dagr0z Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg om noen spennende filmer der det er folk som havner på en øde øy? Av en eller annen grunn elsker jeg sånne filmer/serier(lost) Cast Away? Går på TV2 i kveld. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Leiter etter en sang som blir spilt i filmen"war" fra 2007. Når de er en strippeklubb eller noe, går denne sangen i bakgrunnen.. Noen som veit? Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som vet hva melodien eller de som har orginalen til denne låta heter? http://www11.nrk.no/urort/user/song.aspx?mmmid=279911 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 noken som veit om andre grupper som har laget cover låt av the cure - boys don't cry? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 noken som veit om andre grupper som har laget cover låt av the cure - boys don't cry? Du kan jo se om du finner noe her. http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=17:187368 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har svært vage opplysninger, men skulle gjerne visst hvilken musikk som har blitt spilt litt i bakgrunnen i et par Idol-programmer i det siste. Den klassiske, mørke litt skumle musikken har blitt spilt ved typisk kritiske tidspunkt; når noen ventet på å synge eller dommerne skulle avgjøre hvem som skulle videre. Altså musikken ble brukt i de første programmene, ikke de direktesendte som blir vist på TV nå. Den samme musikken ble brukt i hvertfall to ganger. Veldig sikker på at det er filmmusikk, men husker ikke hvilken! Nå følger ikke jeg med på idol, men jeg har sett på det èn gang i år, og da spilte de Ecstasy Of Gold Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Helga som var hørte jeg en sang mens jeg var ute (torsdag, fredag eller lørdags-kvelden)Hva jeg husker ifra sangen var at jeg syntes den var bra. Dette var pga bass-linja som ble holdt under mesteparten av sangen, det var to forskjellige dybder som gikk nesten oppå hverandre som om du skulle pumpa som f med begge føttene på en basstromme.(klarer ikke å gjengi naturtro rytme/lyd) Sangen husker jeg var rundt trance/techno/dance sjangeren, med en cascada/groove coverage lik stemme som sang. Vet at disse detaljene er veldig mangelfulle og få. Men håper på svar på dette. BuMp Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva heter den (Coldplay?)-låta hvor de spiller en fengende liten melodi på keyboard/piano mellom hvert vers? Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei Jeg lurer på hva den låta som spilles i introen til HL:Episode 2 heter. http://www.youtube.com/watch?v=3Okd-V2UZWM Da tenker jeg på den som begynner på 1:03 på linken ovenfor Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva heter den (Coldplay?)-låta hvor de spiller en fengende liten melodi på keyboard/piano mellom hvert vers? Noe av teksten? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva heter den (Coldplay?)-låta hvor de spiller en fengende liten melodi på keyboard/piano mellom hvert vers? Det kan jo egentlig være hva som helst. Har du prøvd å se igjennom noen av sangene deres på youtube? Jeg tipper det er Clocks eller Speed of sound. Hvis det ikke er en av dem, bør du nesten nynne sangen og laste den opp her, eller noe. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 jeg henger meg på Clocks... Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nei, var verken Clocks, Speed of sound eller Talk. Er sikkert ikke Coldplay en gang, men jeg trodde det . De spiller melodien alene, uten vokal. Nei, jeg husker ingenting av teksten. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen her som har peilig på en sang som har refernget "Come on, Take me to the party" tror han som synger gjenntar det 2-3 ganger. Tror sanger er av nyere dato og at den har blitt spilt på radio. Håper dette ikke er en umulig oppgave Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nei, var verken Clocks, Speed of sound eller Talk. Er sikkert ikke Coldplay en gang, men jeg trodde det . De spiller melodien alene, uten vokal. Nei, jeg husker ingenting av teksten. Trouble? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Noen her som har peilig på en sang som har refernget "Come on, Take me to the party" tror han som syngergjenntar det 2-3 ganger. Tror sanger er av nyere dato og at den har blitt spilt på radio. Håper dette ikke er en umulig oppgave Er du sikker på at det er det han sier? Hmm, kanskje.. Take That - Party Noe av teksten: Come on, come on, come on, come on take that and partyCome on, come on, come on, take that: Endret 15. oktober 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 noken som veit om andre grupper som har laget cover låt av the cure - boys don't cry? Du kan jo se om du finner noe her. http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=17:187368 takker Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som vet hva melodien eller de som har orginalen til denne låta heter?http://www11.nrk.no/urort/user/song.aspx?mmmid=279911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå