kjaks Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Noen som vet hva sangen som spilles på radioen hos Olaf og Gjertrud i The Julekalender heter? Om det er en ekte sang.. En hører bare litt av teksten, bl.a "vi drikker cola på mååånen" også sier Olaf "nei, han dær hørtes ut som konn trængt å blæsse tu bælgen", og stenger av Edit: glemte å si at jeg prøvde å søke etter tekst på google, men fant ikke noe Endret 5. oktober 2007 av kjaks Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen som vet hva sangen som spilles på radioen hos Olaf og Gjertrud i The Julekalender heter? Om det er en ekte sang.. En hører bare litt av teksten, bl.a "vi drikker cola på mååånen" også sier Olaf "nei, han dær hørtes ut som konn trængt å blæsse tu bælgen", og stenger av Edit: glemte å si at jeg prøvde å søke etter tekst på google, men fant ikke noe 9644070[/snapback] Den dansebandaktige låta? Travellin' Strawberries - "De Kjære Minner". Spor nummer seks på albumet - og forsåvidt også soundtracket - Songs From The Julekalender. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen som vet hva sangen som spilles på radioen hos Olaf og Gjertrud i The Julekalender heter? Om det er en ekte sang.. En hører bare litt av teksten, bl.a "vi drikker cola på mååånen" også sier Olaf "nei, han dær hørtes ut som konn trængt å blæsse tu bælgen", og stenger av Edit: glemte å si at jeg prøvde å søke etter tekst på google, men fant ikke noe 9644070[/snapback] Den dansebandaktige låta? Travellin' Strawberries - "De Kjære Minner". Spor nummer seks på albumet - og forsåvidt også soundtracket - Songs From The Julekalender. 9644144[/snapback] Ahh, tusen takk! Det enset meg at det kunne være noe de laget. Lenke til kommentar
anitarosberg Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Det er en sang som er med på idol sendingene. Det høres ut som en oldies sang, der refrenget er "let the sunshine.."! Noen som vet? Det er ikke noen som sang den,men den spilles på slutten når man ser hvem som gikk videre. Endret 5. oktober 2007 av anitarosberg Lenke til kommentar
anitarosberg Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Var på skoletur til Frankrike og mens vi var der hørte vi på sanger fra Ipoden til en i klassen. Så var det en sang som lurer på hva heter. Klarte ikke å få med meg så veldig mye av den, men litt av refrenget gikk sånn her: "Its too late to apologize..." Var en balade tror jeg. 9643693[/snapback] Det er one republic med timbaland - apologize. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva heter sangen? 9640464[/snapback] Kjenner jeg lurer litt på denne jeg også. Lenke til kommentar
tommy_tott Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lurer på hvem som har sangen?? All over. Den var på Idol i kveld(Fredag)men det var en cover. Den går sånn "All over, all over, all over, all over again. Takk 9596115[/snapback] Not over yet med Grace Its not over, not over, not over, not over... yet synger hun Not_Over_Yet__Radio_Edit_.mp3 Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 denne har sikkert vært oppe, men den sangen som er i den solo reklamen, hva heter den? Lenke til kommentar
tommy_tott Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 denne har sikkert vært oppe, men den sangen som er i den solo reklamen, hva heter den? 9645668[/snapback] Det er visst en svensk kar som heter Magnus Frykberg som har laget låta. Har sendt han en mail for å høre om den er utgitt. Kan virke som at den er laget på oppdrag fra Solo Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 vJBycEp6sDY Noen som veit hva sang som er i slutten på denne geniale reklamen? 9632069[/snapback] Anyone? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 vJBycEp6sDY Noen som veit hva sang som er i slutten på denne geniale reklamen? 9632069[/snapback] Anyone? 9645971[/snapback] Sangen heter "She caught the katy" i alle fall. Finnes på soundtrakcet til "The Blues Brothers" Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har lite å gå på her, men jeg prøver å finne en sang som handler om ei som må prostituere seg for å skaffe mat til barnet sitt. Sangen er relativt ny.. altså ikke eldre enn 15 år kanskje. Sangen er på engelsk. ..noen forslag? -Ape- Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har lite å gå på her, men jeg prøver å finne en sang som handler om ei som må prostituere seg for å skaffe mat til barnet sitt. Sangen er relativt ny.. altså ikke eldre enn 15 år kanskje. Sangen er på engelsk. ..noen forslag? -Ape- 9647080[/snapback] Halmstrå: City High - "What Would You Do"? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Var på skoletur til Frankrike og mens vi var der hørte vi på sanger fra Ipoden til en i klassen. Så var det en sang som lurer på hva heter. Klarte ikke å få med meg så veldig mye av den, men litt av refrenget gikk sånn her: "Its too late to apologize..." Var en balade tror jeg. 9643693[/snapback] Kan det være ? 9643969[/snapback] Jepp det var det! Tusen takk! Nydelig sang. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jepp det var det!Tusen takk! Nydelig sang. 9647444[/snapback] Bare hyggelig. Kjempefin sang, ja. Noen som har hørt en sang, med en liten gutt (antagelig nordlending) som synger? Teksten er ca. alt du mein, det får du sei, bære du ikkje går din vei. Anyone? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) hva heter den sangen i introen på tv-serien Friday Night Lights? edit: gløm det, fant det ut Endret 6. oktober 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvem har sangen Devils Town som spilles i reklame for friday night lights.Hvis den i det hele tatt heter devils town da 9160955[/snapback] Er ganske sikker på at det er Bright Eyes - Devil Town. 9161106[/snapback] There you go, søkte på friday night på søkedelen av tråden. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei! James Blunt er jo nå ute med en ny plate. Er det noen av sangene som skiller seg ut? Sånn som "You're Beautiful" og "Goodbye my lover" gjorde? Jeg hører i alle fall en bra sang på reklamen, noen som vet navnet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Noen som vet hva denne sangen heter? http://youtube.com/watch?v=XIE7I2OPgyA Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Akkurat hva slags sang det er, vet jeg ikke, men ganske sikker på at den er laget av Reel Big Fish Den ene heter beer og den andre trendy. Endret 6. oktober 2007 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå