Fredrik Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Norsk låt. Eneste jeg husker er egentlig bare et muntert refreng som går sånn her: Cheerio, nanana nanana, cheerio nanana nanana. Eller noe. ^^ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Norsk låt. Eneste jeg husker er egentlig bare et muntert refreng som går sånn her: Cheerio, nanana nanana, cheerio nanana nanana. Eller noe. ^^ kan det være Ravi og DJ Løv - Tsjeriåu ? http://www.youtube.com/watch?v=vSzbg83bcwI Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Norsk låt. Eneste jeg husker er egentlig bare et muntert refreng som går sånn her: Cheerio, nanana nanana, cheerio nanana nanana. Eller noe. ^^ Tjseriåu (cheerio) av Ravi og The Monroes, kanskje? Hadde du ikke sagt at den var norsk hadde jeg tippet Cheerio av Lasse Stefanz. Finnes vel en norsk versjon av den også. Den stemmer bedre med teksten, iallfall. Edit: Cryflopp ble før meg, gitt. Endret 11. oktober 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Noen som har funnet ut hva sangen i den nyeste Solo-reklamen heter? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det står vel noen sider tilbake hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Noen som har funnet ut hva sangen i den nyeste Solo-reklamen heter? https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...%2Bsolo+reklame Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Tjseriåu (cheerio) av Ravi og The Monroes, kanskje? Hadde du ikke sagt at den var norsk hadde jeg tippet Cheerio av Lasse Stefanz. Finnes vel en norsk versjon av den også. Den stemmer bedre med teksten, iallfall. Edit: Cryflopp ble før meg, gitt. Det er ikke Ravi. De synger faktisk "Cheerio nanana nanana". Men jeg kan godt ha bommet når jeg mente den var norsk. Skal sjekke ut Lasse Stefanz, det var typisk danseband-stil så. EDIT: Jarra! Det var Lasse Stefanz! Endret 11. oktober 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hva heter sangen som blir spilt til rulleteksten i "the condemned"? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hva heter sangen som blir spilt til rulleteksten i "the condemned"? Clickzor! Sjekk disse, burde vel være en av dem. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Noen som vet hva sangen som er på reklamen til 'På rømlingsjakt' på discovery, går sann ''I was lost, but now im found'' Lenke til kommentar
Augi Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei, jeg hørte en veldig fin sang på P1, P2 eller P4 kl. 18:58 på radioen idag. Jeg la merke til et par strofer: "Det er en stjerne som........." "Det er alt jeg vet om astrologi ikveld" Det er 2 utdrag fra refrenget. Dette blir sunget av en mann som synger ganske lyst. Håper på svar... er litt desp:P mvh Ørjan Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Noen som vet den første sangen i klippet under? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hva heter sangen som blir spilt til rulleteksten i "the condemned"? Bump bump, noen som har sett filmen som kan hjelpe meg? Orker ikke å måte leite igjennom masse andre sanger ifra filmen. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei, jeg hørte en veldig fin sang på P1, P2 eller P4 kl. 18:58 på radioen idag. Jeg la merke til et par strofer:"Det er en stjerne som........." "Det er alt jeg vet om astrologi ikveld" Det er 2 utdrag fra refrenget. Dette blir sunget av en mann som synger ganske lyst. Håper på svar... er litt desp:P mvh Ørjan Lars Bremnes - "Astronomi". Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er en snoop dogg sang jeg letter etter.. I begynelsen står han og seie masse sån fo shizzel greier, og videre er seier han: thats a very very very big shoe og så har de en fest i skoen. det er musikkvideoen.. bump Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Lurer på hva sangen i en gammel MC-Donalds-reklame heter; er en fyr som haiker med en familie, så kjøper de mat på macern osv. Det synges noe sånn som "He comes again" eller noe slikt. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Lurer på hva sangen i en gammel MC-Donalds-reklame heter; er en fyr som haiker med en familie, så kjøper de mat på macern osv. Det synges noe sånn som "He comes again" eller noe slikt. Det er Dolly Parton "Here you come again" Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Noen som vet hva sangen som er på reklamen til 'På rømlingsjakt' på discovery, går sann ''I was lost, but now im found'' Sjekk ut: Justin Hayward - Lost Found Noe av teksten: I was lost But now Im found Im so glad that youre around To shelter me Lenke til kommentar
Burk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei, så nettopp Tatt av kvinnen, og lurer på hvilken låt de spiller når hovedpersonen kaster den stygge komoden ut av vinduet? Har ikke så mange andre opplysninger, for det var ingen tekst. Det var i alle fall noe gitarspill, og så var den litt "episk" av seg... Håper noen vet hvilken låt det var (: Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Halla! Leter etter en trance sang som er veldig sånn "hjærnesang". Refrenget går bare på "wanna tear it up" (eller noe) Sku likt å vist namnet på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå