naish Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Navn på sangen i reklamen for "Why Democracy?" på NRK1? Lenke til kommentar
gmichalsen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er ikke selve hoved låta jeg er ute etter... (Tror jeg) Det er den som er den som avslutter programmene!! Samme låt har oxo vært med i en House episode!! Den episoden hvor Dr. House får besøk av den nye storinvestoren til sykehuset. En stor mørkhudet mann! Den låta som jeg er ute etter avsluttet ihertfall CSI NY episoden igår 12.10.2007 HJELP..... På forhånd takk... GAM Lenke til kommentar
marisabj Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei! Er det noen her som hvet vilken sang dette er? Hvem som synger og hva sangen heter? Blir trolig glad for svar! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det noen som vet hvilken sang som spilles i Prison Break reklamen på TV3 nå? Lenke til kommentar
emyr Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei. Byggmakker-sangen "We have a brand new floor", er det en sang/melodi/tekst hentet fra en annen sang? Eller er den laget bare til byggmakker-reklamen? Har liksom på følelsen att jeg har hørt sangen før, men finner ikke ut hva slags sang det skulle være? Noen som vet? Lenke til kommentar
Mr_Bubbles Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er på jakt etter en spesiell sang innen house-genren. Husker ikke hva artisten heter bortsett fra Mc "et-eller-annet" Sangen heter Jump! Jump! Det er plystring og greier i den. Plystresamplet er brukt i bl.a. en hip hop sang. Hvis noen har noen tips, evt kan hjelpe med en plass jeg kan få tak i denne sangen hvil jeg være ytterst takknemlig. På forhånd takk... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei. Byggmakker-sangen "We have a brand new floor", er det en sang/melodi/tekst hentet fra en annen sang? Eller er den laget bare til byggmakker-reklamen? Har liksom på følelsen att jeg har hørt sangen før, men finner ikke ut hva slags sang det skulle være? Noen som vet? Samme spørsmål har vel vært oppe flere ganger i denne tråden. Og hvis du vil laste ned sangen.. Klikk meg Jeg svarte ikke direkte på innlegget ditt, men hvis det er sangen du er ute etter så har jeg i alle fall hjulpet deg. Tror de har laget sangen selv. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Leter etter en sang der dem sier : No matter where you are, forever I will be your star. Noe sånt.. Kan ikke si mer om den, bare hørte den og fikk den på hjernen. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Leter etter en sang der dem sier : No matter where you are, forever I will be your star. Noe sånt.. Kan ikke si mer om den, bare hørte den og fikk den på hjernen. Vanskelig, men kan det være denne? Som du ser i teksten er det.. "No matter where you are, You'll be my star". Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Hei, lurer på hva denne sangen heter. Er en litt eldre sang som har i referenget: "Oh I just wanna be with you". Ja, har prøvd google.! Endret 13. oktober 2007 av eARNIe Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei, lurer på hva denne sangen heter. Er en litt eldre sang som har i referenget: "Oh I just wanna be with you". Ja, har prøvd google.! Litt mer info hadde gjort seg. mannlig eller kvinnelig vokalist, hva slags type musikk? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei! Er det noen her som hvet vilken sang dette er? Hvem som synger og hva sangen heter? Blir trolig glad for svar! Prøv programmet Tunatics (du finner det vel på første post). Det skal funke ypperlig. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei, lurer på hva denne sangen heter. Er en litt eldre sang som har i referenget: "Oh I just wanna be with you". Ja, har prøvd google.! Kan det være denne: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
marlao Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) hørte en sang på spinningtimen i dag.. har forsøkt å google, men uten lykke det blir sunget mye: come on, come on, come on så tror jeg de blir sunget: come up, come down, come up, come down går også ettervert over til å synge "up, down , up, down up, down er en mann som synger.. vet de er lite info, men kommer ikke på noe mer noen som kan hjelpe Endret 13. oktober 2007 av marlao Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 marlao: Billy Idol - Come on, come on eller Billy Idol - Mony mony Youtube Come on, come onCome on, come on Come on, come on Come on, come on Come on, come on Feel all right, I said yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah Mony mony er mer tempo-drivende enn Come on, come on så jeg vil gjette på at den passer best av de to på spinning. En annen mulighet: Fatboy slim - Build it up, Tear it down eller: House of pain - Jump around Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kan det være denne: Se filmen hos Youtube Nei, er ikke sånn "moderne" musikk. Den er helt clean og er enda eldre. Tror det er kvinnelig vokalist. jeg synes det er en skikkelig fiiin sang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva heter sangen der synger noe som kan ligne på "Kama-kama-kamakamydia. She comes and goes, she comes and goooOOes!"? Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva heter sangen der synger noe som kan ligne på "Kama-kama-kamakamydia. She comes and goes, she comes and goooOOes!"? karma kameleon Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen her som vet om theme sangen til Jason Bourne filmene er en sang? Den som er gjenganger i alle filmene, og spilles som regel alltid under actionscenene? Den ble mest brukt i nr. 1 og nr.3 av filmene. I 2'rn gikk den litt annerledes. så vidt jeg husker i farta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 karma kameleon Tusen hjærtelig takk! Helgen er reddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå