pr0xy H4xx0r Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 leiter etter ein sang, hørte den på radio, det er ein mix med han som er med i crazy frog Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Leiter etter en rolig sang, der de synger om noe kjærlighestgreier på skolen mener jeg. Har ett lite klipp på et sekund lånt uten lov i pop quis tråden. Klipp: http://home.no/xpertcs/SA-quiz%2016.mp3 Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Noen som vet hva sangen på Gilde reklamen heter. Der de stå ute å griller, og han siste gubben står og ser på rompa til grill dama mens han klipper hekken. Er en sånn tøff bassgang gjennom hele sangen! Hva heter den? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg søker navn til denne sangen: *Refrenget er noe ála: "Destiny, you are my (ett-eller-annet)". *Det er en sånn "trance-beat" gjennom hele sangen. *Det er sånn typisk typisk partymusikk. *Den suger, teksten er lik nesten hele tiden. Anyone? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har en Dimmu Borgir sang, men jeg vet ikke hva den heter. Er det noen som vet hva den heter hadde det vært fint. Har laget et lite klipp fra begynnelsen, som ikke er særlig stort. Dimmu_Borgir___Unknown.zip Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) leiter etter ein sang, hørte den på radio, det er ein mix med han som er med i crazy frog Alex F - Crazy Frog ???? LINK (flash video) eller DJ Rankin - Crazy Frog(remix) Endret 27. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
sull Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei, jeg satt på bussen i dag og hørte en norsk sang som va litt grei. Jeg husker bare deler av refrenget. Det gikk noe slik som: "Evig ung...evig pen...*et eller annet ord*.. fenomen..." Noen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Noen som så "Dr. Quinn" på TV2 i dag? Johnny Cash var med, og jeg lurer på hvilken sang det var han sang... Hvis ikke den var "custom-made" til serien da... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Noen som vet hva sangen på Gilde reklamen heter. Der de stå ute å griller, og han siste gubben står og ser på rompa til grill dama mens han klipper hekken. Er en sånn tøff bassgang gjennom hele sangen! Hva heter den? Vil finne !!! Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 noen som vet om dette er en ekte sang? og i såfall hva heter den. er et utak i fra school of rock filmen sry for kvaliteten men det er ikke mye lyd man får med 200kb og 51sec hehe. 32kbit mp3 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 noen som vet om dette er en ekte sang? og i såfall hva heter den. er et utak i fra school of rock filmen sry for kvaliteten men det er ikke mye lyd man får med 200kb og 51sec hehe. 32kbit mp3 det var vel en sang han lage i filmen om at han blei kasta ut av bandet sitt og måtte betale husleia veit ikke om det er noe annen sang den er basert på Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) noen som vet om dette er en ekte sang? og i såfall hva heter den. er et utak i fra school of rock filmen sry for kvaliteten men det er ikke mye lyd man får med 200kb og 51sec hehe. 32kbit mp3 det var vel en sang han lage i filmen om at han blei kasta ut av bandet sitt og måtte betale husleia veit ikke om det er noe annen sang den er basert på viste hva sangen handlet om... off den sangen kunne jo blitt helt SYKT!!!! rå hvis det var en "ekte sang" nesten bedre en den sangen zach skrev i filmen. når jeg hører den så får jeg gåsehud og tårer i øynene, den er bare så DIGG!! kan spille den inn selv jeg. få med pappa (enmannsorkesteret bust) hhee tror NEPPE det. Endret 27. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Hei, jeg satt på bussen i dag og hørte en norsk sang som va litt grei. Jeg husker bare deler av refrenget. Det gikk noe slik som:"Evig ung...evig pen...*et eller annet ord*.. fenomen..." Noen som vet hva sangen heter? LINK sjekk helt nederst på den siden "Zoo - evig ung, evig pen" morten harket - evig ung dette er faktisk de eneste sangene jeg fant som ineholdt "evig ung" men tror ikke de er riktige.. kanksje har du/jeg flax Endret 27. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Noen som vet hva sangen på Gilde reklamen heter. Der de stå ute å griller, og han siste gubben står og ser på rompa til grill dama mens han klipper hekken. Er en sånn tøff bassgang gjennom hele sangen! Hva heter den? Vil finne !!! http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=4149299 Sangen. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg søker navn til denne sangen: *Refrenget er noe ála: "Destiny, you are my (ett-eller-annet)". *Det er en sånn "trance-beat" gjennom hele sangen. *Det er sånn typisk typisk partymusikk. *Den suger, teksten er lik nesten hele tiden. Anyone? The Attic - Destiny ? Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det er en reklame på TV Norge for et program om noen nerder som skal lære seg å spille fotball. Det som irriterer meg er at jeg ikke kan huske hva den sangen som spilles i reklamen heter. Jeg kommer ikke på navnet. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 leiter etter ein sang, hørte den på radio, det er ein mix med han som er med i crazy frog Alex F - Crazy Frog ???? LINK (flash video) eller DJ Rankin - Crazy Frog(remix) er sikkert den dj micxen, har den alex f filmen og den er det ikke har du link til den sangen? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg søker navn til denne sangen: *Refrenget er noe ála: "Destiny, you are my (ett-eller-annet)". *Det er en sånn "trance-beat" gjennom hele sangen. *Det er sånn typisk typisk partymusikk. *Den suger, teksten er lik nesten hele tiden. Anyone? The Attic - Destiny ? Jepp - tusen hjertelig takk! Jeez, for en tragisk sang. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 leiter etter ein sang, hørte den på radio, det er ein mix med han som er med i crazy frog Alex F - Crazy Frog ???? LINK (flash video) eller DJ Rankin - Crazy Frog(remix) er sikkert den dj micxen, har den alex f filmen og den er det ikke har du link til den sangen? nope sry Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det er en reklame på TV Norge for et program om noen nerder som skal lære seg å spille fotball. Det som irriterer meg er at jeg ikke kan huske hva den sangen som spilles i reklamen heter. Jeg kommer ikke på navnet. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå