luringen54 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hørte en sang en dag som jeg lurer på hva heter. Den går noe sånt tror jeg : take me to the disco Er en techno/dance låt Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 lurte på hvem som har denne låten og evt. hva den heter..? Minner meg om bad brains men er ikke sikker http://gamer.no/video/2503 Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Står på slutten av filmen I against I - bad brains Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 æsj skal si jeg følger med Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Lurer på noen sanger her : 1.Den ene sangen sier dem " We built this city, we built this city on rock and roll" hva heter denne sangen? 2. Den sangen i SSX eller no 3. Og den siste: "Everybody need somebody" Takk på forhånd Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Lurer på noen sanger her : 1.Den ene sangen sier dem " We built this city, we built this city on rock and roll" hva heter denne sangen? 2. Den sangen i SSX eller no 3. Og den siste: "Everybody need somebody" Takk på forhånd 9623658[/snapback] 1. Starship "We built this city" 3. Kan være så mangt, et forslag kan være Travelling Wilburys "Handle with care" men gi meg litt mer info. Edit: Du kunne lett ha funnet sang nr.1 hvis du hadde giddet å google. Du nevner heller ikke hvilken verson av SSX det er snakk om, google SSX soundtrack f. eks.? Endret 2. oktober 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har faktisk ikke peiling på hvilken SSX verson det er, og det var ikke Travelling Wilburys.. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hørte en sang en dag som jeg lurer på hva heter.Den går noe sånt tror jeg : take me to the disco Er en techno/dance låt 9622419[/snapback] Fantastic Plastic Machine - Take Me To The Disco Lurer på noen sanger her : 1.Den ene sangen sier dem " We built this city, we built this city on rock and roll" hva heter denne sangen? 2. Den sangen i SSX eller no 3. Og den siste: "Everybody need somebody" Takk på forhånd 9623658[/snapback] 1) LØST 2 ) SSX3 sitt soundtrack - sjekk selv! 3) Vanskelig å si; du tenker kanskje på Rolling Stones - Everybody Needs Somebody eller som du kanskje har hørt i Jim Carrey sin film "Cableguy" - Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 3) Vanskelig å si; du tenker kanskje på Rolling Stones - Everybody Needs Somebodyeller som du kanskje har hørt i Jim Carrey sin film "Cableguy" - 9623927[/snapback] Eller Blues Brothers - Everybody needs somebody to love. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 "Det er lett å rappe på norsk, men er det lett å høres bra ut?" Hvilken sang er dette? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) "Det er lett å rappe på norsk, men er det lett å høres bra ut?" Hvilken sang er dette? 9624852[/snapback] Jaa9 & OnklP - "Hvem Faen". Og for å svare på det: Nei. Endret 3. oktober 2007 av johnj Lenke til kommentar
luringen54 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fantastic Plastic Machine - Take Me To The Disco var ikke den nei :S var noe ettellerannet med disco. husker ikke helt, men det var en sånn stemme som var vrengt opp som en smurfestemme Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hvilken artist og sang er dette? "... The beast has turned against the plot You can run, but you can't escape the sound of the roar of your kingdom crushing down You can hide in holes of ivory or deny the children left to feed What will sound of first like tambourines It's the sound of the desk what you have ... On a hill, there's a man who knows a door and it's buckered by the wind And he've seen it down before but it's happy to the wind and he is crippled as he climbs for the people he must feed to the promises he keeps When you reach us let them free Let it chime, and it chimes to the wind ... The beasts are running in the streets now Every man and woman have their price You cant win, the bound is set to high You've got dreams, you share with me my love You've got dreams, but it ... You've got time, you've got lots of time for us The bells are ringing for you now What do you see, when you lie awake and think and the image on the wall Where you brew your last drink When the messages ... For Ethopia, and Cambodie, for El Salvador, Hiroshima bon amor and they chime, and they chime in the wind And it buuuurns. ... The beast has turned against the plot. What will sound of first like tambourines It's the sound of the desk what you have ... ..." Artist og tittel? Endret 3. oktober 2007 av Irrelevant Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva heter den sangen han Eivind i idol sang, da han satt der alene med gitaren? Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 noen som vet sangen på slutten, creditsa på denne filmen Lenke til kommentar
tommy_tott Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Noen som vet hva sangen i solo reklamen heter?tusen takk for svar 9573544[/snapback] Har du funnet ut dette? Jeg vil gjerne vite det jeg også! Konge låt!! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 noen som vet sangen på slutten, creditsa på denne filmen 9629601[/snapback] Lord of the Rings - Two Towers Trailer Song (Clint Mansell - Requiem for a Dream Remix) Det er Orginalt "Clint Mansell - Requiem for a Dream", men den versjonen der er vel den remixen som ble laget til "Two Towers" traileren... Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 har remixen og det blir nesten aldri sagt hvilken sang det er, takk! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Oj, en som takket meg. Det er ikke ofte når jeg svarer i denna tråden... * Hint Hint til resten av verden* Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvilken sang spilles her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå