Lars-H Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hva heter sangen som spilles i introen til The Unit sesong 3? Kjapt googlesøk: Robert Duncan - Walk the Fire Men lurer på en ting. Det er en trance-sang (evt remix av noe) hvor teksten går noe som (er veldig usikker, hørte den bare en gang) "Staring at the sun, I don't miss the only one... +mer tekst". Er liksom trance-beat på sangen, klarer ikke forklare mer, beklager.. Skjønner noen hva jeg mener? HAr prøvd gugel. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som vet hva sangen i reklamen for Prison Break som går på tv3 for tiden heter? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Leter etter en fiolinsonate av Edvard Grieg. Har hørt sangen flere steder men vet ikke navnet eller hvor jeg kan finne den. Hørte en blant annet i en av forsvarets videoer... går sånn: du, dududududud, du, dudududududud osv Tja, etter all "duddingen" kommer jeg frem til "In the Hall of the Mountain King" eller på norsk; "Dorvegubbens Hall". Lenke til kommentar
Tubba Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 vet noen hvem som synger en sang.. tror jeg hørte at di sa at sangen heter hurting to gread eller noe sånn.. noen som har peiling? Det er komplett umulig å hjelpe deg med så lite om info sangen, kom med mer info så kansje du får noen svar... Ikke komplett umulig. Men jeg fant ingen sanger med navn "hurting to gread", så sangen heter neppe det. Hvis du finner det rette navnet derimot, da blir det enklere å hjelpe deg. jeg har en lydfil av sangen men den filen går ikke ann og laste opp her men her er lydfilen http://www.tubba.net/Opptak.amr BUUMP!! Ingen som vet hvem som synger denne sangen? http://www.tubba.net/Opptak.amr Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ser at du har bumpet flere ganger, men det går faktisk _ikke_ ann å høre hvilken låt det er. Ikke et eneste ord eller selve melodien. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg får ikke engang spillt den av. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bruk mobilen din eller quicktime Lenke til kommentar
Tubba Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 vet noen hvem som synger en sang.. tror jeg hørte at di sa at sangen heter hurting to gread eller noe sånn.. noen som har peiling? Det er komplett umulig å hjelpe deg med så lite om info sangen, kom med mer info så kansje du får noen svar... Ikke komplett umulig. Men jeg fant ingen sanger med navn "hurting to gread", så sangen heter neppe det. Hvis du finner det rette navnet derimot, da blir det enklere å hjelpe deg. jeg har en lydfil av sangen men den filen går ikke ann og laste opp her men her er lydfilen http://www.tubba.net/Opptak.amr BUUMP!! Ingen som vet hvem som synger denne sangen? http://www.tubba.net/Opptak.amr det er en dame som synger noe med afraid og noe med dont be the boys of my life.. en dame og en mann som synger... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 slutt og bump! en bump pr 24 timer er greit. Dette er ikke quotemania Lenke til kommentar
Tubba Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 slutt og bump! en bump pr 24 timer er greit. Dette er ikke quotemania Begyn og grin... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 slutt og bump! en bump pr 24 timer er greit. Dette er ikke quotemania Begyn og grin... Jeg begynner å grine av din dårlige oppførsel. La meg sitere retningslinjene: #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. #4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder. Du bryter helt eller delvis med alle disse punktene, samt du driver med ulovlig bumping. Vær vennlig og hold opp Kommentering på moderering gjøres via PM. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Beklager, Tubba, finner ikke sangen du er ute etter. Men hvis du kan komme med en setning som du er sikker på de synger så blir det enklere.. Lenke til kommentar
Tubba Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Beklager, Tubba, finner ikke sangen du er ute etter. Men hvis du kan komme med en setning som du er sikker på de synger så blir det enklere.. dont be the boys of my life synger di.. en mann og ei dame Lenke til kommentar
superninja Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hva heter sangen i Idol reklamen som er nå? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hei trenger hjlep med et par sanger, hva heter sangen etter han homo domeren: og Hva heter sangen 1:50 når (real madrid spiller, helguera bommer) og hva heter den sangen som kommer etter den når barca spiller( når Eidur Gudjohnsen & Ludovic Giuly bommer) ? Se filmen hos Youtube Takker for svar Endret 17. oktober 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Den første sangen du er ute etter: Jimmy Eat World - The Middle Skal sjekke den andre nå. Edit: Den andre youtube filmen får jeg ikke til å se. The url contained a malformed video id. Endret 17. oktober 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tusen Takk skal prøve å fikse den andre i morgen Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hva heter sangen som blir spilt av "ekorn", den spilles en del i amerikanske julefilmer Alvin er en av ekornene. Den blir f.eks spilt i Rocky IV når Paulie sitter foran peisen i russland og griller marshmallows Alvin and the Chipmunks - "The Chipmunk Christmas song" Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kunne sverget på at jeg har hørt starten (før syngingen starter og etter de bongotrommene) på "Pet shop boys - Always on my mind" (techno remix ting) et annet sted. Det samme segmentet går igjen i resten av sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå