AskBurle Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Noen som husker en sang som gikk mye på radioen for 7-10 år siden? Ok, kanskje jeg burde komme med noen flere detaljer. Det var en fyr som sang om at vi "hvite" er røde når vi blir født, blir rosa når vi soler oss og blå/grå når vi dør. Refrenget går noe sånt som "and you have the fucking nerves to call me coloured". Ikke en utrolig bra sang i grunn, men jeg hadde en fyllediskusjon med en kamerat om hva som er mest riktig å si av "farget" og "svart" om svarte mennesker. Den sangen er jo noe å slenge i bordet med på neste vorspiel... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Newt32: Det er Tekken-sangen, rett og slett. "Tekken theme" eller noe. Tror du vil slite med å finne den. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg leter etter en sang av KoRn. Den starter med A og Refrenget begynner slik: "All this shit i seem to take...". Det er en ganske rolig sang av KoRn. Må ha hjelp har ikke hørt den siden høsten! Edit: Fant den på BS akkurat nå "Alone i Break"! Endret 25. mai 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg leter etter en sang av KoRn. Den starter med A og Refrenget begynner slik: "All this shit i seem to take...". Det er en ganske rolig sang av KoRn. Må ha hjelp har ikke hørt den siden høsten! Edit: Fant den på BS akkurat nå "Alone i Break"! For å liste opp kornsanger jeg har som begynner på a: adidas ass itch all in the family am i going crazy alive Du kan jo sjekke om det er en av disse. AtW Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sa jeg ikke nettopp at jeg fant den, "Alone i Break". No offense! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sa jeg ikke nettopp at jeg fant den, "Alone i Break". No offense! Hehe, så ikke editen, men bra du fant den da. AtW Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 LINK hva heter sangenb i den filmen jeg linker til..... (1,19mb) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) LINK hva heter sangenb i den filmen jeg linker til..... (1,19mb) Kenny Takito - All systems go East Clubbers vs DJ Muh - All systems go Var den siste som var på videoklippet, men jeg liker Kenny Takito sin versjon best. Endret 25. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Trenger hjelp! Hva heter den metal-låta som er i førsten og under den siste bossen i Final Fantasy X? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hva heter sangen i narvesen reklamene? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hva heter sangen i narvesen reklamene? For tredje og sannsynligvis ikke siste gang; "Short Skirt Long Jacket", fremført av Cake. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Trenger hjelp! Hva heter den metal-låta som er i førsten og under den siste bossen i Final Fantasy X? Otherworld Er ikke noen spesiell artist på den. Den heter vel bare Final Fantasy X - Otherworld, eller Nobuo Uematsu - Otherworld. Vet ikke hvem som har vokalen på den heller... Endret 26. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
starfish Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg må vite navnet på en sang på GTA San Andreas. Den spilles på Radio Los Santos og en av strofene går slik: "I got a girl named Kim, and she can fuck all night". Veldig chilled out rap. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg må vite navnet på en sang på GTA San Andreas. Den spilles på Radio Los Santos og en av strofene går slik: "I got a girl named Kim, and she can fuck all night". Veldig chilled out rap. Genial sang! Ice Cube - Today was a good day Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva heter sangen i dette klippet? http://www.big-boys.com/articles/betterrapper.html Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Rs125, beaten er nok bare laget av DJ'en som spiller på programmet eller noe. Tror ikke du får lastet ned den. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 LINK hva heter sangenb i den filmen jeg linker til..... (1,19mb) Kenny Takito - All systems go East Clubbers vs DJ Muh - All systems go Var den siste som var på videoklippet, men jeg liker Kenny Takito sin versjon best. thx Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Noen som har forslag til lignende musikk som det er i Taxi filmene? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Rs125, beaten er nok bare laget av DJ'en som spiller på programmet eller noe. Tror ikke du får lastet ned den. Jo.. Har hørt sangen før.. Isåfall er det noen kjennere her som kjenner igjen beaten og kan si hvilken dj som har laget den. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 hva heter sangen i narvesen reklamene? For tredje og sannsynligvis ikke siste gang; "Short Skirt Long Jacket", fremført av Cake. Wow, takk! Åssen fant du ut det? Hører du på cake? Har sendt mail til narvesen og sånn uten å få svar Lurer på om noen av dere vet hvem som har laget musikken til Star Fox Adventures på NGC. Synes den ene sangen med tubatema er så fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå