner noe info gjerne post eller PM Takker Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva heter denne sangen ? Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen som har peiling på melodien i dette vedlegget? Tror det er fra en gammel slager, noe alà Solid Base-sjangeren, men det er bare vill gjetting... sang.mp3 Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva heter den sangen som er i reklamen for filmene som går i oktober på Filmkanalen som går på TV2 nå om dagen? Har hørt den flere ganger før, f.eks. i introen til filmen Superdude vs. Ultraman, men har aldri klart å finne ut hvem det er. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg spurte om det samme noen innlegg opp, bynhffba. Har ikke fått noe svar enda. Endret 20. oktober 2007 av Atald Lenke til kommentar
marlao Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 noen som veit hva sangen som liv marit vedvik og asmund danset til i kveld heter? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 noen som veit hva sangen som liv marit vedvik og asmund danset til i kveld heter? Liv Marit og Asmund skal danse jive til melodien «Burning Love», Elvis Presley http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/skalvidans...icle1390500.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå