MBarne Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som vet va hooligans sangen heter som spilles i slutten av filmen i den siste store kampen. Tror det er noe med west west, men klarer ikke å finne den. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som vet va hooligans sangen heter som spilles i slutten av filmen i den siste store kampen. Tror det er noe med west west, men klarer ikke å finne den. I hvilken film? Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 I hvilken film? hooligans selvfølgelig... Filmen heter det! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Så nettopp "So you think you can dance", og en låt ble spilt da vi fikk se tilbake på hva fyren som røk ut hadde opplevd. Sangen var litt fengende, og jeg plukket med meg setningen som sannsynligvis var refrenget: "Goodbye, goodbye, goodbyeee, mile friend" (skal sikkert være my friend, hørtes ut som om han sa "mile". Uansett, noen som vet? Noen som så på programmet og kjente igjen en sang de vet navnet på? Seasons In The Sun? Edit: Så ikke programmet, men den sangen var det første jeg tenkte på ut fra beskrivelsen din. Endret 10. oktober 2007 av CurSe Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan det være briskeby - wide awake? Den var det! takker! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som vet hvilken techno/dance/trance sang som går: "Got a call from Babylon"? Ganske populær for en liten stund tilbake. Bluelagoon - Call From Babylon. Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei, jeg er ute etter en remix verson av en sang som Michael Jackson og Paul Mc Charty (Noe i den duren ) Har hørt den mange ganger på radio men får alldri med meg hva den heter.. vet ikke hva den originale sangen heter heller bare at de to synger i originalen.. Takker for svar. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er dette originalen? Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nei, fant originalen i det innlegget der, det er Say say say. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hooligans selvfølgelig... Filmen heter det! Sangen heter One blood av Terence Jay http://youtube.com/watch?v=WnL9KdRNWcM Lenke til kommentar
naish Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noken som kan navnet på sangen som er på traileren til "Why Democracy?" på NRK1?Finner den verken på google eller youtube, har sjekka NRK sine sider og. Bump *puppyeyes* Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som vet hvem som har sangen "Summer of Love" fra 80-tallet? Jeg har googla litt og det kan se ut som det var princessa elns? Kan det stemme? Husker ikke det navnet jeg iaf.. Finner ingenting på youtube heller.. Og nei det er ikke B52's sin versjon, den jeg vil frem til er en skikkelig typisk 80-talls hit. Dame som synger. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sangen heter One blood av Terence Jayhttp://youtube.com/watch?v=WnL9KdRNWcM Tusen hjertelig ååååååååå så deilig sang Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som vet hvem som har sangen "Summer of Love" fra 80-tallet?Jeg har googla litt og det kan se ut som det var princessa elns? Kan det stemme? Husker ikke det navnet jeg iaf.. Finner ingenting på youtube heller.. Og nei det er ikke B52's sin versjon, den jeg vil frem til er en skikkelig typisk 80-talls hit. Dame som synger. Kan være Helen Hoffner sin versjon du tenker på som ble utgitt i 1993. Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan være Helen Hoffner sin versjon du tenker på som ble utgitt i 1993. Der har du noe! Nå blir sambo i jubelhumør Takk så meget Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Helga som var hørte jeg en sang mens jeg var ute (torsdag, fredag eller lørdags-kvelden) Hva jeg husker ifra sangen var at jeg syntes den var bra. Dette var pga bass-linja som ble holdt under mesteparten av sangen, det var to forskjellige dybder som gikk nesten oppå hverandre som om du skulle pumpa som f med begge føttene på en basstromme.(klarer ikke å gjengi naturtro rytme/lyd) Sangen husker jeg var rundt trance/techno/dance sjangeren, med en cascada/groove coverage lik stemme som sang. Vet at disse detaljene er veldig mangelfulle og få. Men håper på svar på dette. _______ D is for lysDexIa ... Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er en snoop dogg sang jeg letter etter.. I begynelsen står han og seie masse sån fo shizzel greier, og videre er seier han: thats a very very very big shoe og så har de en fest i skoen. det er musikkvideoen.. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Husker kun en frase av denne sangen, er noe som "the second sun" eller "the other sun". Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Husker kun en frase av denne sangen, er noe som "the second sun" eller "the other sun". Litt lite å gå etter, blir lettere å finne den hvis du kan si noe om hvilken sjanger det er. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det kan være en av disse: The Superjesus - Second Sun Matthew Good - Second Sun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå